Je vergat er bij te zetten: "gepost vanaf de zolderkamer in het huis van mijn ouders".quote:Op maandag 11 februari 2013 09:14 schreef ZetaOS het volgende:
Lelijk huis, neem aan dat het plat gaat en er een echt huis op de grond komt.
Geen bod meer dan 35000 doen
Maar ondertussen komen ze nooit meer van die asbest box af.quote:Op maandag 11 februari 2013 09:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je vergat er bij te zetten: "gepost vanaf de zolderkamer in het huis van mijn ouders".
Het kost dan ook maar £29.99. Dat is daar in het noorden dan wel weer 30 jaar zwoegen in de mijnen, maar dan heb je ook wat. Met die stoflongen die je daar oploopt is asbest gewoon een fijne afwisseling.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:16 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Maar ondertussen komen ze nooit meer van die asbest box af.
Niemand gaat daar in de toekomst het van.je over kopen.
Het is verschrikkelijk lelijk en niet meer van deze tijd.
Zit je dan vast in je huis in de UK.
Ik ben er ook blij mee!quote:Op maandag 11 februari 2013 10:32 schreef Individual het volgende:
Wees maar blij dat er in je topic UK property experts rondlopen moblo!
Durf je nog te hopen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:34 schreef Wolve000 het volgende:
Maar....... het is...... nog niet zo ver.....![]()
Door al het getouwtrek kwam het systeem bij de bank er helemaal niet meer uit. Dus ze hebben alsnog de hypotheekaanvraag opnieuw moeten indienen. Godzijdank hoefden ze niet alles opnieuw te controleren, want ze konden wel een verwijzing naar de oorspronkelijke aanvraag opnemen, dus hebben ze het vandaag nog wel voor elkaar gekregen er een nieuwe offer uit te persen.
Morgen kan dan als het goed is alsnog het geld opgevraagd worden, en wie weet hebben we dan donderdag de sleutels.
Wie weet komt het ooit nog goed. Maar eerst zien, dan geloven. Dat hebben we ondertussen wel geleerd!
Precies. Nu moet je blij zijn dat de bank moeilijk doet zodat je niet aan die asbestbak vastzit. Je hebt nog tijd om hard weg te rennen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:30 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ik ben er ook blij mee!
Hoe zouden we anders aan onze informatie moeten komen?
*kras*quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:12 schreef Individual het volgende:
[..]
Precies. Nu moet je blij zijn dat de bank moeilijk doet zodat je niet aan die asbestbak vastzit. Je hebt nog tijd om hard weg te rennen.
Dan doen ze vast een roze strikkie omheenquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:17 schreef motorbloempje het volgende:
Een huis krijgen op baggerdonderdag. Natte droom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |