Geen verrassing, dat heeft Hamilton ook al aangegeven. Die man moet echt verdwijnen uit het wielrennen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:44 schreef Steven184 het volgende:
Riis zou trouwens van alles hebben geweten.
Het hormoon stimuleert:quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:44 schreef kl1172 het volgende:
[..]
meer koolhydraten opslaan in je spieren, dus een grotere energievoorraad. (zie OP)
Hamilton legt in zijn boek uit dat toen hij overstapte van Postal naar CSC dat Riis er bij het eerste of 2de gesprek al over begon 'zo Tyler wat doe je eigenlijk allemaal' 'je moet naar een arts in Madrid gaan, Fuentes. Die kan je goed helpen'quote:
Ja sorry ik moet niet buiten Kenny van Hummel rekenenquote:
Frankrijk en Spanje maar. Voeckler?quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:46 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Nou, na VS, Nederland nu ook de Denen zover. Nu nog de rest en we kunnen weer verder.
In dit geval, TheArt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:44 schreef Steven184 het volgende:
Riis zou trouwens van alles hebben geweten.
En België....quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Frankrijk en Spanje maar. Voeckler?
Uitzondering die de regel bevestigt.quote:
twitter:mrconde twitterde op donderdag 31-01-2013 om 14:42:11Bjarne Riis happy announcing new sponsor deals for the team today. Soon it will all be about doping again. That man can never catch a break. reageer retweet
Het zijn er niet veel, ik snap wat je wil zeggen. Maar er zijn wel genoeg voorbeelden die ondanks alles nee zijn blijven zeggen en daardoor hun carriere/toekomst/sociale leven in de vuilnisbak hebben geflikkerd. Om nu te zeggen dat iedereen heeft gebruikt is een extra klap in hun gezicht.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja sorry ik moet niet buiten Kenny van Hummel rekenen
Ik heb het boek gelezen, het ging mij over de bewering dat Riis geweten zou hebben van het dopinggebruik van Rasmussen. Als de kip dat aan het Deense anti-dopingbureau duidelijk heeft gemaakt dan kan dat de positie van Riis nog moeilijker maken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:46 schreef planethugo het volgende:
[..]
Hamilton legt in zijn boek uit dat toen hij overstapte van Postal naar CSC dat Riis er bij het eerste of 2de gesprek al over begon 'zo Tyler wat doe je eigenlijk allemaal' 'je moet naar een arts in Madrid gaan, Fuentes. Die kan je goed helpen'
dat boek is trouwens echt fantastisch
Zo waren er meer, zoals verschillende frauderende renners ook vertelden. Pronk is er eentje die er zelf mee naar buiten kwam.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uitzondering die de regel bevestigt.
Respect voor die mannen. Enkelen van hun zijn misschien laagvliegende knechten geworden. Maar meer is het gewoon niet, zonde voor hen natuurlijk dat het zo'n wereldje is.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het zijn er niet veel, ik snap wat je wil zeggen. Maar er zijn wel genoeg voorbeelden die ondanks alles nee zijn blijven zeggen en daardoor hun carriere/toekomst/sociale leven in de vuilnisbak hebben geflikkerd. Om nu te zeggen dat iedereen heeft gebruikt is een extra klap in hun gezicht.
Wellicht en waarschijnlijk ook gewoonweg in het belang van het onderzoek.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:48 schreef TheArt het volgende:
Zou het kunnen dat Rasmussen niet meer kon zeggen omdat de Deense anti-dopingautoriteit dus ook vandaag nog met die persconferentie komt?
heeft nooit de TDF gereden en zijn vrouw zei het, waardoor ik de indruk kreeg, dat hij thuis niet alles vertelde......quote:
Als je toch bezig bent, neem dan Vino meteen mee.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:49 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik hoop dat die Riis oprot, zou verdiend zijn.
Deze is ook wel mooi.twitter:joeparkin twitterde op donderdag 31-01-2013 om 14:48:22Rasmussen doped. Shocking. 15 years later and I'm still tasting blood from trying to follow him off the mtb start line. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |