haha en nu?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 03:24 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Nou ja, wat zal ik zeggen. Ik heb het geprobeerd
Herken dat wel ja, ik heb ooit eens gehad dat ik een aardig wietje geconsumeerd had, en daarna een of ander vaag acid folk album had opgezet, waarna ik de lyrics als een film zag afspelen toen ik in het zonnetje zat met mijn ogen dichtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 03:23 schreef Monopoly het volgende:
Moira. heb je nooit dat als je goed stoned bent je bepaalde dingen makkelijker "ziet" ? Niet trippend maar als je ergens hard aan denkt of iets je fascineerd dat je je heel makkelijk daar in verplaatst ?
Ja wel dat heb ik best vaak maar dan ben ik ook te stoned om aan het eind van m'n gedachte te herinneren waar ik ook alweer mee begonnen was en dan volg ik mezelf niet meerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 03:23 schreef Monopoly het volgende:
Moira. heb je nooit dat als je goed stoned bent je bepaalde dingen makkelijker "ziet" ? Niet trippend maar als je ergens hard aan denkt of iets je fascineerd dat je je heel makkelijk daar in verplaatst ?
Dat is tofquote:Op dinsdag 29 januari 2013 03:24 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Herken dat wel ja, ik heb ooit eens gehad dat ik een aardig wietje geconsumeerd had, en daarna een of ander vaag acid folk album had opgezet, waarna ik de lyrics als een film zag afspelen toen ik in het zonnetje zat met mijn ogen dicht
Neequote:Op dinsdag 29 januari 2013 03:25 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Tantoe
Dat gebruikte ik op de middelbare school wel eensIs dat nog steeds 'in' ja?
Dat soort ervaringen zijn heerlijk jaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 03:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is tofIk had het ook altijd wel. Op één zomeravond met klasgnoot ladder gepakt en op het dak gaan chillen (6 hoog) net achter het station in Rotterdam waar ik toen woonde. Flinke partij wiet erbij en gewoon smokend de nacht door. Vrij hardcore voor mijn doen toendertijd, maar wat was dat fijn. Biertje erbij en filosoferen en naar de sterren kijken en naar de treinen die nog voorbij kwamen.
Dan fantaseerde ik er gewoon op los en kon ik gewoon starenWat een nacht was dat.
yoloquote:Op dinsdag 29 januari 2013 03:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Neeik weet sowieso niet meer wat 'in' is enzo
maar ik vind het altijd grappig om rare accent/dialect/taal dingetjes over te nemen als ik die hoor (eigenlijk om ze belachelijk te maken maar ze sluipen er altijd in)
Ik zeg ook altijd keigezallig terwijl ik heul niet uit brabant kom (maar heb vorig jaar in nijmegen gestudeerd dus dat van schoolgenootjes overgenomen) en m'n (ex)vriend uit Noord-Nederland zegt dan bijvoorbeeld "eem driet'n" als hij even moet schijten (hoewel hij het zelf ook belachelijk maakt maar toch) en dat neem ik dan ook over. Zo ook tantoe en beetje straattaal dingen jeweettoogggg <3
Ik geniet er van dus stop niet.quote:
Ja het moet weer zomer worden. Ik wil deze zomer met wat chille lui van FOK! eigenlijk wel een weekje op een camping staan ofzo.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 03:28 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dat soort ervaringen zijn heerlijk ja
Heb ze alleen niet zo heel vaak meer, waarschijnlijk door tolerantie enzo.
En misschien omdat het winter is, waardoor je minder snel dat soort dingen doet.
Klinkt wel relaxt jaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 03:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik geniet er van dus stop niet.
[..]
Ja het moet weer zomer worden. Ik wil deze zomer met wat chille lui van FOK! eigenlijk wel een weekje op een camping staan ofzo.
Elke avond vuurkorf, wietje, muziekje, biertje en mooie verhalen.
Haha awhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
http://neave.com/strobe/quote:Op dinsdag 29 januari 2013 03:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
fucking trippend man haha gaat pijn doen aan m'n ogen, maar wel vet
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 03:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha awhNee joh, waarom zou ik je uitlachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het altijd chill om nuchter met mensen te ouwehoeren die onder invloed zijn. Maakt niet uit van wat. Gewoon chill.
Ik kan me er ook wel in verplaatsen, ik heb ook wel een experimenteel drugsverleden![]()
Mijn drugservaring is vrij saai, alleen koffie, alcohol en wiet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 03:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee joh, waarom zou ik je uitlachen
Ik vind het altijd chill om nuchter met mensen te ouwehoeren die onder invloed zijn. Maakt niet uit van wat. Gewoon chill.
Ik kan me er ook wel in verplaatsen, ik heb ook wel een experimenteel drugsverleden
haha whoow dat is echt vetquote:Op dinsdag 29 januari 2013 03:32 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
http://neave.com/strobe/
Deze shit is ook gaaf
haha ja ik vind 't idd ook wel geniaal als ik andere mensen lekker gaar zie zijnquote:Op dinsdag 29 januari 2013 03:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee joh, waarom zou ik je uitlachen
Ik kan me er ook wel in verplaatsen, ik heb ook wel een experimenteel drugsverleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |