Ik heb me dus echt dood gelachen om Death Proof. Die scène dat die chick hem in z'n arm schiet godverdommequote:Op maandag 8 april 2013 21:51 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Death Proof kun je niet echt goed vinden en persoonlijk vond ik Django ook tegenvallen.
Death Proof had z'n momenten ja, maar die scene met die chicks in die diner is me toch echt zo saai en langquote:Op maandag 8 april 2013 21:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik heb me dus echt dood gelachen om Death Proof. Die scène dat die chick hem in z'n arm schiet godverdomme![]()
Django tegenvallen.. wie ben jij.... waar is tim..
Deze Jackie heeft toch dezelfde cool als Pam Grier?quote:Op maandag 8 april 2013 21:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het enige wat ik een beetje vervelend vond is dat ik Jackie Brown als eerste heb leren kennen vanuit FOK!, elke keer als ik dan die naam in die film hoorde, moest ik denken aan deze Jackie.
Ik zie hier geen probleem?quote:Op maandag 8 april 2013 21:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het enige wat ik een beetje vervelend vond is dat ik Jackie Brown als eerste heb leren kennen vanuit FOK!, elke keer als ik dan die naam in die film hoorde, moest ik denken aan deze Jackie.
Thankssquote:
Waarom die van FOK! nietquote:Op maandag 8 april 2013 21:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zou die Jackie trouwens wel wifen (niet Jackie van FOK!). Mooie, sterke en onafhankelijke vrouw.
quote:Op maandag 8 april 2013 21:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zou die Jackie trouwens wel wifen (niet Jackie van FOK!). Mooie, sterke en onafhankelijke vrouw.
Joe.quote:Op maandag 8 april 2013 21:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Laten we dit topic weer levend maken. KLB SC is sowieso een teringbende bij elkaar.
Wat is dit?quote:Op maandag 8 april 2013 22:03 schreef jna het volgende:
Is je topic dood? Bel Bravo!
Bravo brengt Fernandes weer tot leven
Hardop gelachenquote:Op maandag 8 april 2013 22:03 schreef jna het volgende:
Is je topic dood? Bel Bravo!
Bravo brengt Fernandes weer tot leven
zou me niks verbazen inderdaad. Ik hoorde dat hij van bouta grote delen van het binnenland mag "hebben", waar veel goud zit.quote:Op maandag 8 april 2013 22:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hardop gelachen.
Tevens traantje weggepinkt wegens leven in de brouwerij.
Hoorde trouwens vandaag dat Rick Ross eergisteren in Su met goud was betaald hè, door Bigi Bravo.
quote:
Mag hebben? Hij had dat toch al heel lang in handen vanuit zijn 'rebellentijd'?quote:Op maandag 8 april 2013 22:09 schreef jna het volgende:
[..]
zou me niks verbazen inderdaad. Ik hoorde dat hij van bouta grote delen van het binnenland mag "hebben", waar veel goud zit.
Ben benieuwd wat voor sieraad Rick Ross er van gaat maken
Klopt, maar waarschijnlijk heeft Bouterse dus gezegd dat hij er niks aan gaat doen. Wel opvallend hoe Suriname zelfs met al die corruptie economisch zo booming is. Moet je nagaan als er een normale regering had gezeten.quote:Op maandag 8 april 2013 22:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]![]()
[..]
Mag hebben? Hij had dat toch al heel lang in handen vanuit zijn 'rebellentijd'?
En ja in plaats van met dat goud je land opbouwen ga je Rick Ross en Rihanna betalen man man man
Oh op die manier. Is Suriname economisch zo booming dan? Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet goed op de hoogte ben van de toestand in Suriname, mede omdat ik me echt best kan ergeren aan de achterlijkheid van acties zoals deze met Rick Ross.quote:Op maandag 8 april 2013 22:23 schreef jna het volgende:
[..]
Klopt, maar waarschijnlijk heeft Bouterse dus gezegd dat hij er niks aan gaat doen. Wel opvallend hoe Suriname zelfs met al die corruptie economisch zo booming is. Moet je nagaan als er een normale regering had gezeten.
ik volg het ook niet heel aandachtig maar ik zag pas een heel groot stuk in de Volkskrant. Zal zo ff kijken of ik het terug kan vinden online. Zit nu in de trein.quote:Op maandag 8 april 2013 22:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Oh op die manier. Is Suriname economisch zo booming dan? Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet goed op de hoogte ben van de toestand in Suriname, mede omdat ik me echt best kan ergeren aan de achterlijkheid van acties zoals deze met Rick Ross.![]()
Maar is altijd een land met veel potentie geweest ja.
Hij gaat nog steeds. Ik zou inderdaad op Curacao kunnen werken, nabij gelegen eiland is wat minder makkelijk te regelen. Ik ga het waarschijnlijk niet doen, ga wel gewoon langs op vakantiequote:Op maandag 8 april 2013 22:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
JB, Etha vertelde mij laatst dat die naar Curacao (?) ging voor een half jaar. Hij vertelde ook dat jij waarschijnlijk een job offer op een nabij gelegen eiland had. Hoe staat het ervoor?
Olie en goud: met Suriname gaat het goedquote:Op maandag 8 april 2013 22:27 schreef jna het volgende:
[..]
ik volg het ook niet heel aandachtig maar ik zag pas een heel groot stuk in de Volkskrant. Zal zo ff kijken of ik het terug kan vinden online. Zit nu in de trein.
Hmm, ja, wel jammer, maar aan de ene kant wellicht een verstandige keuze aangezien je nu gewoon een baan (zekerheid) hebt in deze waardeloze tijden.quote:Op maandag 8 april 2013 22:29 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hij gaat nog steeds. Ik zou inderdaad op Curacao kunnen werken, nabij gelegen eiland is wat minder makkelijk te regelen. Ik ga het waarschijnlijk niet doen, ga wel gewoon langs op vakantie![]()
Wil ook geen half jaar klembeleid voor hem gaan zijn daar![]()
Hoe gaat met jou en je zoektocht naar een huis in Amsterdam?
Studentencontainerwoning een optie?quote:Op maandag 8 april 2013 22:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het gaat mij er puur om dat ik er zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |