Death Proof kun je niet echt goed noemen en persoonlijk vond ik Django ook tegenvallen.quote:Op maandag 8 april 2013 21:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
[..]
Haha ja weet niet of je het leven mag noemen man. 40+ urige werkweken enzo kutsaai teringleven![]()
Overigens vind ik JackieBrown een zwaar onderschatte film van QT inderdaad. Zijn er eigenlijk wel echt slechte films van Quentin?
Laten we jaquote:Op maandag 8 april 2013 21:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Laten we dit topic weer levend maken. KLB SC is sowieso een teringbende bij elkaar.
ThaTim.quote:Op maandag 8 april 2013 21:49 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Een onderschatte Tarantino ja. Na Pulp Fiction en Reservoir Dogs misschien wel de beste van hem.
Yeah, vroeg ik mij net ook af. Elke film die ik tot nu toe nog van hem gezien heb is een goede film. Heb Django al een tijdje, moet alleen de tijd vinden om hem te bekijken. Hoorde dat die ook echt episch is.quote:Op maandag 8 april 2013 21:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
[..]
Haha ja weet niet of je het leven mag noemen man. 40+ urige werkweken enzo kutsaai teringleven![]()
Overigens vind ik JackieBrown een zwaar onderschatte film van QT inderdaad. Zijn er eigenlijk wel echt slechte films van Quentin?
Aew, thufflifequote:Op maandag 8 april 2013 21:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
[..]
Prima initiatief mi mangquote:Op maandag 8 april 2013 21:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Laten we dit topic weer levend maken. KLB SC is sowieso een teringbende bij elkaar.
Ik heb me dus echt dood gelachen om Death Proof. Die scène dat die chick hem in z'n arm schiet godverdommequote:Op maandag 8 april 2013 21:51 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Death Proof kun je niet echt goed vinden en persoonlijk vond ik Django ook tegenvallen.
Death Proof had z'n momenten ja, maar die scene met die chicks in die diner is me toch echt zo saai en langquote:Op maandag 8 april 2013 21:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik heb me dus echt dood gelachen om Death Proof. Die scène dat die chick hem in z'n arm schiet godverdomme![]()
Django tegenvallen.. wie ben jij.... waar is tim..
Deze Jackie heeft toch dezelfde cool als Pam Grier?quote:Op maandag 8 april 2013 21:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het enige wat ik een beetje vervelend vond is dat ik Jackie Brown als eerste heb leren kennen vanuit FOK!, elke keer als ik dan die naam in die film hoorde, moest ik denken aan deze Jackie.
Ik zie hier geen probleem?quote:Op maandag 8 april 2013 21:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het enige wat ik een beetje vervelend vond is dat ik Jackie Brown als eerste heb leren kennen vanuit FOK!, elke keer als ik dan die naam in die film hoorde, moest ik denken aan deze Jackie.
Thankssquote:
Waarom die van FOK! nietquote:Op maandag 8 april 2013 21:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zou die Jackie trouwens wel wifen (niet Jackie van FOK!). Mooie, sterke en onafhankelijke vrouw.
quote:Op maandag 8 april 2013 21:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zou die Jackie trouwens wel wifen (niet Jackie van FOK!). Mooie, sterke en onafhankelijke vrouw.
Joe.quote:Op maandag 8 april 2013 21:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat is dit?quote:Op maandag 8 april 2013 22:03 schreef jna het volgende:
Is je topic dood? Bel Bravo!
Bravo brengt Fernandes weer tot leven
Hardop gelachenquote:Op maandag 8 april 2013 22:03 schreef jna het volgende:
Is je topic dood? Bel Bravo!
Bravo brengt Fernandes weer tot leven
zou me niks verbazen inderdaad. Ik hoorde dat hij van bouta grote delen van het binnenland mag "hebben", waar veel goud zit.quote:Op maandag 8 april 2013 22:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hardop gelachen.
Tevens traantje weggepinkt wegens leven in de brouwerij.
Hoorde trouwens vandaag dat Rick Ross eergisteren in Su met goud was betaald hè, door Bigi Bravo.
quote:
Mag hebben? Hij had dat toch al heel lang in handen vanuit zijn 'rebellentijd'?quote:Op maandag 8 april 2013 22:09 schreef jna het volgende:
[..]
zou me niks verbazen inderdaad. Ik hoorde dat hij van bouta grote delen van het binnenland mag "hebben", waar veel goud zit.
Ben benieuwd wat voor sieraad Rick Ross er van gaat maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |