quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Weet iemand hier nog hoe dat ene liedje heet waar Obama aan het rappen, smoken etc. etc. in de hood is?
Hahahaha, ja man, bedankt.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Deze versie van Hard in Da Paint. Gut gut mien jung, elk weekend sta ik er weer mijn sanka op te shaken.
Haha, ik zag hem ook al op facebook voorbij komen. Een vrouw naar mijn hart.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
This Latina Can Move
[ afbeelding ]
http://www.worldstarhipho(...)wshh29z149579E4Y3581
Whehe, moest ik echt direct aan denken jaquote:
Haha. Hahahhahaa.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als een vrouw niet zo kan dansen, dan mag ze wegblijven.
vasje tochquote:
Er wordt niet meer onderling geneukt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
Dit gaat ook echt voor geen meter meer he?sinds vas over is en dwc al gauw volgde is hier bijna niks meer
Niet meer?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Er wordt niet meer onderling geneukt.
Sinds Phanny, Sala en Jumi pleite zijn bedoel je.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
Dit gaat ook echt voor geen meter meer he?sinds vas over is en dwc al gauw volgde is hier bijna niks meer
Shoutout naar deze gevallen Fernandes-strijders idd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Sinds Phanny, Sala en Jumi pleite zijn bedoel je.
Haar soundtrackquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |