quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:55 schreef Toverheks het volgende:
Uilen
![]()
Ben, hebben ze euro`s in Egypten??? Pullup vroeg zoiets en ik ook maar Pullup had weer laatste post
Oke, en heb je gezien wat ik nog meer poste naar je toe, in Amsterdam hangen borden ( zat in de bus kon niet zo snel lezen) maar er is ergens een tentoonstelling over Egypte of Toetachamonquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:56 schreef BendeBielzen het volgende:
Yup Euro's, in het Resort en daarbuiten, ze hebben een hevig tekort aan papiergeld daar
Heerlijk, ik heb nogal wat Griekse vrienden en ik gun ze van harte wat voorspoed, ze hebben het een stuk slechter dan wij.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Kijk, jij denkt weer op de goede manier.
En dan nodigen we al die Griekjes gezellig uit op ons feestje en over een paar jaar zitten we weer met zijn allen lekker Ouzo te tanken op de Griekse terrasjes.
Ja dat zag ik op tv geloof ik, ga zeker even kijken op internet wat het is en of het te betalen is, we wilden toen ook naar dat Dino gebeuren daar maar daar waren de goedkoopste kaarten 45 euro ofzoquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oke, en heb je gezien wat ik nog meer poste naar je toe, in Amsterdam hangen borden ( zat in de bus kon niet zo snel lezen) maar er is ergens een tentoonstelling over Egypten of Toetachamon
Mummies zijn ook tof als ze geen Gher heten... of... Nee laat maarquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:00 schreef pullup het volgende:
In de nieuwe kerk hebben ze een expositie over Indianen en die zijn veel toffer dan die mummies
oke, en anders kijk ik morgen wel weer als ik in de bus zit waar en wat het is.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:59 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ja dat zag ik op tv geloof ik, ga zeker even kijken op internet wat het is en of het te betalen is, we wilden toen ook naar dat Dino gebeuren daar maar daar waren de goedkoopste kaarten 45 euro ofzo
Deze keer heeft het niks met Gher te maken maar Indianen rulen gewoon.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:01 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Mummies zijn ook tof als ze geen Gher heten... of... Nee laat maar
Komt goedquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, en anders kijk ik morgen wel weer als ik in de bus zit waar en wat het is.
Indianen moeten weer verkassen, dood of levend ze laten ze nooit met rust, zit je dan met je goeie gedrag in de nieuwe kerk, moet je verplicht hele tentoonstelling verhuizen naar bv de Westerkerk.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:00 schreef pullup het volgende:
In de nieuwe kerk hebben ze een expositie over Indianen en die zijn veel toffer dan die mummies
Ja ja je hebt gelijk, dat is ook een duister volkjequote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze keer heeft het niks met Gher te maken maar Indianen rulen gewoon.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Indianen moeten weer verkassen, dood of levend ze laten ze nooit met rust, zit je dan met je goeie gedrag in de nieuwe kerk, moet je verplicht hele tentoonstelling verhuizen naar bv de Westerkerk.
Vond je het leuk daar ? en hebben jullie genoten ?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:56 schreef BendeBielzen het volgende:
Yup Euro's, in het Resort en daarbuiten, ze hebben een hevig tekort aan papiergeld daar
"Geweldig genoten"quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:03 schreef selam het volgende:
[..]
Vond je het leuk daar ? en hebben jullie genoten ?
Oke ben benieuwdquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:06 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
"Geweldig genoten"Echt super daar zolang je voet bij stuk weet te houden buiten het Resort hahaha
We zijn bezig met een verslag te maken met foto's, dat komt online te staan dus even geduld nog
Was ook erg leuk hoe Nederlanders ze onze taal hebben geleerd zoals "Allemachtig prachtig" "kijken kijken niet kopen" en zo nog wat geijkte dingenquote:
Dat "kijken kijken niet kopen" dat is in vele landen , die dingen leren ze het eerste, ben nu de keuken in voor de warme hap ,quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:12 schreef selam het volgende:
[..]
Dat "kijken kijken niet kopen" dat is in vele landen , die dingen leren ze het eerste, ben nu de keuken in voor de warme hap ,
was gisteren op tv, ging over de Nieuwe Kerk dat die tentoonstelling ergens anders moet worden gehouden, verslaggever zei toen tegen dat vrouwtje dan maar de Westerkerk........kennen ze lopent doenquote:
Uilen rulenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze keer heeft het niks met Gher te maken maar Indianen rulen gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |