Wow.. echt heel mooi gedaan! Vooral die eerste (Labrador?).quote:Op maandag 23 september 2013 14:06 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kleurpotlood, A4 formaat.
Dank jequote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wow.. echt heel mooi gedaan! Vooral die eerste (Labrador?).
Dit doe je even uit je hoofd?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank je. Tijdens het tekenen van de hond had ik een Rhodesian Ridgeback in mijn hoofd.
De hond wel. Bij het paard had ik een referentiefotoquote:
Gaaf!quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:29 schreef Samael het volgende:
[ [url=http://th06.deviantart.net/fs71/PRE/i/2013/280/8/c/jaw_city_by_alexlinde-d6pm5p6.jpg]afbeelding[/ url] ]
Maar weer eens een bijdrage
Wow die zou ik wel in m'n kamer hebben willen hangen. Echt super mooi, respect.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:58 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Streepjescode Zebra. 40x50 cm olieverf op doek en volledig met de hand/uit de losse pols geschilderd.
Dank jequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 02:41 schreef NaturalHerbs het volgende:
[..]
Wow die zou ik wel in m'n kamer hebben willen hangen. Echt super mooi, respect.
Je levert wel kwaliteit af zegquote:Op zondag 24 november 2013 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank je.
Mijn laatste (afgeronde) werk:
[ afbeelding ]
Dank jequote:Op zondag 24 november 2013 23:35 schreef NaturalHerbs het volgende:
[..]
Je levert wel kwaliteit af zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt mooi gemaakt man...respectquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:52 schreef Samael het volgende:
[ afbeelding ]
nog maar 1
5 uurtjes
trusten
quote:Op maandag 25 november 2013 19:02 schreef darkmond het volgende:
Ook maar ff mijn eige dingen showen hier...Beiden gemaakt op school uit vervelingDat hoofd is in m'n agenda gemaakt...dat manneke zonder handjes op de achterkant van mijn scheikunde afkortingen blad. Heb eigenlijk veel van dit soort dingen, geen zin om van alles foto te maken. Gewoon laatste 2 tekeningen foto van genomen...en nee ik ben niet weird ofzo
K teken ook gezichtsportretten ( waarvoor ik geld krijg
) En andere dingen...
Ik ben wel benieuwd naar die gezichtsportretten. Heb je daar ook een foto van toevallig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Wat ik heb zit allemaal in een grote doos opgeborgen op zolder...In mijn kamer wordt 't anders een rotzooi ervan namelijk...quote:Op maandag 25 november 2013 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar die gezichtsportretten. Heb je daar ook een foto van toevallig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |