Sounds plausible.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:43 schreef DrDentz het volgende:
Conclusie: complotdenkers zijn laagopgeleide autisten die zich niet thuis voelen in de moderne samenleving.
de moderne samenleving met overal veel camera's?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:43 schreef DrDentz het volgende:
Conclusie: complotdenkers zijn laagopgeleide autisten die zich niet thuis voelen in de moderne samenleving.
preciesquote:
Ik had verwacht dat hij ook wel over schizofrenie zou beginnen, gezien je dat toch ook vaak ziet. Zat verder niet echt iets raars of nieuws tussen toch?quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:43 schreef Lambiekje het volgende:
De pipo gaat compleet voorbij dat veel van de complotten gewoon realiteit blijken middels FIOA!
Te bespottelijk voor woorden dat z'n sukkel aan het woord mag komen!
Heb het niet gezien. De moeite waard om het nog te bekijken?quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:30 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat hij ook wel over schizofrenie zou beginnen, gezien je dat toch ook vaak ziet. Zat verder niet echt iets raars of nieuws tussen toch?
Hij sloot af .. dat toch niet iedereen paranoide is die met complotten bezig is.quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:30 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat hij ook wel over schizofrenie zou beginnen, gezien je dat toch ook vaak ziet. Zat verder niet echt iets raars of nieuws tussen toch?
Dat is idd onmogelijk. Dat wordt hapsnap met een beetje 'humor'.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hij sloot af .. dat toch niet iedereen paranoide is die met complotten bezig is.
Het is overigens wel erg oppervlakkig allemaal dat met DWLD. Je kunt natuurlijk ook geen knap stukje neerzetten over een onderwerp in 10min.
ja, zeker doen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb het niet gezien. De moeite waard om het nog te bekijken?
Schizofrenie is niet per definitie paranoide he. Nu ik er nog eens over nadenk kwam hij wel in de buurt, met het everything is connected punt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hij sloot af .. dat toch niet iedereen paranoide is die met complotten bezig is.
Het is overigens wel erg oppervlakkig allemaal dat met DWLD. Je kunt natuurlijk ook geen knap stukje neerzetten over een onderwerp in 10min.
Helaas is het wel van belang.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:32 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Schizofrenie is niet per definitie paranoide he. Nu ik er nog eens over nadenk kwam hij wel in de buurt, met het everything is connected punt.
Stelt iemand dat dan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Helaas is het wel van belang.
Als iemand (financiele) belangen heeft. Het is nog bespottelijk om te stellen dat je het niet mag verbinden.
Die vent is net als Blacquire en Stapel brandhout. Waardeloos.
niks hoor.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:44 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Stelt iemand dat dan?
Het is een kweste van mate. Een paar dingen op een rationele manier verbinden is normaal. Proberen alles in 1 groot (complot) verhaal te verwerken, hoe creatief je het er ook in moet werken om het te laten passen, is dan weer een sterk teken van schizofrenie.
En nu in correct Nederlands?quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
niks hoor.
Waarom zo een hersen wel zo werken maar een (geheim)beleid, moord op een politicus dat niet mogen.
Volgens mij gebruikt die dwaas Ockams theorie verkeerd.
Neem bv dat 147 bedrijven besturen alles....(en dat is dan msm)
http://www.forbes.com/sit(...)-control-everything/
pff fixed.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |