Ik zal voor je duimen hoor!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:27 schreef Leandra het volgende:
Ik wil ook het bord uit de tuin
Wij hebben vrijdag de vraagprijs laten zakken van 212 naar 199.500.
gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:24 schreef ueberduitser het volgende:
Dank!
Allemaal vrij snel gegaan, ik zag net dat ik begin juli 2012 hier gemeld heb dat het de verkoop in ging.
Het bord staat nog geen 4 maanden in de tuin, 5 geinteresseerden hebben zich gemeld waarvan er 4 zijn komen kijken. De laatsten dus 4x zijn geweest.
We hebben echt het gevoel het maximale eruit gehaald te hebben met minimale inspanning. Geen makelaar maar een bord in de tuin en een gratis kleinanzeigen.de advertentie.
Qua prijs zaten we écht hoog als je hier om je heen kijkt, maar blijkbaar is het huis aantrekkelijk genoeg dat dat niet uit maakte. Niet verwacht zo snel te kunnen verkopen, we hadden hier 3 jaar voor uitgetrokken.
Papa is echt blij(en dat ben ik niet vaak), zaterdag trek ik demonstratief voor de hele buurt het bord uit de tuin. Wat zal men opkijken!
Dank je, dit hadden we ook niet zo snel verwacht hoor.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:14 schreef WRH het volgende:
[..]
gefeliciteerd!
dat hebben jullie netjes gedaan!
lol, nee dat bord gaat er gewoon uit. Ik pats er al genoeg mee als ik het bord verwijder.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:29 schreef ATan het volgende:
Waarom dat bord uit de tuin, je wilt toch eerst patsen met een grote verkocht sticker erop?
De knipperende kerstlampjes kunnen er daarentegen wel nu vanaf.
nee dat wil een makelaar, dat is degene waar je dan reclame voor maakt. waarom zou het een verkoper boeien dat een ander ziet dat je je huis wel / niet verkocht heb?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:29 schreef ATan het volgende:
Waarom dat bord uit de tuin, je wilt toch eerst patsen met een grote verkocht sticker erop?
Nog te koop sinds oktober 2011. Wel maandelijks kijkers maar niets concreets.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:18 schreef ATan het volgende:
Laten we gaan bijhouden wiens woning al verkocht is en hoelang het te koop heeft gestaan
ATan: verkocht januari 2013 na 18 maanden.
Ueberduitser: verkocht februari 2013 na 4 maanden.
Wie heeft nog meer zijn/haar woning te koop staan?
Dat is begrijpelijk, alleen overweeg ook de statistiek tot dusver aan wie het huis uiteindelijk verkocht wordt. Zowel mijn huis als het huis van Ueberduitser is verkocht aan lokale mensen, waarvan het aannemelijk is dat zij zich zijn gaan informeren over het huis op het internet, na het zien van een verkoopbord (of gewaarschuwd zijn door mensen die een verkoopbord hebben gezien). Als het gevoel niet heel vervelend is, zou ik toch even een bord neerzetten.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 07:28 schreef WRH het volgende:
[..]
nee dat wil een makelaar, dat is degene waar je dan reclame voor maakt. waarom zou het een verkoper boeien dat een ander ziet dat je je huis wel / niet verkocht heb?
wij hebben helemaal geen bord in de tuin. toen we het te koop hebben gezet wisten we al dat het een paar jaar zou gaan duren en ik hoef echt niet 3 jaar lang thuis te komen met zo'n gevoel van; ohja, te koop bord, we willen hier weg.
Vrijwel iederen oriënteert zich op het internet, echt.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:49 schreef ATan het volgende:
[..]
Dat is begrijpelijk, alleen overweeg ook de statistiek tot dusver aan wie het huis uiteindelijk verkocht wordt. Zowel mijn huis als het huis van Ueberduitser is verkocht aan lokale mensen, waarvan het aannemelijk is dat zij zich zijn gaan informeren over het huis op het internet, na het zien van een verkoopbord (of gewaarschuwd zijn door mensen die een verkoopbord hebben gezien). Als het gevoel niet heel vervelend is, zou ik toch even een bord neerzetten.
dat dus inderdaad.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vrijwel iederen oriënteert zich op het internet, echt.
Je controleert hoelang een huist te koop staat, of er een prijsdaling is geweest en zo ja, hoeveel.
Ons huis is inderdaad verkocht naar aanleiding van het bord. Simpele manier van reclame maken en trekt altijd mensen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 07:28 schreef WRH het volgende:
[..]
nee dat wil een makelaar, dat is degene waar je dan reclame voor maakt. waarom zou het een verkoper boeien dat een ander ziet dat je je huis wel / niet verkocht heb?
wij hebben helemaal geen bord in de tuin. toen we het te koop hebben gezet wisten we al dat het een paar jaar zou gaan duren en ik hoef echt niet 3 jaar lang thuis te komen met zo'n gevoel van; ohja, te koop bord, we willen hier weg.
Ik ben ook blij wat dat betreft. Afspraak met de aannemer ga ik zo maken om er deze week eens doorheen te lopen. Vanavond komen onze kopers nog even langs, gaan we de termijnen etc. eens bespreken, afspraak bij de notaris moet ook gemaakt worden.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:45 schreef knoblaucha6 het volgende:
UD, ben echt zo blij voor je, zeker gezien de reden van verkoop.
Alles voornamelijk voor jullie Meisje![]()
Hoop dat je snel je velletje weer lekker uit mag spreiden in een voor jullie viertjes perfect huis
Ikke.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:18 schreef ATan het volgende:
Laten we gaan bijhouden wiens woning al verkocht is en hoelang het te koop heeft gestaan
ATan: verkocht januari 2013 na 18 maanden.
Ueberduitser: verkocht februari 2013 na 4 maanden.
Wie heeft nog meer zijn/haar woning te koop staan?
Gefeliciteerd! Na hoeveel maanden was het hutje verkocht? En sinds wanneer staat het hutje van zusvanklus te koop?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:50 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Gefeliciteerd verkopers die het gelukt is!
[..]
Ikke.
Vorig jaar een oud hutje verkocht voor 170K, nu nog even wachten tot er zich ook nog een kopert aandient voor haar schattige-maar-wat-wankele tweelingzusje, wat er helaas iets minder patent uitziet.
Uitleg: mijn ex en ik hadden deze twee 1890-hutjes gekocht en - niet officieel - samengevoegd, nu is er dus een helftje verkocht en het andere nog niet.
Dus ja, het duurt, maar niet getreurd, het hutje is ouderwetsch afbetaald en loopt niet weg.![]()
![]()
Beide huuskes in maart 2011 te koop gezet. Hutje1 is na een jaar verkocht (maart 2012 - voor 30K onder de oorspronkelijke vraagprijs), hutje2 is nog steeds versierd met het bord van de makelaar...quote:Op maandag 4 maart 2013 01:46 schreef ATan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Na hoeveel maanden was het hutje verkocht? En sinds wanneer staat het hutje van zusvanklus te koop?
Ik heb er vorige week nog eentje gehad. Een dame die wel wat zag in een petite pied à terre in de binnenstad. Of het wat gaat worden is uiteraard afwachten...quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:38 schreef ATan het volgende:
Hoe gaat het met de bezichtigingen? Is er bij iemand nog zicht op verkoop?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |