PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Ja idd, zal ook wel aan genre liggen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ook raar om dat te zeggen over een serie die pas 2 seizoenen bezig is..het is juist moeilijk om over meer seizoenen goed te blijven en niet in te kakken zoals Lost, How I Met Your Mother etc etc. The Wire was gewoon 5 seizoenen lang geniaal en werd eigenlijk alleen maar beter. Breaking Bad heeft dat ook..erg knap.
Game of Thrones is ook wel een apart genre natuurlijk..daar moet je echt van houden. Is bij andere series toch wat minder.
Everton is ook niet achterlijk, die horen nu ineens al die verhalen over die rechtszaak..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Joop wil er nog wat extra geld uit persen
TT is kanye west reference toch?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Everton is ook niet achterlijk, die horen nu ineens al die verhalen over die rechtszaak..
Ik vind het best bizar dat er nog niets is uitgelekt wat het precies is. Zullen toch mensen genoeg zijn die dat weten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Everton is ook niet achterlijk, die horen nu ineens al die verhalen over die rechtszaak..
Sowieso. YT link staat ook een stukje naar bovenquote:
Raar verhaal ja..snap ook niet hoe dat kan hier in NL. Zelfs verhalen over een getrokken pistool in de kleedkamer, een geweldsdelict van een Dordrecht speler etc lekken uit..en dan dit nietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind het best bizar dat er nog niets is uitgelekt wat het precies is. Zullen toch mensen genoeg zijn die dat weten.
Als je custom set pieces gebruikt dan neemt de AI het niet over..dat is een bug. Je kan 20 uur wachten als je wil..deed een gozer bij mij een keer in de finale van de 10k cup.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:42 schreef Wrijfhout het volgende:
De tering wat een aap net online, gaat echt nergens over.
Was gewoon 1e ronde zelfs.
Kom met 1-0 achter en vervolgens sta ik buitenspel en krijgt hij een vrije trap. Vervolgens wacht hij gewoon 3 minuten met nemen van die vrije trap.
Bij een ingooi, doeltrap neemt die Al het over na een aantal seconden, waarom bij een vrije trap niet?
Wat?quote:
Het kan alleen dat het dusdanig ernstig is dat Media niet willen melden wat het is, omdat wanneer het niet waar blijkt te zijn en hij onschuldig wordt verklaard ze flinke schadeclaims kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Raar verhaal ja..snap ook niet hoe dat kan hier in NL. Zelfs verhalen over een getrokken pistool in de kleedkamer, een geweldsdelict van een Dordrecht speler etc lekken uit..en dan dit niet
Dat ie naar Man. Utd gaat voor 105 miljoen, en zelf 30 miljoen betaalt?quote:
Ja, maar een zaak die al speelt vanuit zijn Feyenoord tijd..dan is het een lopende zaak en zijn er in ieder geval bewijzen dat die zaak ook loopt..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het kan alleen dat het dusdanig ernstig is dat Media niet willen melden wat het is, omdat wanneer het niet waar blijkt te zijn en hij onschuldig wordt verklaard ze flinke schadeclaims kunnen krijgen.
Oh heb ik gemist. Kan het me niet voorstellen, zeker niet met die absurde bedragen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:45 schreef Jayfen het volgende:
[..]
Dat ie naar Man. Utd gaat voor 105 miljoen, en zelf 30 miljoen betaalt?
Stond in het vorige topic.
Zou gaaf zijnquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:30 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
115 miljoen,toch?
En als hij in het 1e seizoen 35x scoort komt er nog 5 miljoen bij.
ja hij gaat eind dit seizoen.quote:
De zaak loopt blijkbaar nog niet, anders was hij namelijk verdachte die ook moet voorkomen enzo en zou er sowieso melding van worden gemaakt. Dat is toch informatie die openbaar is?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar een zaak die al speelt vanuit zijn Feyenoord tijd..dan is het een lopende zaak en zijn er in ieder geval bewijzen dat die zaak ook loopt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |