abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122200290
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 03:24 schreef Midnight_snack het volgende:

[..]

Nou ja, wat zal ik zeggen. Ik heb het geprobeerd :')
haha en nu? :9
pi_122200293
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 03:23 schreef Monopoly het volgende:
Moira. heb je nooit dat als je goed stoned bent je bepaalde dingen makkelijker "ziet" ? Niet trippend maar als je ergens hard aan denkt of iets je fascineerd dat je je heel makkelijk daar in verplaatst ? :P
Herken dat wel ja, ik heb ooit eens gehad dat ik een aardig wietje geconsumeerd had, en daarna een of ander vaag acid folk album had opgezet, waarna ik de lyrics als een film zag afspelen toen ik in het zonnetje zat met mijn ogen dicht O+
I am not lost, it's just I've no idea where I am
pi_122200294
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 03:23 schreef Moira. het volgende:

[..]

mijn matras ligt tantoehard ;(
Tantoe :')
Dat gebruikte ik op de middelbare school wel eens :') Is dat nog steeds 'in' ja?
  PR en moderator dinsdag 29 januari 2013 @ 03:25:15 #129
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_122200295
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 03:23 schreef Monopoly het volgende:
Moira. heb je nooit dat als je goed stoned bent je bepaalde dingen makkelijker "ziet" ? Niet trippend maar als je ergens hard aan denkt of iets je fascineerd dat je je heel makkelijk daar in verplaatst ? :P
Ja wel dat heb ik best vaak maar dan ben ik ook te stoned om aan het eind van m'n gedachte te herinneren waar ik ook alweer mee begonnen was en dan volg ik mezelf niet meer :') zeg ik tegen mezelf "te moeilijk" :D
Fuck the EBU.
pi_122200296
Overigens, kennen jullie de art van Terence McKenna?
Een of andere gast die allemaal schilderijen enzo maakt op basis van LSD en DMT trips _O-
pi_122200298
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 03:24 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]

Herken dat wel ja, ik heb ooit eens gehad dat ik een aardig wietje geconsumeerd had, en daarna een of ander vaag acid folk album had opgezet, waarna ik de lyrics als een film zag afspelen toen ik in het zonnetje zat met mijn ogen dicht O+
Dat is tof :D Ik had het ook altijd wel. Op één zomeravond met klasgnoot ladder gepakt en op het dak gaan chillen (6 hoog) net achter het station in Rotterdam waar ik toen woonde. Flinke partij wiet erbij en gewoon smokend de nacht door. Vrij hardcore voor mijn doen toendertijd, maar wat was dat fijn. Biertje erbij en filosoferen en naar de sterren kijken en naar de treinen die nog voorbij kwamen.
Dan fantaseerde ik er gewoon op los en kon ik gewoon staren O+ Wat een nacht was dat.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2013 03:27:09 ]
pi_122200300

Deze dus :P
  PR en moderator dinsdag 29 januari 2013 @ 03:27:57 #133
288245 crew  Moira
pi_122200301
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 03:25 schreef Oerbeer het volgende:

[..]

Tantoe :')
Dat gebruikte ik op de middelbare school wel eens :') Is dat nog steeds 'in' ja?
Nee :') ik weet sowieso niet meer wat 'in' is enzo :')
maar ik vind het altijd grappig om rare accent/dialect/taal dingetjes over te nemen als ik die hoor (eigenlijk om ze belachelijk te maken maar ze sluipen er altijd in :') )
Ik zeg ook altijd keigezallig terwijl ik heul niet uit brabant kom (maar heb vorig jaar in nijmegen gestudeerd dus dat van schoolgenootjes overgenomen) en m'n (ex)vriend uit Noord-Nederland zegt dan bijvoorbeeld "eem driet'n" als hij even moet schijten (hoewel hij het zelf ook belachelijk maakt maar toch :P ) en dat neem ik dan ook over. Zo ook tantoe en beetje straattaal dingen jeweettoogggg <3
Fuck the EBU.
pi_122200302
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 03:26 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Dat is tof :D Ik had het ook altijd wel. Op één zomeravond met klasgnoot ladder gepakt en op het dak gaan chillen (6 hoog) net achter het station in Rotterdam waar ik toen woonde. Flinke partij wiet erbij en gewoon smokend de nacht door. Vrij hardcore voor mijn doen toendertijd, maar wat was dat fijn. Biertje erbij en filosoferen en naar de sterren kijken en naar de treinen die nog voorbij kwamen.
Dan fantaseerde ik er gewoon op los en kon ik gewoon staren O+ Wat een nacht was dat.
Dat soort ervaringen zijn heerlijk ja _O_
Heb ze alleen niet zo heel vaak meer, waarschijnlijk door tolerantie enzo.

En misschien omdat het winter is, waardoor je minder snel dat soort dingen doet.
  PR en moderator dinsdag 29 januari 2013 @ 03:28:12 #135
288245 crew  Moira
pi_122200303
ik lul echt te veel :')
Fuck the EBU.
pi_122200304
Krakelingen met chocola :9~
pi_122200307
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 03:27 schreef Moira. het volgende:

[..]

Nee :') ik weet sowieso niet meer wat 'in' is enzo :')
maar ik vind het altijd grappig om rare accent/dialect/taal dingetjes over te nemen als ik die hoor (eigenlijk om ze belachelijk te maken maar ze sluipen er altijd in :') )
Ik zeg ook altijd keigezallig terwijl ik heul niet uit brabant kom (maar heb vorig jaar in nijmegen gestudeerd dus dat van schoolgenootjes overgenomen) en m'n (ex)vriend uit Noord-Nederland zegt dan bijvoorbeeld "eem driet'n" als hij even moet schijten (hoewel hij het zelf ook belachelijk maakt maar toch :P ) en dat neem ik dan ook over. Zo ook tantoe en beetje straattaal dingen jeweettoogggg <3
yolo
pi_122200308
Oh wacht, het was niet Terence McKenna, maar Alex Grey _O-
pi_122200310
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 03:28 schreef Moira. het volgende:
ik lul echt te veel :')
Ik geniet er van dus stop niet.
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 03:28 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]

Dat soort ervaringen zijn heerlijk ja _O_
Heb ze alleen niet zo heel vaak meer, waarschijnlijk door tolerantie enzo.

En misschien omdat het winter is, waardoor je minder snel dat soort dingen doet.
Ja het moet weer zomer worden. Ik wil deze zomer met wat chille lui van FOK! eigenlijk wel een weekje op een camping staan ofzo.
Elke avond vuurkorf, wietje, muziekje, biertje en mooie verhalen.
  PR en moderator dinsdag 29 januari 2013 @ 03:30:01 #140
288245 crew  Moira
pi_122200312
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 03:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dus :P
waarom doe je me dit aan? :'(
Fuck the EBU.
pi_122200315
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 03:30 schreef Moira. het volgende:

[..]

waarom doe je me dit aan? :'(
Wat is op? _O-
pi_122200316
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 03:29 schreef Monopoly het volgende:

[..]

[..]

Ja het moet weer zomer worden. Ik wil deze zomer met wat chille lui van FOK! eigenlijk wel een weekje op een camping staan ofzo.
Elke avond vuurkorf, wietje, muziekje, biertje en mooie verhalen.
Klinkt wel relaxt ja ^O^
  PR en moderator dinsdag 29 januari 2013 @ 03:31:10 #143
288245 crew  Moira
pi_122200317
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 03:29 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Haha awh O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
  PR en moderator dinsdag 29 januari 2013 @ 03:31:25 #144
288245 crew  Moira
pi_122200318
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 03:30 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]

Wat is op? _O-
fucking trippend man haha gaat pijn doen aan m'n ogen, maar wel vet :D
Fuck the EBU.
pi_122200320
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 03:31 schreef Moira. het volgende:

[..]

fucking trippend man haha gaat pijn doen aan m'n ogen, maar wel vet :D
http://neave.com/strobe/
Deze shit is ook gaaf _O_
pi_122200321
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 03:31 schreef Moira. het volgende:

[..]

Haha awh O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh, waarom zou ik je uitlachen O+
Ik vind het altijd chill om nuchter met mensen te ouwehoeren die onder invloed zijn. Maakt niet uit van wat. Gewoon chill.
Ik kan me er ook wel in verplaatsen, ik heb ook wel een experimenteel drugsverleden :P
pi_122200324
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 03:32 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Ik vind het altijd chill om nuchter met mensen te ouwehoeren die onder invloed zijn. Maakt niet uit van wat. Gewoon chill.
Ik kan me er ook wel in verplaatsen, ik heb ook wel een experimenteel drugsverleden :P
Mijn drugservaring is vrij saai, alleen koffie, alcohol en wiet.
En dan vind ik wiet toch wel de minst erge, heb in de kerstvakantie een paar dagen gehad waarbij ik onbewust naar de whisky greep en er wat van dronk, het viel me ineens op en ik had een lolwut momentje, ik schrok echt ff van hoe snel dat ging _O-
  PR en moderator dinsdag 29 januari 2013 @ 03:35:14 #148
288245 crew  Moira
pi_122200326
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 03:32 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]

http://neave.com/strobe/
Deze shit is ook gaaf _O_
haha whoow dat is echt vet :D
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 03:32 schreef Monopoly het volgende:

[..]

haha ja ik vind 't idd ook wel geniaal als ik andere mensen lekker gaar zie zijn :7
Fuck the EBU.
pi_122200327
Overigens is de Joe Rogan podcast ook wel gaaf om zo nu en dan te volgen, er zijn heel veel van dit soort filmpjes te vinden op youtube:
pi_122200328
Ik heb gelukkig altijd alles (op alcohol en wiet na) op experimentele basis gedaan. Sommige dingen iets vaker, maar altijd op momenten dat het kon, met de nodige voorbereiding.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')