Dat zijn echt de smerigste tieten die ik tijden heb gezienquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:56 schreef jna het volgende:
http://chantaaall.webnode.nl/
Had ik maar haar leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat zijn echt de smerigste tieten die ik tijden heb gezien.
echt he. Ik twijfelde in eerste instantie zelfs of het niet een verdwaalde arm was ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.
Lol wtf.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:40 schreef jna het volgende:
[..]
echt he. Ik twijfelde in eerste instantie zelfs of het niet een verdwaalde arm was ofzo
quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat zijn echt de smerigste tieten die ik tijden heb gezien.
Zij heeft bij mij op school gezetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
laat me je (aan)rakenquote:Op maandag 18 februari 2013 19:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zij heeft bij mij op school gezeten.
deze kwam van Twitter. Pareltjes altijd die Surinaamse clipsquote:Op maandag 18 februari 2013 20:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Teeering_!
Hoe komen jij en krio aan die clips altijd ook, waar haal je het toch vandaan.
bedankt voor het lachenquote:
Nee. Ik ben chagrijnig, want ik werk te hard.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wow ik dacht dat jij dood was.
Waar werk je dan?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee. Ik ben chagrijnig, want ik werk te hard.
Beter ga je nieuwe YouTube footage schieten a mattie.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee. Ik ben chagrijnig, want ik werk te hard.
Als ik wat meer tijd heb man. Ik ben aan het trainen, eten, slapen, stage lopen en boeken aan het lezen, repeat en repeat.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beter ga je nieuwe YouTube footage schieten a mattie.
Zogenaamd buffquote:Op maandag 18 februari 2013 21:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als ik wat meer tijd heb man. Ik ben aan het trainen, eten, slapen, stage lopen en boeken aan het lezen, repeat en repeat.
Ik moet nog honderd boeken lezen.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zogenaamd buff.
Zogenaamd gezond.
Zogenaamd intellectueel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |