SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Oh joh. Ik had niet eens door dat ik 'm gesloten had.
Zit op mobiel, dan valt dat een stuk minder op...
Anywho:
Aaah!
Ik open safari, zijn ineens al m'n bookmarks weg!
Hoe kan dat... En hoe krijg ik ze weer terug![]()
nevermind, ze zijn alweer terug
[ Bericht 9% gewijzigd door timbob op 29-01-2013 14:52:20 ]![]()
![]()
Lees de tekst op het plaatje.
Waarom DE FUCK dan niet die kanten fotograferen...HUH?!?
People assume too much.![]()
Echt niet te zien hoor, dat 'ie nep isquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:46 schreef very het volgende:
[ afbeelding ]
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Uit het vorige deel. Ben ook benieuwd naar het antwoord.
"Eindelijk weer XBMC op mijn iPhone"
Kun je mij uitleggen wat dat precies inhoudt? Uiteraard streamen, maar vanaf je PC of zo?
Ik snap niet wat er zo bijzonder is aan XBMC.Eskimo Joe![]()
Nou, vertel. Waar zie je dat allemaal aan?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Echt niet te zien hoor, dat 'ie nep isPeople assume too much.![]()
Volgens mij kon je xbmc aansturen met je telefoon, dat is wel heel prettig. Maar xbmc zelf lijkt me niet heel praktisch.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Uhm, misschien ben ik wel blond hoor. Maar heb je er wel eens aan gedacht dat dit niet het enige plaatje is?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:46 schreef very het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk aan: http://www.ilounge.com/in(...)les-budget-iphone-5/
Nog meer plaatjes die de andere kant laten zien!![]()
![]()
![]()
Trollquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:53 schreef very het volgende:
[..]
Nou, vertel. Waar zie je dat allemaal aan?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Daar zie ik enkel nog een plaatje van een iPod Classic, een iPhone 3G(s) en een iPod Touchquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:02 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Uhm, misschien ben ik wel blond hoor. Maar heb je er wel eens aan gedacht dat dit niet het enige plaatje is?
Kijk aan: http://www.ilounge.com/in(...)les-budget-iphone-5/
Nog meer plaatjes die de andere kant laten zien!![]()
People assume too much.![]()
Misschien dat iemand het volgende weet
Ik download muziek en plaats deze op de meest eenvoudige wijze op de iPhone 4s (slepen in iTunes, syncen) en in de auto via Bluetooth speel ik het af. Echter is het zo dat ik dan in de auto de radio op 100 moet zetten omdat het geluid te zacht staat. Als ik dan een andere radio applicatie gebruik moet ik volume naar 50 draaien en dan nog knallen de speakers uit de deuren.
Hoe kan die muziek zo zacht zijn met alle volume knoppen/ standen op 100?Mai pben rai~!![]()
Weet iemand of het mogelijk is om alle ontvangen media uit een groepschat te verwijderen bij Whatsapp, zonder de groep te moeten verlaten? Als ik ze allemaal één voor één selecteer loopt Whatsapp vast.
En ook een vraag over de Spotify app, waar kan ik muziek vinden die ik met de app offline beschikbaar heb gemaakt? Ik wil deze verwijderen van m'n iPhone maar kan nergens vinden waar.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Per x-aantal verwijderen, niet ineens. Als je wel alles ineens wil wissen dan moet je meteen je telefoon wegleggen waarschijnlijk en heeeeeeel lang wachten.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Met een beetje inlezen kun je dat prima zelf
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dit. Heb een groep met 300+ foto's./ Bijzonder weinig zin om deze allemaal 1 voor 1 te moeten selecteren.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om alle ontvangen media uit een groepschat te verwijderen bij Whatsapp, zonder de groep te moeten verlaten? Als ik ze allemaal één voor één selecteer loopt Whatsapp vast.
Vanmiddag iPhone 5 binnen trouwens.Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.![]()
Rechts bovenin op INFO drukken. Onderin op wis gesprek drukken en klaar is kees.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:12 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Dit. Heb een groep met 300+ foto's./ Bijzonder weinig zin om deze allemaal 1 voor 1 te moeten selecteren.
Vanmiddag iPhone 5 binnen trouwens.Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
En een plaatje van een iPhone 5, namelijk dat plaatje wat jij hier toondequote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:13 schreef very het volgende:
[..]
Daar zie ik enkel nog een plaatje van een iPod Classic, een iPhone 3G(s) en een iPod Touch![]()
Maar ok, inderdaad geen enkel plaatje van een budget iphone zelf, zelfs deze niet.![]()
Kan je ermee helpen op afstand?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:00 schreef Mercan het volgende:
Iemand in regio Arnhem/Nijmegen die mijn iPhone kan jailbreaken??
Erg simpel namelijkOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Een iPhone 5 heeft toch geen chrome randjes?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:36 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
En een plaatje van een iPhone 5, namelijk dat plaatje wat jij hier toonde
Maar ok, inderdaad geen enkel plaatje van een budget iphone zelf, zelfs deze niet.
Ik zeg niet dat het geen iPhone 5 is verder hoor. Ik ben alleen nog steeds benieuwd naar de argumentatie van geeftJeEnergie die claimt dat het overduidelijk nep is.People assume too much.![]()
Zieke woedeaanval in DM ontvangen trouwens
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
:P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: