We wachten al de hele tijdquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nah, de chaos en verwarring hier is ook wel lollig.![]()
We houden de spanning erin!
Arme Bert neemt de moeite om in dit topic van zich te laten horen, gelooft men hem nietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:13 schreef Bert_opzetborstel het volgende:
TM is de contactpersoon, waarschijnlijk TS op dit forum.
Dat zou nog kunnen ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:19 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
denk niet dat de actie ansich een troll is, maar die bert opzetborstel post wel.
Si seņorita.quote:
lolquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:17 schreef FrankSpencer het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om de actie an sich, maar of de reactie van Bert net wel echt door Bert is geschreven, en niet door een kloon
Goed gedaan jongen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat zou nog kunnen ja.
[..]
Si seņorita.
Nee, maar om hier nou een Forum Admin voor lastig te vallen is een beetje bullshit, dus we wachten wel op de users die zijn heen geweestquote:
Onbelangrijks, onbelangrijks? Man, mijn hele gezondheid hangt af van dit topic. Hartkloppingen van de spanning man :S :Squote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:21 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Alleen admins denk ik, en dat gaan ze voor zoiets onbelangrijks niet doen.
Post eens een foto van je dienbladquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:21 schreef Bert_opzetborstel het volgende:
Dank je, Moira.
Ik heb al vanaf zondag kunnen genieten.
Bert, kun je me de voornamen van de bezoekende heren eens PMen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:21 schreef Bert_opzetborstel het volgende:
Dank je, Moira.
Ik heb al vanaf zondag kunnen genieten.
Denk dat hij nu opeens geen camera heeft.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:22 schreef FrankSpencer het volgende:
[..]
Post eens een foto van je dienblad
Hé lieverd, even rustig worden nu. Ga eens even zitten. Glaasje water, diep inademen, en weer uitademen. Komt allemaal goed.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Onbelangrijks, onbelangrijks? Man, mijn hele gezondheid hangt af van dit topic. Hartkloppingen van de spanning man :S :S
En de UI kan ik op internet ook niet terug vinden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:22 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Bert wist meteen hoe je een UI moet aanpassen.... Beetje vreemd
scherpquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:22 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Dat wist ik ook toen ik hier 3 minuten rond liepquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:22 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ja, maar jouw IQ is hoger dan dat van Bert.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat wist ik ook toen ik hier 3 minuten rond liep
ja maar jij snapt dingen, bert niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat wist ik ook toen ik hier 3 minuten rond liep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |