Heb hem speciaal voor jou helemaal op mijn mobiel in bed gegenereerd. Alsjeblieft!quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:27 schreef rockwell het volgende:
Dat zou fantastisch zijn! Ik heb je een DM gestuurd.
Je hebt DM!quote:Op zondag 3 februari 2013 14:15 schreef klaaskootstra1 het volgende:
Ha Grijsbaard, heb jij voor mij misschien ook nog en F&F code?
Kan er een voor je aanmaken. Hoeft niet, maar zou leuk zijn als er iets kleins tegenover staat.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:51 schreef Rubman het volgende:
Hoi Grijsbaard heb je per toeval nog een code over, eigenlijk dezelfde situatie als topic starter arme student en kosten drukken is altijd prioriteit.
Echt? Dat is niet echt helemaal de bedoeling lijkt mijquote:Op maandag 4 februari 2013 12:31 schreef Catch22- het volgende:
als je even googled vind je wel een manier waarop je ze zelf kan genereren
Klopt.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:32 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Echt? Dat is niet echt helemaal de bedoeling lijkt mij![]()
Uhmm.. daar heb je een punt... tuurlijk is het niet verplicht, maar een bedankje staat sowieso altijd wel op z'n plaats en een kleinigheidje sla ik ook niet af in deze barre tijd!quote:Op maandag 4 februari 2013 13:00 schreef frederik het volgende:
Is het wel de bedoeling om verplichtingen tegen die codes te zetten "vertel maar waarvoor je hem wil ruilen" ?
Vind het ook een beetje raar staan, als je bedenkt dat grijsbaard in FHF wel eens wat ontvangen heeft zonder dat daar gelijk wat tegenover moest staan.
Haha dit is onjuist. Vodafone is zelfs blij met nieuwe klanten!quote:Op maandag 4 februari 2013 14:10 schreef 0108daniel het volgende:
Mensen die dit doen kunnen volgens Vodafone die een abbonement hebben een fikse boete krijgen...
Daar is elke provider blij mee.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:11 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Haha dit is onjuist. Vodafone is zelfs blij met nieuwe klanten!
Echt geen idee waar jij het over hebt. Dit is voor Friends and Family.. Dus dit mag gewoon hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 14:22 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Daar is elke provider blij mee.
Maar of ze met deze zogenaamde actie ook blij mee zullen zijn?
Er wordt niet voor niets gewaarschuwd op die manier van 'contact'
Meer informatie/waarschuwing staat op Vodafone.nl
Want op fok is iedereen friends van elkaarquote:Op maandag 4 februari 2013 14:27 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Echt geen idee waar jij het over hebt. Dit is voor Friends and Family.. Dus dit mag gewoon hoor
Alweer geregeld! Hoe snel kan het gaan..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:25 schreef tobitronics het volgende:
[..]
Want op fok is iedereen friends van elkaar
Maare grijsbaard, heb je nog codes over? Ik zou je zeer dankbaar ervoor zijn! Noem je prijs maar, misschien een freerecordshop waardebon van 15 euro?
Alvast bedankt!
Mijn moeder is geautoriseerd om een code aan te maken, aangezien zij dit kan omdat ze bij een partner werkt van vodafone.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:50 schreef sanger het volgende:
Hoe maak je die code dan? Kam ik als klant dat ook doen?
Toch zou ik uitkijken met wat je doet. Ik vraag me af of haar autorisatie dit toestaat (denk zelf eerder dat ze codes mag maken ten gunste van zakelijke klanten van vodafone).quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:55 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Mijn moeder is geautoriseerd om een code aan te maken, aangezien zij dit kan omdat ze bij een partner werkt van vodafone.
Dit mag inderdaad. Mijn moeder had dit zelfs nog nagevraagd. De abonnementen zijn trouwens niet alleen voor zakelijke klanten, maar ook particuliere.. (onder andere privégebruik).. Friends and Family is daarnaast ook een breed begrip...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:40 schreef frederik het volgende:
[..]
Toch zou ik uitkijken met wat je doet. Ik vraag me af of haar autorisatie dit toestaat (denk zelf eerder dat ze codes mag maken ten gunste van zakelijke klanten van vodafone).
Edit : het lijkt veel op het meenemen van stapels spaarzegeltjes door iemand die die normaal alleen bij bepaalde gelegenheden mag verstrekken.
DMquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:10 schreef sufkut2 het volgende:
grijsbaard heb je toevallig ook voor mij een Vodafone Friends & Family code?
zou ik erg blij mee zijn
bedankt
je hebt dmquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:33 schreef egels het volgende:
Hallo Grijsbaard,
Ik heb je een privebericht gestuurd, want ik weet niet wat een DM is ! (A)
Heb namelijk net een account aangemaakt!?
Groetjes Lisette
quote:Op maandag 4 februari 2013 12:25 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Kan er een voor je aanmaken. Hoeft niet, maar zou leuk zijn als er iets kleins tegenover staat.
QFT.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:32 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Echt? Dat is niet echt helemaal de bedoeling lijkt mij![]()
jawooor!!! Ik weet niet waar je het over hebt aangezien ik er een aantal gewoon wegegeven heb. Ik geef alleen aan dat ik voor iets te ruilen open sta en dat het altijd leuk is!! Dus dit mag gewoon..quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:04 schreef Poepoog het volgende:
Doorverkopen, wat dit gewoon is, mag zeker niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |