Kan je iets van je eigen werk laten zien ?quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:10 schreef rekenwonder het volgende:
Ja, die. Zijn er.
* rekenwonder gebruikt zelf Blender
Ik doe er weinig noemenswaardigs mee. Af en toe gebruik ik het om snel 3D-icoontjes in elkaar te flansen. Ben verder wat inspiratieloos :-) Heb wel een honderdtal uren aan videotutorials gevolgd, dus ik kan er vrij goed mee omgaan. Erg stijle leercurve trouwens.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:11 schreef tinoz het volgende:
Kan je iets van je eigen werk laten zien ?![]()
![]()
![]()
En die draak of het kasteel ?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:09 schreef rekenwonder het volgende:
Net zo lang of iets langer :-)
'Gewoon' die videotutorial in real time volgen.
Geen idee. Uren, dagen? Daar ergens tussen in.quote:
Was het jouw bedoeling deze reactie in DIG / filmpje bewerken te plaatsen ?quote:Op donderdag 18 april 2013 10:52 schreef MrSpacely het volgende:
Animaties met doorzichtige achtergrond kan eigenlijk alleen met een gif. Het is ook mogelijk dit met flash te doen maar ik weet zo niet of dat met een filmpje kan.
Met Cinema4d is het wel gemakkelijk om de achtergrond met alpha layer de renderen. Daar zijn ook wel tutorials van.
Je kan met gemak uitvoeren naar losse frames in PNG met alpha die je dan later ergens overheen kan zetten.
Let wel op een animatie zonder achtergrond en omgeving renderen is vaak heel onrealistisch, reflecties en global lighting (radiosity) zitten er dan niet goed in. Je kan het dan deels fixen met meer lights en enviroment maps maar dat blijft nep achtig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |