quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:55 schreef Toverheks het volgende:
Uilen
![]()
Ben, hebben ze euro`s in Egypten??? Pullup vroeg zoiets en ik ook maar Pullup had weer laatste post
Oke, en heb je gezien wat ik nog meer poste naar je toe, in Amsterdam hangen borden ( zat in de bus kon niet zo snel lezen) maar er is ergens een tentoonstelling over Egypte of Toetachamonquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:56 schreef BendeBielzen het volgende:
Yup Euro's, in het Resort en daarbuiten, ze hebben een hevig tekort aan papiergeld daar
Heerlijk, ik heb nogal wat Griekse vrienden en ik gun ze van harte wat voorspoed, ze hebben het een stuk slechter dan wij.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Kijk, jij denkt weer op de goede manier.
En dan nodigen we al die Griekjes gezellig uit op ons feestje en over een paar jaar zitten we weer met zijn allen lekker Ouzo te tanken op de Griekse terrasjes.
Ja dat zag ik op tv geloof ik, ga zeker even kijken op internet wat het is en of het te betalen is, we wilden toen ook naar dat Dino gebeuren daar maar daar waren de goedkoopste kaarten 45 euro ofzoquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oke, en heb je gezien wat ik nog meer poste naar je toe, in Amsterdam hangen borden ( zat in de bus kon niet zo snel lezen) maar er is ergens een tentoonstelling over Egypten of Toetachamon
Mummies zijn ook tof als ze geen Gher heten... of... Nee laat maarquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:00 schreef pullup het volgende:
In de nieuwe kerk hebben ze een expositie over Indianen en die zijn veel toffer dan die mummies
oke, en anders kijk ik morgen wel weer als ik in de bus zit waar en wat het is.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:59 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ja dat zag ik op tv geloof ik, ga zeker even kijken op internet wat het is en of het te betalen is, we wilden toen ook naar dat Dino gebeuren daar maar daar waren de goedkoopste kaarten 45 euro ofzo
Deze keer heeft het niks met Gher te maken maar Indianen rulen gewoon.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:01 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Mummies zijn ook tof als ze geen Gher heten... of... Nee laat maar
Komt goedquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, en anders kijk ik morgen wel weer als ik in de bus zit waar en wat het is.
Indianen moeten weer verkassen, dood of levend ze laten ze nooit met rust, zit je dan met je goeie gedrag in de nieuwe kerk, moet je verplicht hele tentoonstelling verhuizen naar bv de Westerkerk.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:00 schreef pullup het volgende:
In de nieuwe kerk hebben ze een expositie over Indianen en die zijn veel toffer dan die mummies
Ja ja je hebt gelijk, dat is ook een duister volkjequote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze keer heeft het niks met Gher te maken maar Indianen rulen gewoon.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Indianen moeten weer verkassen, dood of levend ze laten ze nooit met rust, zit je dan met je goeie gedrag in de nieuwe kerk, moet je verplicht hele tentoonstelling verhuizen naar bv de Westerkerk.
Vond je het leuk daar ? en hebben jullie genoten ?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:56 schreef BendeBielzen het volgende:
Yup Euro's, in het Resort en daarbuiten, ze hebben een hevig tekort aan papiergeld daar
"Geweldig genoten"quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:03 schreef selam het volgende:
[..]
Vond je het leuk daar ? en hebben jullie genoten ?
Oke ben benieuwdquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:06 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
"Geweldig genoten"Echt super daar zolang je voet bij stuk weet te houden buiten het Resort hahaha
We zijn bezig met een verslag te maken met foto's, dat komt online te staan dus even geduld nog
Was ook erg leuk hoe Nederlanders ze onze taal hebben geleerd zoals "Allemachtig prachtig" "kijken kijken niet kopen" en zo nog wat geijkte dingenquote:
Dat "kijken kijken niet kopen" dat is in vele landen , die dingen leren ze het eerste, ben nu de keuken in voor de warme hap ,quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:12 schreef selam het volgende:
[..]
Dat "kijken kijken niet kopen" dat is in vele landen , die dingen leren ze het eerste, ben nu de keuken in voor de warme hap ,
was gisteren op tv, ging over de Nieuwe Kerk dat die tentoonstelling ergens anders moet worden gehouden, verslaggever zei toen tegen dat vrouwtje dan maar de Westerkerk........kennen ze lopent doenquote:
Uilen rulenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze keer heeft het niks met Gher te maken maar Indianen rulen gewoon.
Uilen zijn bijna net zo stoer als Indianenquote:
mooie clipquote:
Maar jij bent een echte wereldreizigster, al veel gezien van de wereld!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:12 schreef selam het volgende:
[..]
Dat "kijken kijken niet kopen" dat is in vele landen , die dingen leren ze het eerste, ben nu de keuken in voor de warme hap ,
jaloers op Selamquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:25 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Maar jij bent een echte wereldreizigster, al veel gezien van de wereld!
Ja klopt Poezewoes , ik heb al veel gezienquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:25 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Maar jij bent een echte wereldreizigster, al veel gezien van de wereld!
Ach je weet nooit Heksie waar je nog eens komtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jaloers op Selamdie heeft echt veel gezien in haar leven
Vind ik ook.quote:
Hou toch eens op met dat geklaag. In Alaska is het pas slecht weer en daar is al helemaal geen OVquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hou toch eens op met dat geklaag. In Alaska is het pas slecht weer en daar is al helemaal geen OV
Dat zal haar leren.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hou toch eens op met dat geklaag. In Alaska is het pas slecht weer en daar is al helemaal geen OV
nou je weet, ga nooit meer een vliegtuig in, is niet goed voor mijquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:35 schreef selam het volgende:
[..]
Ach je weet nooit Heksie waar je nog eens komt
Maar wel ijsberen op de weg.quote:
je gaat toch naar The Master?? veel plezier en eet smakelijkquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:44 schreef Copycat het volgende:
Ik ben juist blij dat ik eindelijk eens mijn chipcard kan gebruiken. Geluid Loopt, seizoen 2 luisteren in de bus. En een snelle overstap op centraal.
En dan lekker een hapje eten om vervolgens in een comfortabele bioscoopbezoek uit te buiken.
Mij hoor je eens een keer niet klagen.
Ja ik weet het , maar je heb gewoon erge pech gehad , en zeg nooit nooit hequote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou je weet, ga nooit meer een vliegtuig in, is niet goed voor mijwe weten hoe dat afliep
nou zoals ik er nu over denk, nee, maar wat ik echt nog een keer in mijn leven wil doen is met de trein door Sibirie, duurt geloof ik 5 dagen maar dat lijkt me van zo een schoonheid zo een reis, en ooit naar Rusland, daar was mijn moeder geweest dat moet zo mooi wezenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:46 schreef selam het volgende:
[..]
Ja ik weet het , maar je heb gewoon erge pech gehad , en zeg nooit nooit he
Kun je gelijk op de koffie bij Zoaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou zoals ik er nu over denk, nee, maar wat ik echt nog een keer in mijn leven wil doen is met de trein door Sibirie, duurt geloof ik 5 dagen maar dat lijkt me van zo een schoonheid zo een reis, en ooit naar Rusland, daar was mijn moeder geweest dat moet zo mooi wezen
Dat lijkt me reuze gesjellig dan, lekker kerst vieren in Januarie en persoonlijk zijn kleine meid knuffelenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:54 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Kun je gelijk op de koffie bij Zoa
Staat ook nog op me lijstje , we sparen gewoon ff door hequote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou zoals ik er nu over denk, nee, maar wat ik echt nog een keer in mijn leven wil doen is met de trein door Sibirie, duurt geloof ik 5 dagen maar dat lijkt me van zo een schoonheid zo een reis, en ooit naar Rusland, daar was mijn moeder geweest dat moet zo mooi wezen
oke dan , ja dat lijkt me zo een belevenis, misschien ooit, ooit hequote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:00 schreef selam het volgende:
[..]
Staat ook nog op me lijstje , we sparen gewoon ff door he
Altijd dromen houdenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke dan , ja dat lijkt me zo een belevenis, misschien ooit, ooit he
Erg hé, gaat nergens anders meer over, We kunnen de komende drie maanden de lol nog op!!!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Godsamme, volgens mij is iedere Nederlander die ooit Beatrix ontmoet heeft gister en/of vandaag op televisie geweest. Ophouden nu!
Het is ook net of er verder kennelijk niets gebeurt in het buitenland of zo. Ik zat me vorige week al zo te ergeren aan het NOS-Journaal waar men bijna 10 minuten zat te ouwehoeren over toertochten die al dan niet door zouden gaan en dan als enige buitenlandse nieuws een staatsbezoek van de koningin en Nederlanders in gevaar in Benghazi, maar nu maken alle zenders en programma's het wel heel bont.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erg hé, gaat nergens anders meer over, We kunnen de komende drie maanden de lol nog op!!!
Ik heb gisteren DWDD gezien en dat was wel genoeg.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is ook net of er verder kennelijk niets gebeurt in het buitenland of zo. Ik zat me vorige week al zo te ergeren aan het NOS-Journaal waar men bijna 10 minuten zat te ouwehoeren over toertochten die al dan niet door zouden gaan en dan als enige buitenlandse nieuws een staatsbezoek van de koningin en Nederlanders in gevaar in Benghazi, maar nu maken alle zenders en programma's het wel heel bont.
En waarom kijk ze heeft het lang volgehouden dat wel maar ze werd er ook goed voor betaald.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is ook net of er verder kennelijk niets gebeurt in het buitenland of zo. Ik zat me vorige week al zo te ergeren aan het NOS-Journaal waar men bijna 10 minuten zat te ouwehoeren over toertochten die al dan niet door zouden gaan en dan als enige buitenlandse nieuws een staatsbezoek van de koningin en Nederlanders in gevaar in Benghazi, maar nu maken alle zenders en programma's het wel heel bont.
Mocht ze komen te overlijden, dan kunnen ze gewoon de uitzending van gister herhalen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb gisteren DWDD gezien en dat was wel genoeg.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mocht ze komen te overlijden, dan kunnen ze gewoon de uitzending van gister herhalen.
Ik heb haar afscheidstoespraak gister al zeker 4 keer gezienquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En waarom kijk ze heeft het lang volgehouden dat wel maar ze werd er ook goed voor betaald.
En dat het een stukje geschiedenis oké, ben ik het ook mee eens.
Maar om het er nu tot in den treuren over te hebben hoeft voor mij ook niet.
Ja dat elfsteden gewauwel net zo, ze maken het volk helemaal gek, Begin er eens over als het echt blijkt dat het er een komt, maar met een nachtje vorst en een sneeuwvlok begint het al.
O heb helemaal niet meer gekeken, heb de bekend making gezien en toen hoorde ik dat het er de hele avond over zou gaan heb ik de tv uitgezet en een muziekje opgezet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb haar afscheidstoespraak gister al zeker 4 keer gezien
Dat zie ik ook niet meer gebeuren, zelfs de republikeinen pinkten gister een traantje weg.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:46 schreef pullup het volgende:
he tleukste aan die hele periode is nog steeds de kroningsdag. Als de komende net zo'n feest gaat worden ben ik allang blij, maar ik vrees dat dat niet meer kan tegenwoordig
Verstandig.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O heb helemaal niet meer gekeken, heb de bekend making gezien en toen hoorde ik dat het er de hele avond over zou gaan heb ik de tv uitgezet en een muziekje opgezet.
