abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5630122
nog ff doorlullen

Star Trek Voyager

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
pi_5630129
quote:
dat was toen nog niet zeker, er werd gespeculeerd over een nieuwe serie met de Doctor in een van de hoofdrollen, het is uiteindelijk beter geworden

en waarschijnlijk wordt de 11e Star Trek film eentje met de crew van Voyager

Dat van die 11e film is nog helemaal niks over gezegd. De meeste leden van de Next Generation cast zeggen zelfs dat als Nemesis succesvol is ze misschien wel nog een film willen doen. Voyager heeft ook te weinig kijkcijfers gehad om een succesvolle film te waarborgen (borg, get it ).

Dat van die doctor heb ik nog nooit iets over gelezen, hij heeft wel iets anders gemaakt. Ik ben niet helemaal zeker, maar of een boek, of een audio opname met iets over de Doctor.

... na vijf jaar
pi_5630176
Toch jammer dat het afgelopen is... beetje nostalgische gevoelens enzo ..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_5630208
Tja... ik ben er al aan gewend dat er niks nieuws meer komt. Vorig jaar mei al gezien de laatste episode.
Ik zit er niet echt zo heel erg mee, de Borg zijn leuk, jammer dat ze nu het halve collective hebben opgeblazen, laten ze niet echt meer iets open voor nog een vervolg enzo.
pi_5630246
quote:
Op maandag 02 september 2002 22:15 schreef Xhorder het volgende:

[..]

Dat van die 11e film is nog helemaal niks over gezegd. De meeste leden van de Next Generation cast zeggen zelfs dat als Nemesis succesvol is ze misschien wel nog een film willen doen. Voyager heeft ook te weinig kijkcijfers gehad om een succesvolle film te waarborgen (borg, get it ).

Dat van die doctor heb ik nog nooit iets over gelezen, hij heeft wel iets anders gemaakt. Ik ben niet helemaal zeker, maar of een boek, of een audio opname met iets over de Doctor.

dat van de 11e film is idd niet zeker, maar het was al lastig om voor Nemesis de hele crew bijelkaar te krijgen, want niet iedereen had er aan het begin echt zin in

ik hoop eigenlijk niet op de Voyager crew in een film, ze zijn veels te slap en ik vind de TNG crew ook veel beter, maarjah je weet maar nooit wat ze gaan uitspoken daarzo

dat van de Doctor in een nieuwe serie was ook al een tijdje terug, toen was Voyager nog niet eens afgelopen, maar toen waren ze al druk aan het brainstormen over een nieuwe serie, ik weet eigenlijk niet of er iets met alleen de Doctor als vervolg is, ik weet wel dat dat er van Garak is

maandag 2 september 2002 @ 22:20:47 #6
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_5630251
Dit zei ik net:
quote:
Enterprise is ook zwaar wennen..... ik mis de Voyager crew
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  † In Memoriam † maandag 2 september 2002 @ 22:21:41 #7
10813 Gboy27
*Stripfiguur*
pi_5630270
quote:
Op maandag 02 september 2002 22:16 schreef Cheiron het volgende:
Toch jammer dat het afgelopen is... beetje nostalgische gevoelens enzo ..
Het zal nog in den treure herhaald worden op de SBS6-zen, Net5-ven en V8-ten van deze wereld met een kwartier commercials, verknipt en zonder aftiteling...

Gelukkig heb ik alles (de 5 series en 9 films) op VHS en er is een begin gemaakt met het verzamelen op DVD

pi_5630312
quote:
Op maandag 02 september 2002 22:20 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Dit zei ik net:
[..]
ik mis de Voyager crew niet eigenlijk, Neelix (zijn vertrek vond ik wel indrukwekkend, met de gehele crew als een erehaag) en de Doctor wel, maar de rest niet eigenlijk

en de nieuwe serie is idd wennen maar als je er eenmaal aan gewend bent is ie heerlijk om naar te kijken, tis een heel nieuw idee en niet zo doorgeborduurd op een uitgemolken idee

maandag 2 september 2002 @ 22:27:27 #9
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_5630382
quote:
Op maandag 02 september 2002 22:23 schreef ToXiCitY het volgende:

[..]

ik mis de Voyager crew niet eigenlijk, Neelix (zijn vertrek vond ik wel indrukwekkend, met de gehele crew als een erehaag) en de Doctor wel, maar de rest niet eigenlijk

en de nieuwe serie is idd wennen maar als je er eenmaal aan gewend bent is ie heerlijk om naar te kijken, tis een heel nieuw idee en niet zo doorgeborduurd op een uitgemolken idee

Dat is wel waar...maar je hebt zoveel voorkennis.... 26 afleveringen toch? eerste seizoen?? dan heb ik ze allemaal hier
Weet iemand waar ik het hele seizoen voyager vandaan kan halen??
  maandag 2 september 2002 @ 22:31:07 #10
1358 Xhorder
He's back...
pi_5630469
quote:
... na vijf jaar
pi_5630485
quote:
Op maandag 02 september 2002 22:27 schreef DaBuzzzzz het volgende:

[..]

Dat is wel waar...maar je hebt zoveel voorkennis.... 26 afleveringen toch? eerste seizoen?? dan heb ik ze allemaal hier

alle Voyager afleveringen zullen nog wel in een mega-DVD box verschijnen, zal alleen nog wel ff duren denk ik

tot die tijd verzamel ik de VHSjes maar

maandag 2 september 2002 @ 22:31:49 #12
25753 mamamiep
Godmother of Trivia
pi_5630490
Ik wil nog een seizoen met Voyager
There are so many things I want to say to you but time's caught me up and now I'll never say them - except that I've loved you from the moment I saw you and every moment since.
pi_5630493
quote:
Op maandag 02 september 2002 22:27 schreef DaBuzzzzz het volgende:

[..]

Free Record Shop
Mediamarkt
Fame
enz enz enz

illegale manieren bespreken we hier niet.

maandag 2 september 2002 @ 22:32:29 #14
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_5630513
quote:
Op maandag 02 september 2002 22:31 schreef Xhorder het volgende:

[..]

zeg dan niks..... oh!!! dat deed je ook!!

geen trekkie????

dan, dismissed!!!

maandag 2 september 2002 @ 22:33:13 #15
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_5630527
quote:
Op maandag 02 september 2002 22:31 schreef Raven het volgende:

[..]

Free Record Shop
Mediamarkt
Fame
enz enz enz

illegale manieren bespreken we hier niet.

ik heb ze opgenomen van TV dat mag toch???

Raven doe niet zo naief...

maandag 2 september 2002 @ 22:38:23 #16
1358 Xhorder
He's back...
pi_5630647
quote:
zeg dan niks..... oh!!! dat deed je ook!!

geen trekkie????

dan, dismissed!!!

Ja, ik dacht "ik zeg maar niks". Trekkie? Hmm, alle series en films heb ik gezien, Enterprise de eerste 8 afleveringen. Ik zie mezelf als een liefhebber, niet een trekkie, daar ben ik misschien wat te kritisch voor.
... na vijf jaar
  maandag 2 september 2002 @ 22:39:46 #17
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_5630675
quote:
Op maandag 02 september 2002 22:38 schreef Xhorder het volgende:

[..]

Ja, ik dacht "ik zeg maar niks". Trekkie? Hmm, alle series en films heb ik gezien, Enterprise de eerste 8 afleveringen. Ik zie mezelf als een liefhebber, niet een trekkie, daar ben ik misschien wat te kritisch voor.

ik zit in dezelfde catagorie maar je reactie mag je dan even uitleggen

die bedoel ik.....of je bedoelde dat die "originaliteit" een deur intrappen is...... in dat geval! yep!!!

[Dit bericht is gewijzigd door DaBuzzzzz op 02-09-2002 22:41]

pi_5630702
quote:
Op maandag 02 september 2002 22:38 schreef Xhorder het volgende:

[..]

Trekkies zijn ook meer de mensen die blind op alles staren waar Star Trek voor staat

ik ben ook gewoon een liefhebber, heb ook niet echt een favo serie ofzo maar gewoon favo afleveringen, elke serie heeft zijn goede en slechte afleveringen

maandag 2 september 2002 @ 22:45:09 #19
1358 Xhorder
He's back...
pi_5630783
quote:
ik zit in dezelfde catagorie maar je reactie mag je dan even uitleggen

die bedoel ik.....of je bedoelde dat die "originaliteit" een deur intrappen is...... in dat geval! yep!!!

Ja de originaliteit... Ik heb weinig origineels gezien in Enterprise tot nu toe. Een paar dingen zijn anders, ja, maar dat zijn vaak hele kleine nutteloze dingen. Verder is het weer alien of the week business..

Ik heb wel een favoriete serie, maar dat komt misschien omdat ik vind dat die de meeste goeie afleveringen heeft, en omdat het me gewoon wat meer aanspreekt (donkerder, karakterontwikkelingen, cast, de hele Dominion arc ). Die serie is dus DS9..

... na vijf jaar
  maandag 2 september 2002 @ 22:46:01 #20
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_5630800
quote:
Op maandag 02 september 2002 22:45 schreef Xhorder het volgende:

[..]

Ja de originaliteit... Ik heb weinig origineels gezien in Enterprise tot nu toe. Een paar dingen zijn anders, ja, maar dat zijn vaak hele kleine nutteloze dingen. Verder is het weer alien of the week business..

Ik heb wel een favoriete serie, maar dat komt misschien omdat ik vind dat die de meeste goeie afleveringen heeft, en omdat het me gewoon wat meer aanspreekt (donkerder, karakterontwikkelingen, cast, de hele Dominion arc ). Die serie is dus DS9..

Hmzzzzz ik toch Voyager voorlopig....
  † In Memoriam † maandag 2 september 2002 @ 22:46:58 #21
10813 Gboy27
*Stripfiguur*
pi_5630812
quote:
Op maandag 02 september 2002 22:23 schreef ToXiCitY het volgende:

Enterprise crew

Ik vind Enterprise cool! Videoband 1.5 (Civilization + Fortunate Son) zijn de eerste 2 afleveringen die ik tegen vond vallen... Trouwens 11 september ligt band 1.6 in de winkels!

pi_5630840
quote:
Op maandag 02 september 2002 22:45 schreef Xhorder het volgende:

[..]

er zitten veel goede afleveringen in DS9, en de karakters gaan ook veel veranderingen door (neem nou Gul Dukat bijvoorbeeld ), het enige dat mij van die serie weghoudt is dat strontirritante Emissary-gedoe, dat vind ik echt zo geweldg saai

voorderest niets mis met die serie

pi_5630866
Mijn God, het eerste seizoen van DS9 was echt niet om aan te zien. Dat politieke gezeik tot in den treure..

Later werd het wel cool idd

Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  maandag 2 september 2002 @ 22:50:34 #24
1358 Xhorder
He's back...
pi_5630877
quote:
Op maandag 02 september 2002 22:46 schreef Gboy27 het volgende:
Enterprise crew
Wat zijn de plat... De zwaartekracht staat niet goed afgesteld

Het Emissary gedoe in DS9 had soms wat saaie afleveringen, maar verder vond ik het best boeiend.

... na vijf jaar
  maandag 2 september 2002 @ 22:53:01 #25
1358 Xhorder
He's back...
pi_5630935
quote:
Mijn God, het eerste seizoen van DS9 was echt niet om aan te zien. Dat politieke gezeik tot in den treure..

Later werd het wel cool idd

Het eerste seizoen was inderdaad niet zo sterk als de latere seizoenen.
... na vijf jaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')