Niet als lid van het NOC in ieder geval, maar als koning zal hij er wel zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:52 schreef ZOA het volgende:
Wat ik wel leuk vind, volgend jaar in Sochi tijdens de OS een biertje drinken met Koning Willem Alexander ... als ie daar nog heen mag
dat hoop ik .... en Maxima natuurlijkquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet als lid van het NOC in ieder geval, maar als koning zal hij er wel zijn.
hij is straks geen IOC lid meer he, en geloof de waterkraan wordt ook dichjt gedaan voor hem, hij moet een andere hobby gaan zoeken, iets met landje veroverenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:52 schreef ZOA het volgende:
Wat ik wel leuk vind, volgend jaar in Sochi tijdens de OS een biertje drinken met Koning Willem Alexander ... als ie daar nog heen mag
Nee je hebt gelijk het is het IOCquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij is straks geen IOC lid meer he, en geloof de waterkraan wordt ook dichjt gedaan voor hem, hij moet een andere hobby gaan zoeken, iets met landje veroveren
Pullup was het geen IOC of wat jij zegt NOC, al die informatie onthou niet alles meer. leeftijd he![]()
oke, ja ging twijvelen toen ik jou post zag.quote:
Lekker relaxed!!!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Timboektoe bevrijd![]()
Tijd dus voor een mooi liedje uit Mali.
En een mooi inkijkje hoe ze daar leven en gewoon even midden in een liedje stoppen om een peukie op te steken en een praatje te maken. M'bife
Bravo!!!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Timboektoe bevrijd![]()
Tijd dus voor een mooi liedje uit Mali.
En een mooi inkijkje hoe ze daar leven en gewoon even midden in een liedje stoppen om een peukie op te steken en een praatje te maken. M'bife
O lekker Pullup zou er zo bij willen zitten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Bravo!!!
Als opvolger een van de mooiste stemmen van de reggae wat mij betreft, gevangen in een fraai en zeldzaam live opgenomen stuk.
Ze hebben het ondertussen toch weer 10 minuten over Beaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:39 schreef Toverheks het volgende:
de dichter der Vaderland zou toch in DWDD komen??? hij ging ook riedeltje gisteren zingen en niet slecht, al zeg ik het zelf met het Phili Orkest
Mooi hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Bravo!!!
Als opvolger een van de mooiste stemmen van de reggae wat mij betreft, gevangen in een fraai en zeldzaam live opgenomen stuk.
dat zal nog wel even duren, komen natuurlijk ook doc. en terug blikken en voorbereidingen voor 30 April. Alles wat nieuws is over Bea wordt breed uitgemeten, zelf als ze moeilijk poepen kan zal het er uren nog over gaan. zie weer oude beelden op RTL nieuwsquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze hebben het ondertussen toch weer 10 minuten over Bea
Ik meende gister bij de kersverse verslaggeefster van het Koninklijk Huis, Kysia Hekster, ook al iets te zien van "lekker dat dat nu gebeurt, goed voor m'n carriere."quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze hebben het ondertussen toch weer 10 minuten over Bea
Deze wellicht ?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mooi hoor![]()
Iemand liet mij eens een keer een YT-je zien van een begrafenisoptocht op Jamaica van een bekende artiest. Overal langs de route stonden collega's muziek te maken. Ik heb dat zelf nooit meer terug kunnen vinden. Ken jij dat filmpje of weet je om wiens uitvaart dat ging?
Nee, dat zou ik me wel herinnerd hebbenquote:
Verdomd dat was haar, ik zag haar gisteren maar kon haar niet plaatsenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik meende gister bij de kersverse verslaggeefster van het Koninklijk Huis, Kysia Hekster, ook al iets te zien van "lekker dat dat nu gebeurt, goed voor m'n carriere."
Lolquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik me wel herinnerd hebben
Ze hebben bij de NOS een, door mij vervloekt, roulatiesysteem. Je mag bij voorkeur niet langer dan 3 jaar vanuit een land verslaggever zijn. Nu doet ze dus het nieuws rond het koningshuis. Ze is wel een tutje geworden, vind ik. Een wereld van verschil met toen ze nog voorzitter van de studentenvakbond was.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Verdomd dat was haar, ik zag haar gisteren maar kon haar niet plaatsen![]()
Ik ken haar broer toevallig maar ik dacht dat ze in Rusland zat ?
Ik herkende haar ook nietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze hebben bij de NOS een, door mij vervloekt, roulatiesysteem. Je mag bij voorkeur niet langer dan 3 jaar vanuit een land verslaggever zijn. Nu doet ze dus het nieuws rond het koningshuis. Ze is wel een tutje geworden, vind ik. Een wereld van verschil met toen ze nog voorzitter van de studentenvakbond was.
Eens per maand.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:56 schreef pullup het volgende:
Is dit een boekenpromotie stuk nieuw vast onderdeel in DWDD ?
Mwah, dat ligt eerder aan haar nieuwe scope, denk ik. Als Rusland-correspondente deed ze het leuk en fris.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze hebben bij de NOS een, door mij vervloekt, roulatiesysteem. Je mag bij voorkeur niet langer dan 3 jaar vanuit een land verslaggever zijn. Nu doet ze dus het nieuws rond het koningshuis. Ze is wel een tutje geworden, vind ik. Een wereld van verschil met toen ze nog voorzitter van de studentenvakbond was.
Dat vind ik ook zo jammer, er gaat door dat rouleren zoveel kennis verloren en daardoor wordt het buitenlands nieuws al gauw buitenlands nieuws vanuit Nederlands perspectief.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah, dat ligt eerder aan haar nieuwe scope, denk ik. Als Rusland-correspondente deed ze het leuk en fris.
Marjon van Royen is ook een slachtoffer van dat roulatiesysteem. Die had Zuid-Amerika in haar vingers, leverde geweldige reportages. Nieuwswaardig maar altijd vanuit een niet-platgetreden invalshoek. Die hese doorrrookte stem vanuit een of andere favela, ik ga het missen.
Uhuh. Toch snap ik de argumenten ook wel om na een paar jaar weer voor een frisse kijk te kiezen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo jammer, er gaat door dat rouleren zoveel kennis verloren en daardoor wordt het buitenlands nieuws al gauw buitenlands nieuws vanuit Nederlands perspectief.
Gaafquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:31 schreef Dotteke het volgende:
Ook een lekker stukje muziek heerlijk en de kleine man hier is er ook helemaal weg van als we hem op zetten
Dat zou inderdaad beter zijn. Ik las overigens wel, ik geloof een interview met Marjon, dat er wel vaak vanuit de hoofdredactie gepusht werd dat er een Nederlandse insteek gekozen moest worden. Dus graag bij veel onderwerpen een Nederlandse onderneming in dat buitenland belichten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh. Toch snap ik de argumenten ook wel om na een paar jaar weer voor een frisse kijk te kiezen.
Echter: bekijk dit dan van geval tot geval, en ga uitstekende correspondenten die nog onbevangen en goed hun werk doen niet wegrouleren omdat dit "nu eenmaal de regels zijn".
quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:00 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Echt wel, het is prachtig daar in het ResortEen verslag komt vandeweek online!
Ja een jaarlijkse regenbui van hooguit 10 minutenquote:
Dat lijkt me wel tofquote:Op woensdag 30 januari 2013 01:03 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ja een jaarlijkse regenbui van hooguit 10 minutenAls je goed uitkijkt kun je de druppels ontwijken
Het is een prachtig klimaat daar, jammer dat er links ruïnes staan en rechts de welvaart verschijntquote:
Veel leesplezierquote:Op woensdag 30 januari 2013 01:06 schreef MichieldeR het volgende:
Ik ga even 50 tinten paars, bont en blauw lezen![]()
Dat is haast in elk resort jammergenoeg.quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:06 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Het is een prachtig klimaat daar, jammer dat er links ruïnes staan en rechts de welvaart verschijnt
Juist is in Tunesie niet anders en vergeet Turkijke nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 01:07 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Dat is haast in elk resort jammergenoeg.
oordoppen in doenquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:34 schreef Toverheks het volgende:
zo, het waaien is een beetje afgenomen, wat een herrie geeft dat
niet zo klagen heksie in sommige landen is er overstromingen wij wonen hoog en droog...quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:40 schreef Toverheks het volgende:
echt, we hebben nieuwe ramen en kozijnen, dus ook nieuwe roosters, die kun je niet helemaal sluiten ( voor koolmox) dus veilige, nou de wind komt eronder lijkt wel of ik aan Ijmuiden aan zee woon. gisteren was het echt een herrie voor en achter. alles klapperde tegen elkaar in
is vast de vrouw van zoaquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:39 schreef pullup het volgende:
In Russia the little girls will kick your ass
Ze is een beetje jong voor hem mag ik hopen.quote:
of zoa te oud voor haarquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze is een beetje jong voor hem mag ik hopen.
morguh ja ik was gisteravond in slaap gevallen onder de tv alquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:49 schreef Dotteke het volgende:
Morguh Pullup en Jacq, lekker geslapen
Onder de tv nogwel, lag dat lekkerquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:50 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
morguh ja ik was gisteravond in slaap gevallen onder de tv al
ik klaag niet hoor, het heeft wel wat wonen aan zee lijkt mij.maar die roosters zijn nieuwe uitvinding werd me vertelt, ze kunnen niet helemaal dicht. wel zo veilig, heel Amsterdam krijgt die roosters in nieuwe ramen. vind het wel een veilig idee, want toen ik zelf nog een geiser had heb ik vaak die oude roosters gecontroleerd of ze wel open stonden.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:42 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
niet zo klagen heksie in sommige landen is er overstromingen wij wonen hoog en droog...![]()
![]()
![]()
![]()
oordopjes te koop drogisten enzo
yepps had eerst erbovenop geprobeerd lukte niet zo bestquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onder de tv nogwel, lag dat lekker
Dat is wel slim ja. Je hoort toch nog te vaak dat er problemen mee zijn.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik klaag niet hoor, het heeft wel wat wonen aan zee lijkt mij.maar die roosters zijn nieuwe uitvinding werd me vertelt, ze kunnen niet helemaal dicht. wel zo veilig, heel Amsterdam krijgt die roosters in nieuwe ramen. vind het wel een veilig idee, want toen ik zelf nog een geiser had heb ik vaak die oude roosters gecontroleerd of ze wel open stonden.
heb hier nooit een geiser gehad gelukkig..quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik klaag niet hoor, het heeft wel wat wonen aan zee lijkt mij.maar die roosters zijn nieuwe uitvinding werd me vertelt, ze kunnen niet helemaal dicht. wel zo veilig, heel Amsterdam krijgt die roosters in nieuwe ramen. vind het wel een veilig idee, want toen ik zelf nog een geiser had heb ik vaak die oude roosters gecontroleerd of ze wel open stonden.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:53 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
yepps had eerst erbovenop geprobeerd lukte niet zo best
vooral de oude huizen zoals hier, komt nog te vaak voor dat koolmox en altijd bang ervan geweest. heb gelukkig nu een HR ketel die vanzelf uit gaat als er wat fout is. maar de roosters zijn met een afdakje van buiten je voelt het wel tochten af en toe, maar ach beter tochten dan dood op je bank omdat er wat mis is met je geiser.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is wel slim ja. Je hoort toch nog te vaak dat er problemen mee zijn.
maar tochten is niet goed hoor stook je voor de buitenwereld.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vooral de oude huizen zoals hier, komt nog te vaak voor dat koolmox en altijd bang ervan geweest. heb gelukkig nu een HR ketel die vanzelf uit gaat als er wat fout is. maar de roosters zijn met een afdakje van buiten je voelt het wel tochten af en toe, maar ach beter tochten dan dood op je bank omdat er wat mis is met je geiser.
ja hier ook kantelramen nu, mooi hoor wat nieuwe ramen voor een buurt kunnen doen.......al hebben ze de hele buurt gerenoveerd zit er netjes uit.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:53 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
heb hier nooit een geiser gehad gelukkig..
wij hebben ook nieuwe ramen gehad van die kantelramen ben er zeer wijs mee eigenlijk
ja die kantelramen kan je eindelijk zelf goed zemen ook...quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja hier ook kantelramen nu, mooi hoor wat nieuwe ramen voor een buurt kunnen doen.......al hebben ze de hele buurt gerenoveerd zit er netjes uit.
dan maar beetje stoken voor de buitenwereld, vind het idee wel veilig, er zijn nog zat gezinnen in mijn buurt die nog een geiser hebben hangen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:59 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
maar tochten is niet goed hoor stook je voor de buitenwereld.
hier was meteen hele huis geisoleerd juistquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan maar beetje stoken voor de buitenwereld, vind het idee wel veilig, er zijn nog zat gezinnen in mijn buurt die nog een geiser hebben hangen.
En zo is het cirkeltje weer rondquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:02 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
hier was meteen hele huis geisoleerd juist
ja hebben ze hier ook nu gedaan het buurtje, bolletjes in de muren gespoten alles gezandstraald de buitenmuren en wat er open was de gaten etc. dicht gemetseld, buitendeuren opgeknapt en het dak, en het dak van binnen uit geisoleerd. merk het wel hoor is bloedjeheet in de zomer binnen,, woon in een oude woning en als je tocht gewend was en nu dit is een heel verschilquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:02 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
hier was meteen hele huis geisoleerd juist
das dus alleen maar fijn scheeld je straks hoop geld hoor . die heb je maar mooi verdiendquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja hebben ze hier ook nu gedaan het buurtje, bolletjes in de muren gespoten alles gezandstraald de buitenmuren en wat er open was de gaten etc. dicht gemetseld, buitendeuren opgeknapt en het dak, en het dak van binnen uit geisoleerd. merk het wel hoor is bloedjeheet in de zomer binnen,, woon in een oude woning en als je tocht gewend was en nu dit is een heel verschil
Denk het wel, moest altijd bijbetalen, nu ging de cv hoe koud het ook was hooguit ff op 21/22, mijn kachel stond nog 3 jaar terug hele dag te loeien, heb wel eens 890 euro moeten bijbetalen omdat deze oude huizen niet warm te stoken waren.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:08 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
das dus alleen maar fijn scheeld je straks hoop geld hoor . die heb je maar mooi verdiend
En voor gitaren?quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:12 schreef Dotteke het volgende:
Ook voor tochtende rooster en ramen kan je op FOK terecht
K&W / Ventilatierooster in de winter
FOK is zo uitgebreid, staan leuke subtopic`s, veel nieuws enzo of politiek, iedereen kan er terecht voor zijn of haar intressesquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:12 schreef Dotteke het volgende:
Ook voor tochtende rooster en ramen kan je op FOK terecht
K&W / Ventilatierooster in de winter
En voor "conimex" bob, ( als die al bestaat)quote:
nee dat is allemaal voor eigen gebruik, zitten er wel bij die een webshop hebben maar niet van die grote dingen als ik het goed heb. en ze kosten overal een tientje/15 euro Jaq, ze zijn niet meer zo duur.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:30 schreef jacqhassel het volgende:
kan ik bestelling plaatsen wil een zwarte poncho nl
dan moet je eens brutaal zijn en een wolwinkeltje bij jou in de buurt binnen lopen, meestal breien de verkoopsters zelf en hangen truien in de etalage, vragen of ze toevallig ook een witte kabeltrui kunnen breien voor je.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:32 schreef jacqhassel het volgende:
Trouwens ook een echte kabeltrui wil ik wit. niet te koop gewoon
klopt maar te wijd vaak voor mij bij schoudersquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee dat is allemaal voor eigen gebruik, zitten er wel bij die een webshop hebben maar niet van die grote dingen als ik het goed heb. en ze kosten overal een tientje/15 euro Jaq, ze zijn niet meer zo duur.
Je denkt toch niet dat ik mij door jou uit de tent laat lokken?quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En voor "conimex" bob, ( als die al bestaat)
Miepen dat je eigen naam wordt gepost en nu iemands naam moemen die niet eens lid isquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En voor "conimex" bob, ( als die al bestaat)
ja dat is waar, en bedoel het niet kut hoor anders krijgen we dat weer maar maatje 176 omdat je niet zolang bent misschien??? C&A had leuke hangen, en anders wordt het toch eens een dagje markten voor je in Amsterdam. Hier heeft bijna elke markt wel tig stallen met alle kleuren en maten poncho`squote:Op woensdag 30 januari 2013 10:35 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
klopt maar te wijd vaak voor mij bij schouders
Ook goeie moggelquote:
ow nee vat dit niet verkeerd op hoor . die dames maten van poncho zakken gewoon af bij mijn schouders en dan zit die niet mooi maar vooral niet lekker... binnenkort gaan we zwarte markt beverwijkquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dat is waar, en bedoel het niet kut hoor anders krijgen we dat weer maar maatje 176 omdat je niet zolang bent misschien??? C&A had leuke hangen, en anders wordt het toch eens een dagje markten voor je in Amsterdam. Hier heeft bijna elke markt wel tig stallen met alle kleuren en maten poncho`s
En Pullup ook, goede morgen overigensquote:
De steken vliegen je in beide gevallen om de oren.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:39 schreef Lavenderr het volgende:
Gezellige breiclub hier. Leuker dan bekvechten toch?
Uhuh. De dubbele kabelsteekquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:40 schreef pullup het volgende:
[..]
De steken vliegen je in beide gevallen om de oren.
daar zal je zeker slagenquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:39 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
ow nee vat dit niet verkeerd op hoor . die dames maten van poncho zakken gewoon af bij mijn schouders en dan zit die niet mooi maar vooral niet lekker... binnenkort gaan we zwarte markt beverwijk
Maar ze moeten mijn man er buiten houden, die is geen lid hier!quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:40 schreef pullup het volgende:
[..]
De steken vliegen je in beide gevallen om de oren.
Ze moeten niks en tot voor deze post wist geen kip waar het over ging.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:41 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Maar ze moeten mijn man er buiten houden, die is geen lid hier!
is geheel vernieuwd zijn ook meer echte winkels bijgekomen in het midden een pleintje gemaaktquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daar zal je zeker slagenben er heel lang niet meer geweest, was altijd leuk de zwarte markt.
Jawel hoor!quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze moeten niks en tot voor deze post wist geen kip waar het over ging.
Maar je wist wel dat het een steek was?quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee en het is wat mij betreft nog steeds gelul in de ruimte net als de reacties die er op volgdenquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:44 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Maar je wist wel dat het een steek was?
Mag schijnbaar, als wij het maar niet doenquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:44 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Maar je wist wel dat het een steek was?
nee jullie doen op wiems chat .;)quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:46 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Mag schijnbaar, als wij het maar niet doen
Goed zo, het begon er al aardig vol te rakenquote:
Dacht dat fok en ustream, verschillende zaken waren?quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:50 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
nee jullie doen op wiems chat .;)
Ook dit heeft niets met fok te maken!quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:49 schreef jacqhassel het volgende:
Op een dichte chat werd er vd week ook over mensen gechat die daar geen lid van zijn en nooit geweest zijn ook
Mijn man werd mooier gemaakt als die is
pot verwijt ketel verhaal
alleen zou het mij zwaar zitten.........
ik vind het allemaal prima
ik kreeg alleen de log en ma die helaas niet hier plaatsen dus dat
maar is niet erg ze kunnen beter over hem lullen als van hem vreten
is enige reactie van mij erop
En over Indianen bijvoorbeeld want die zijn coolquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:54 schreef Lavenderr het volgende:
Zo, dat was de evaluatie?
Nu weer over kabeltruien en tochtende ramen please?
blijkbaar wel sluimerd door hequote:Op woensdag 30 januari 2013 10:54 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ook dit heeft niets met fok te maken!
Ja, nokken maar weer.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:56 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
blijkbaar wel sluimerd door he
pot verwijt ketel wel hier huilen als naam valt maar dag in dag uit daar zelfde doen
zo amen doe het er maar mee
Indianen, uilen, de koningin, de elfstedentocht die weer niet doorging. Muziek!quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:55 schreef pullup het volgende:
[..]
En over Indianen bijvoorbeeld want die zijn cool
Hoe oud was die chief daar?quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:57 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk dit was Chief Sitting Bull, bijna net zo cool als de meneer uit mijn UI
Bij mij niet, maar iemand erbij halen, die er niks mee temaken heeft, preciesde pot vewijt de ketel,quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:56 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
blijkbaar wel sluimerd door he
pot verwijt ketel wel hier huilen als naam valt maar dag in dag uit daar zelfde doen
zo amen doe het er maar mee
Nokken betekent: niet doorgaan.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:59 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Bij mij niet, maar iemand erbij halen, die er niks mee temaken heeft, preciesde pot vewijt de ketel,
wie is de pot wie is de ketel?
quote:
OK sorry maar toen stond mijn bericht er alquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nokken betekent: niet doorgaan.
komt dat uit de tentoonstelling van De Nieuwe Kerk???quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:02 schreef pullup het volgende:
[..]geen idee maar dit was zijn dochtertje 'Standing Holy'
[ afbeelding ]
Ik vind het geniaal dat deze foto's bestaan
Nee ik lees wel eens wat over Indianenquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
komt dat uit de tentoonstelling van De Nieuwe Kerk???
dat komt door de zon dat ze er vroegoud uitzien denk ik, en het harde leven altijd werken op het land of aan het jagen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee ik lees wel eens wat over Indianen
Sitting Bull was waarschijnlijk een jaar of 45 toen de foto werd genomen, ziet er wat ouder uit hè .
Ik ga er ook zeker langs en nu ik er over denk ik heb vanochtend de tijdquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat komt door de zon dat ze er vroeguit uitzien denk ik, en het harde leven altijd werken op het land of aan het jagen.
en 59, ja vroeger werden de mensen niet zo oud, mooie foto`smisschien ga ik wel naar die tentoonstelling van deweek in de nieuwe Kerk, ik hou wel van die dingen
dan moet je gaan, ben benieuwt vertel me maar of het de moeite waard is.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga er ook zeker langs en nu ik er over denk ik heb vanochtend de tijdNormaal coach ik allang maar dit is de laatste dag met ijs.
Ga ik doenquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan moet je gaan, ben benieuwt vertel me maar of het de moeite waard is.
Zag gisteren op tv stukje van die tentoonstellingquote:
Die heeft vast geen last van pesten op schoolquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:39 schreef pullup het volgende:
In Russia the little girls will kick your ass
nouquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:39 schreef Lavenderr het volgende:
Gezellige breiclub hier. Leuker dan bekvechten toch?
ik in elk geval nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja, drama, vroeger was het echt tof, het heeft zijn beste tijd gehad!quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:43 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
is geheel vernieuwd zijn ook meer echte winkels bijgekomen in het midden een pleintje gemaakt
Bloemetjesjurkenquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee en het is wat mij betreft nog steeds gelul in de ruimte net als de reacties die er op volgden
godzijdank welquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:53 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dacht dat fok en ustream, verschillende zaken waren?
Hoera, dat is pas interessantquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:54 schreef Lavenderr het volgende:
Zo, dat was de evaluatie?
Nu weer over kabeltruien en tochtende ramen please?
hou daar nu eens over op Jian, over die bloemetjes jurken, kan wel namen noemen die ex bloementjesjurken zijn en de ergste in hun soort. steeds krijgen de verkeerde de schuld van iets wat ze niet begonnen zijn.quote:
quote:
Ga morgen wel poos bij dochter op toilet zitten,want dat lijkt wel een tempeltje, met al die dingen die ze heeft hangen, zelfs geluksmuntjes hummmmmm hummmmmmquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]iemand zet letters in mijn post erbij. geen Jiano had ik gepost maar gewoon Jian
Vakantieman .......... gezellig he??quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:52 schreef BendeBielzen het volgende:
He... wat is het toch weer gezelligHeb het echt gemist
nou fijn dat je weer terug bentquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:52 schreef BendeBielzen het volgende:
He... wat is het toch weer gezelligHeb het echt gemist
Allemachtig prachtig!quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:53 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Vakantieman .......... gezellig he??![]()
![]()
Vastquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou fijn dat je weer terug bentwie gaat er vanmiddag beginnen, jij, ik of
![]()
Sioux watjesquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:57 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk dit was Chief Sitting Bull, bijna net zo cool als de meneer uit mijn UI
oh, dat ga ik straks ff google onder het genot van een kopje koffie en een bammetje. lijkt me zeer intressantquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Sioux watjes![]()
Dit was pas echt een Indiaan, Geronimo (voor de kijker rechts)
[ afbeelding ]
* Geronimo gaf zich uiteindelijk definitief over in september 1886; er was een troepenmacht van ongeveer 5000 man nodig om 36 indianen te vangen.
* Op een winternacht in 1909 viel Geronimo, toen 79 jaar oud, van zijn paard. Hij lag tot de volgende ochtend in een greppel en stierf een paar dagen later aan een longontsteking. Op zijn sterfbed somde Geronimo de namen op van zijn krijgers.
Niet over breien en kantelramen?quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:20 schreef Poezewoes het volgende:
Volgende OP over indianen?
Lijkt me leuk!
Jaaah !!! dat was de opperbaas der indianenquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:15 schreef Jian het volgende:
Cochise
[ afbeelding ]
Eigenlijk toch wel mijn favoriete Apache leider, degene die de blanken door zijn succesvolle guerrilla oorlog uiteindelijk min of meer dwong om zijn voorwaarden te accepteren.
* Cochise's ancestral hunting-grounds became the official reservation of the Apaches where his descendents continue to tend their cattle to this day!
wie is dat???quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:46 schreef Margo37 het volgende:
Geen echte indiaan maar wel een mooie, het oog wil ook wat in de OP dan![]()
[ afbeelding ]
Pullup. Ben je geweest??quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:18 schreef pullup het volgende:
En jullie jatten al een hoop uit die voorstellingDat eerste deel was ook stom want dat ging alleen maar over hoe de indianen in het westen werden afgebeeld
Pierre Brice (winnetou)quote:
yep, ik ben even heen en weer geweestquote:
was het wat??? is het de moeite waard.quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:19 schreef pullup het volgende:
[..]
yep, ik ben even heen en weer geweest
Neem je museumkaart mee anders is het te duurquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was het wat??? is het de moeite waard.
nooit van gehoord Margo
heb geen museumkaart, maar denk dat ik het weekend er heen gaquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Neem je museumkaart mee anders is het te duur
Maar behalve dat eerste gedeelte hebben ze wel snel en netjes de verschillende Indianenstammen met geografische spreiding en bijbehorende kunstuitingen in kaart gebracht.
Vaak nog niet eens de oude Indiaanse items maar meer de dingen die uit de traditie bewaard zijn gebleven en nog steeds gemaakt worden.
Er zijn ook best mooie stukken bij met als hoogte punt de 6 (?) meter hoge totempaal
Yup en Johan heeft gezegd Vitesse gaat heus in 1 seizoen geen 3 x van Ajax winnen. Ik zet dus mijn munten op Vitessequote:
No worries, gaat gewoon goed komenquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:31 schreef pullup het volgende:
Als Ajax gewoon weer kampioen gaat worden maakt het me niet veel uit.
AJAX speelt morgen op de 31equote:Op woensdag 30 januari 2013 14:58 schreef Margo37 het volgende:
Waar wordt het eigenlijk gespeeld, was iets met geneuzel over publiek of zo?
Theo Janssen had er nog een grap over gemaakt dat hij dat niet erg vond, speelde hij ook eens met Vitesse in een vol stadion
Lees me post nog eens doosiequote:
quote:
Geen sorry hoor, had alleen zoiets van das weer echt iets voor Heksquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]![]()
sorry, zat al van goffer de goffer ben er vanavond ff niet
zat al een smoes te vinden om thuis te kunnen blijven, maar morgen gelukkig dan kan ik heerlijk op mijn paarse bank AJAX kijken
ben weer met tig dingen tegelijk bezig, dacht ff bijlezen zag jou bericht en hup jekenthetwelquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:14 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Geen sorry hoor, had alleen zoiets van das weer echt iets voor Heks
Heks de chaootquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben weer met tig dingen tegelijk bezig, dacht ff bijlezen zag jou bericht en hup jekenthetwel
Oke, een dancefeest dus, jammer van dat publiek want vind Vitesse toch wel de verrassing van het seizoenquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:28 schreef Jian het volgende:
In Arnhem houden ze volgens mij niet zo van voetbal, Vitesse laten uitwijken naar Emmen in verband met een Dance-feest in het GelreDome en dan komen er als ik het goed heb wel gezegd, iets van 850 Vitesse supporters naar Emmen
Laat die beste meneer uit Jordanie er ff weer wat geld inpompen danquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het GelreDome is geen eigendom van Vitesse, daar zit een heul ingewikkelde constructie achter.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het GelreDome is geen eigendom van Vitesse, daar zit een heul ingewikkelde constructie achter.
Hoorde het bij VI jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij had dit jaar al 30 miljoen meer uitgaven dan inkomsten, niemand die zeker weet waar dat geld vandaan komt.
Klopt, maar Vitesse is natuurlijk wel de grootste bron van inkomsten voor het GelreDome!quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Precies en als ie nu opstapt dan kan Vitesse terug naar de Zaterdagamateursquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij had dit jaar al 30 miljoen meer uitgaven dan inkomsten, niemand die zeker weet waar dat geld vandaan komt.
Uit Georgie.. hij heet Jordania... en is weer een soort klusjesman van Abramovichquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:37 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Laat die beste meneer uit Jordanie er ff weer wat geld inpompen dan
Laat ze eens beginnen in Spanje ...quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ze moeten alle clubs die financieel niet gezond zijn maar schrappen in Nederland, Belgie en Luxemburg en die zes clubs die overblijven mogen 3 zondagen voetballen.
Oeps ...quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:51 schreef ZOA het volgende:
[..]
Uit Georgie.. hij heet Jordania... en is weer een soort klusjesman van Abramovich
Eerst je eigen tuin schoonvegen en dan pas bij de buurman zeuren.quote:
Dat een hoogwaardigheidsbekleder van de katholieke kerk zo een uitspraak durft te doenquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eerst je eigen tuin schoonvegen en dan pas bij de buurman zeuren.
Overigens is het,als het aan de minister van sport in Spanje ligt dat ook onze achtertuinquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eerst je eigen tuin schoonvegen en dan pas bij de buurman zeuren.
Leuk hoor, maar mag ik passen!quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:15 schreef Dotteke het volgende:
Dit vind ik nu leuke dingen 105 en nog zo kwiekze straalt gewoon, helemaal geweldig.
Ha ha en ze zit ook nog op Facebook, helemaal top!!
Vrouw (105) verlengt rijbewijs door redactie Autovisie
AMSTERDAM - Ontmoet de Amerikaanse Edythe Kirchmaier. Ze heeft vrij recent de gezegende leeftijd van 105 jaar bereikt en bovendien haar rijbewijs laten verlengen. Iets wat niet veel mensen haar na kunnen vertellen.
Staat ook een filmpje bij voor de liefhebber![]()
http://www.telegraaf.nl/a(...)ngt_rijbewijs__.html
Ja hoor jij welquote:
ik moest gelijk hier aan denkenquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:15 schreef Dotteke het volgende:
Dit vind ik nu leuke dingen 105 en nog zo kwiekze straalt gewoon, helemaal geweldig.
Ha ha en ze zit ook nog op Facebook, helemaal top!!
Vrouw (105) verlengt rijbewijs door redactie Autovisie
AMSTERDAM - Ontmoet de Amerikaanse Edythe Kirchmaier. Ze heeft vrij recent de gezegende leeftijd van 105 jaar bereikt en bovendien haar rijbewijs laten verlengen. Iets wat niet veel mensen haar na kunnen vertellen.
Staat ook een filmpje bij voor de liefhebber![]()
http://www.telegraaf.nl/a(...)ngt_rijbewijs__.html
En transfer van Fer gaat ook niet door dankzij VI!quote:
Wahahahaha, geweldig filmpje, het zou je maar gebeuren of niet dan.quote:
Eén tweetje tussen Munsterman en Derksen. Munsterman heeft bij Heerenveen geïnformeerd naar Djuricic, maar Heerenveen werkt niet mee, dus dan wil Twente, Fer nog niet kwijt en Johan heeft dat opgelost. Zou zo maar kunnen!quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:26 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
En trasfer van Fer gaat ook niet door dankzij VI!
Is dat al zeker dan? hoorde wel geruchten dat hij voor moest komen voor een klein vergrijp en dat zou in de tijd van Feyenoord gebeurd zijn en hij zou vocht in de knie hebben kwam uit het medisch onderzoek, verder nog ff niet bijgelezen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:26 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
En trasfer van Fer gaat ook niet door dankzij VI!
Johan derksen had het er uitgebreid over jl Maandag in VI, slechte knie en akkefietje met juridische gevolgen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:35 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Is dat al zeker dan? hoorde wel geruchten dat hij voor moest komen voor een klein vergrijp en dat zou in de tijd van Feyenoord gebeurd zijn en hij zou vocht in de knie hebben kwam uit het medisch onderzoek, verder nog ff niet bijgelezen.
Ja dat heb ik gezien, maar vandaag stond er ook weer van alles dus vandaar dat ik niet zeker weet of het doorgaat of niet.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:41 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Johan derksen had het er uitgebreid over jl Maandag in VI, slechte knie en akkefietje met juridische gevolgen.
Staat in de Telegraaf Linkjequote:Op woensdag 30 januari 2013 17:42 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gezien, maar vandaag stond er ook weer van alles dus vandaar dat ik niet zeker weet of het doorgaat of niet.
Oke tnx, had nog geen krant gezien vandaag dus, van mij mag tie blijven, ik las dat Chadli ook geblesseerd het veld afgegaan was dusquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:45 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Staat in de Telegraaf Linkje
Zonde had Feyenoord er ook nog wat aan verdiend!
Krijg de krant elke morgen in de bus, vol met koninklijk nieuws nu, het gewone nieuws begint pas bij pagina 22quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:48 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Oke tnx, had nog geen krant gezien vandaag dus, van mij mag tie blijven, ik las dat Chadli ook geblesseerd het veld afgegaan was dus
Heb geen papieren krant, en wat je s'morgens leest is een paar uur later alweer oud nieuws bij wijze van spreken, internet is de 'boosdoener'quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:51 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Krijg de krant elke morgen in de bus, vol met koninklijk nieuws nu, het gewone nieuws begint pas bij pagina 22
Daags erna altijd makkelijk voor in de kattenbakquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:53 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Heb geen papieren krant, en wat je s'morgens leest is een paar uur later alweer oud nieuws bij wijze van spreken, internet is de 'boosdoener'
Of de kachel ermee aanmaken, bloemkolen in verpakken, etcquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:56 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Daags erna altijd makkelijk voor in de kattenbak
Die zitten in flessen tegenwoordig die bloemkolen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:57 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Of de kachel ermee aanmaken, bloemkolen in verpakken, etc
dat deed ik vroeger toen mijn kater Speedy nog leefde, die scheet alleen op kranten die ik dan in reepjes scheurde.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:56 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Daags erna altijd makkelijk voor in de kattenbak
Ik dacht meer aan gerookte producten als paling, makreel, vleesquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:57 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Of de kachel ermee aanmaken, bloemkolen in verpakken, etc
Hij had geen voorkeur voor bepaalde kranten ?quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat deed ik vroeger toen mijn kater Speedy nog leefde, die scheet alleen op kranten die ik dan in reepjes scheurde.
Kan ook zoaquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:06 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan gerookte producten als paling, makreel, vlees
nee, zo ver ging het gelukkig niet, reklamefolders scheet ie ook lekker vrolijk opquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij had geen voorkeur voor bepaalde kranten ?
Om het een wat minder ranzig onderwerp te maken...quote:
Topic bijna net zo vol als Tiet der kattenbak...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |