die mag jij makenquote:
Ja bedankt ook voor de goeden tips enzoquote:Hi,
Je HbA1c is 92 dus veel te hoog!!
Gaarne iets meer aandacht voor de bloedsuikers.
Succes,
DA CHINEES, internist
http://www.pietheineek.nl/nl/restaurantquote:Op maandag 28 januari 2013 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
Maar vertel eens over dat restaurant?
ik doelde meer op iemand met ervaringquote:Op maandag 28 januari 2013 22:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
http://www.pietheineek.nl/nl/restaurant
mail jij met je internist?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:19 schreef Diconnected het volgende:
Mail van internist:
[..]
Ja bedankt ook voor de goeden tips enzo![]()
I love itquote:Op maandag 28 januari 2013 22:20 schreef princess-a het volgende:
Speciaal voor Nagelschaartje
[ afbeelding ]
was haben sie beschtelt?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:19 schreef megamandy het volgende:
Eten besteld maar ik heb zo'n honger!!!!!!!!!Duurt lang!
cool!quote:Op maandag 28 januari 2013 22:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://www.chalkboardnail(...)baby-collection.html
WANT!
MM heeft er gelunchtquote:Op maandag 28 januari 2013 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik doelde meer op iemand met ervaring
lekkerrrrrr!quote:Op maandag 28 januari 2013 22:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Sis Kebaben M. een stoofpotje met lam omnomnom.
Ja voor resultaten van bloedprikken enzo, omdat als ik word gebeld door het ziekenhuis de helft vergeet of ik mis het telefoontjequote:Op maandag 28 januari 2013 22:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mail jij met je internist?
maaruh, wel crap. Heb je begeleiding ook van diabetesverpleegkundige?
want iets meer concrete tips is natuurlijk wel handiger voor je, maar kan me voorstellen dat je internist daar ook niet superveel tijd voor heeft
KUT!quote:Op maandag 28 januari 2013 22:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
WANT!
ja, volgens zeggen welquote:Op maandag 28 januari 2013 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en die kreeg een punt brie tussen een broodje?
quote:Op maandag 28 januari 2013 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en die kreeg een punt brie tussen een broodje?
Nee pa van M. is opgenomen dus we waren in het ziekenhuis. Gaat heel slecht dus was nog een familiegesprek geweest.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
lekkerrrrrr!
waarom zo laat, geen tijd gehad of hele avond lopen vunzen?
61 euro voor de hele collectie incl verzendenquote:Op maandag 28 januari 2013 22:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Zo'n reactie had ik al wel verwacht.
Ah ok, wat een service!quote:Op maandag 28 januari 2013 22:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja voor resultaten van bloedprikken enzo, omdat als ik word gebeld door het ziekenhuis de helft vergeet of ik mis het telefoontjedus daarom mailt ze me.
Maar ik heb m'n diabetesverpleegkundige al lange tijd niet gesproken, dus die ga ik ook maar even mailen om te vragen of ik binnenkort even langs kan komen
ze ging nu sis kebab vreten, misschien kan ze er meer over vertellenquote:
ow bah... gaat snel zeg... kun je 'm een beetje steunen?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee pa van M. is opgenomen dus we waren in het ziekenhuis. Gaat heel slecht dus was nog een familiegesprek geweest.
F*ck, liefde!!quote:Op maandag 28 januari 2013 22:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
WANT!
ja dat ideequote:Op maandag 28 januari 2013 22:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo van, doet u mij een broodje brie alstublieft!
HOPPA!!!
[ afbeelding ]
Dat is dan 20 euro alstublieftquote:Op maandag 28 januari 2013 22:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo van, doet u mij een broodje brie alstublieft!
HOPPA!!!
[ afbeelding ]
vooral dat laatste restje honingquote:
en gelieve zelf de borden af te wassen want mileuvriendelijkerquote:Op maandag 28 januari 2013 22:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is dan 20 euro alstublieft
afwassen? Aflikken!quote:Op maandag 28 januari 2013 22:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en gelieve zelf de borden af te wassen want mileuvriendelijker![]()
En dan knik je heel snel en sta je daarna af te wassen en denk je "WTF" en dan even later "de schooiers
"
of papieren weggooibordjesquote:
Tegen meerprijsquote:
in Finland kregen we bij een hippiedorp een pannenkoek op een stuk gekapt hout en een takje erbij om mee op te eten i.p.v. bord en vorkquote:
I saw thatquote:
Ja dat wel jaquote:Op maandag 28 januari 2013 22:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah ok, wat een service!
Hoe komt 'ie dan zo hoog, loop je te rommelen met suikers, of gemis aan vast activiteitenpatroon/ eetstructuur?
ja das wel handig, hier wordt je ook niet beter van natuurlijk.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:46 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja dat wel ja
Maar combo van beiden eigenlijk, dus daarom met dvk mailen enzo voor afspraak en opties.
nee daarom, dus nu mailen met dvk en kijken voor goede oplossingquote:Op maandag 28 januari 2013 22:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja das wel handig, hier wordt je ook niet beter van natuurlijk.
Ik ga ook tukken, daag daag
Helaasch.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Fuuuuu doei 30 euro, iemand heeft die reader ingescand en online gegooid
Das wel kak jaquote:Op maandag 28 januari 2013 23:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Fuuuuu doei 30 euro, iemand heeft die reader ingescand en online gegooid
Rechten heeft er van 75-100quote:Op maandag 28 januari 2013 23:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Das wel kak jamaar damn die readers zijn duur bij jullie, bij ons zijn ze maar 7-8 euro.
Copyright is een bitch.quote:
De kat heeft vlekken boven z'n ogen waardoor het net lijkt alsof hij wenkbrauwen heeftquote:
Ja dat zag ik maar waar slaan die andere plaatjes dan op? Zit mobiel dus zie het sowieso heel kleinquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De kat heeft vlekken boven z'n ogen waardoor het net lijkt alsof hij wenkbrauwen heeft
Kijk het dan morgen even op de comp, garpen zijn niet leuk meer als je ze te lang moet uitleggenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat zag ik maar waar slaan die andere plaatjes dan op? Zit mobiel dus zie het sowieso heel klein
Morgenvroegquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kijk het dan morgen even op de comp, garpen zijn niet leuk meer als je ze te lang moet uitleggen
Komt goed schatjequote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Morgenvroegen filmpje kijken! Kun je die nog dmen als je m nog hebt want anders ga ik het vergeten
Komt vast door je nieuwe haarkleurquote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had het rond 4-5 uur opeens heel heet en misselijk maar is nu weer voorbij, heb t alleen een beetje warm nog
Beterschap!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 07:30 schreef Incantrix het volgende:
Thnx dearben allang blij dat Stef vandaag naar de opvang gaat, dan kan ik er even aan toegeven. Voel me echt beroerd zeg, ik had gepland voorlopig niet meer misselijk te zijn
Girl on firequote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Komt vast door je nieuwe haarkleur
Even naamsverandering aanvragen naar katniss, kan brum peeta wordenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Girl on fire![]()
Trixbeterschap beeb
WAT EEN MANHOERquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
SOAD
Ik wil gaaan
Heb mijn man er kennis mee laten maken en nu gaat hij met z`n maten. Niet eerlijk
domboquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
*steekt kabeltje in laptop*
HUUU WAAROM HERKENT IE TELEFOON NIET
*steekt kabeltje ook in telefoon*
![]()
Zo vroeg krijg ik van die acties. Net als mijn te dure handschoenen op een bankje laten liggenquote:
Huh, why?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
SOAD
Ik wil gaaan
Heb mijn man er kennis mee laten maken en nu gaat hij met z`n maten. Niet eerlijk
Hoe vroeg is vroeg vandaag?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
kut nieuwe itunes layout
[..]
Zo vroeg krijg ik van die acties. Net als mijn te dure handschoenen op een bankje laten liggen
Vriend van hem is festival- en concertverslaaf. Die appte hem of hij meewilde. Hij zij ja.quote:
Dat doe ik ook wel eens op het station, en je dan afvragen waarom die mensen je zo raar aankijkenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zo zat oudste eens te dssen met koptelefoon op.
Viel mij ineens op dat het geluid keihard stond.
Vroeg me af hoe dat mogelijk was met koptelefoon.
Bleek hij niet ingeplugd te zijn.
Leeghoofd
quote:
Dat verdient een emoslinger maar ik ben te lui om er een te fabricerenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel eens op het station, en je dan afvragen waarom die mensen je zo raar aankijken
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat verdient een emoslinger maar ik ben te lui om er een te fabriceren
En dan denkt ie niet ook aan jou?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Vriend van hem is festival- en concertverslaaf. Die appte hem of hij meewilde. Hij zij ja.
Ik:
Nein. Ook randautistquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En dan denkt ie niet ook aan jou?
Geen brood smeren is straks honger is straks zooi eten is straks spijtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet brood smeren, maar ik zit nu vanbrood
en dan heb ik dus geen zin om dat te smeren maar dan heb ik straks honger..
First world problemsHet lijkt me zo makkelijk om een klein afrikaantje te zijn
Oh dus je kan tochquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nein. Ook randautist
Maar ik geloof dat ik met een vriendin ga. Brengen we de kinders wel bij opa en oma ofzo
Dat je nog een foto moet appenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermahgerd ik wilde iets zeggen maar ik weet al niet meer wat. DUMDUMDUM
NEVER ALOOOOOONEquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
SIDE BY SIDE THROUGH STORMY WEATHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER
Nee, hoor die zit op 30 april zo van "HAHA HET WAS EEN GARP"quote:
Ja en als je dan geen Bea-gerelateerde post hebt dan hoor je er nie bij hequote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ja ik keek namelijk zo op Facebook...
Tel zequote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ja ik keek namelijk zo op Facebook...
ik denk het!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja en als je dan geen Bea-gerelateerde post hebt dan hoor je er nie bij he
Volgens mij ben ik erin geslaagd om het zo te fohnen dat je het amper zietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat je nog een foto moet appen
Heb je de kleur eruit gefohndquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik erin geslaagd om het zo te fohnen dat je het amper zietmaar ben even muziekjes op telefoon aan t zetten.
Inclusief matigen typo?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat ik wel heb gemist is een interview met WA zelf.
Dat hij zo kan zeggen "Landgeneuten, IK WORDT KEUNING JONGE!"
Mijn god die is matig zegquote:
Een gastblogger om Klau te helpen met revieuwenquote:Hallo lieve mensen.
Ik ben Cassandra, 19 jaar & ben getrouwd met Hiddo.
Wij wonen met onze 2 poezen Joymi & Mienoesje in Musselkanaal.
Ik ga Klaudia meehelpen met haar blog om alles bij te houden, leuke rievieuws schijven, dingen uittesten & natuurlijk veeeel gezelligheid beleven.
Ik ga me in een hoekje zitten schamen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
goedemorgen, ik zag m eerst niet eens
zeer velen failquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Een gastblogger om Klau te helpen met revieuwen![]()
Dit is Hiddoquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Een gastblogger om Klau te helpen met revieuwen![]()
pic van Cassandra?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dit is Hiddo![]()
[ afbeelding ]
Die heeft alleen een klein fotootje neer gegooidquote:
Ze heeft al een typo in de naam van haar kat zittenquote:
negentien, getrouwd,musselkanaal?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die heeft alleen een klein fotootje neer gegooid
[ afbeelding ]
Van zichzelf is ze niet onfortuinlijk qua uiterlijk, maar het shirt en de oorbellen vind ik veelbelovend
Die zou zomaar ook goeden matigen kutblogposts kunnen schrijvenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
negentien, getrouwd,musselkanaal?
ja? Cassandra En Hiddo Sijpkema - Brouwers?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ze hebben een gesamenijke feestboek![]()
[ afbeelding ]
http://www.facebook.com/hiddoencassandra.kostwinder/photos_streamquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja? Cassandra En Hiddo Sijpkema - Brouwers?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hihihi, we krijgen vandaag een nieuwe collega, een Chinees. Die zou officieel per 1 februari beginnen maar er was nog geen huisvesting voor hem geregeld, dus herhaaldelijk is hem verzocht vooral nog GEEN ticket te boeken.
Stuurt ie gister een mail 'hello I am arriving at Schiphol at 06.00 tomorrow, can someone pick me up?'
Dus iedereen in paniek want de Chineens komt er aan en ze hebben geen idee waar ze hem moeten laten
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/hiddoencassandra.kostwinder/photos_stream
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Chinezen zijn toch niet zo groot? Maak een kamertje voor hem onder een bureauquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hihihi, we krijgen vandaag een nieuwe collega, een Chinees. Die zou officieel per 1 februari beginnen maar er was nog geen huisvesting voor hem geregeld, dus herhaaldelijk is hem verzocht vooral nog GEEN ticket te boeken.
Stuurt ie gister een mail 'hello I am arriving at Schiphol at 06.00 tomorrow, can someone pick me up?'
Dus iedereen in paniek want de Chineens komt er aan en ze hebben geen idee waar ze hem moeten laten
Chinezenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En toch word ik er verdrietig van als mensen Beatrix uitscheldenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.upcoming.nl/m/(...)boos-zijn-op-beatrix
LOL
Mijn broertje belde mij gister ook al in paniek op omdat het al kwart over 8 was en GTST nog steeds niet was begonnen. 'Want Bea is nog steeds op tv'. Of ik ergens kon vinden of het niet toch nog kwam, of morgen misschien een dubbele aflevering of HELP want ik wil het niet missen!!!!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.upcoming.nl/m/(...)boos-zijn-op-beatrix
LOL
GTSTquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En toch word ik er verdrietig van als mensen Beatrix uitschelden![]()
Beatrix![]()
autistenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn broertje belde mij gister ook al in paniek op omdat het al kwart over 8 was en GTST nog steeds niet was begonnen. 'Want Bea is nog steeds op tv'. Of ik ergens kon vinden of het niet toch nog kwam, of morgen misschien een dubbele aflevering of HELP want ik wil het niet missen!!!!
Goed planquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Chinezen zijn toch niet zo groot? Maak een kamertje voor hem onder een bureau
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:41 schreef Stormqueen het volgende:
"Ze pakt Koninginnedag van ons af en nu ook al GTST"
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn broertje belde mij gister ook al in paniek op omdat het al kwart over 8 was en GTST nog steeds niet was begonnen. 'Want Bea is nog steeds op tv'. Of ik ergens kon vinden of het niet toch nog kwam, of morgen misschien een dubbele aflevering of HELP want ik wil het niet missen!!!!
Neem je hem mee naar de meet?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik had mijn broer trouwens gister verteld dat Space had gezegd dat ie er wel leuk uitzag op die foto op mijn facebook![]()
'HUH??? IK??? ZEI ZE DAT? EN WIE IS DAT DAN? MAAR ZEI ZE DAT DAN ECHT?'
En vervolgens:
'Maar dan haal jij die foto toch niet van facebook af he? Want dan kunnen andere mensen ook zien hoe charmant ik ben' En dat dan op zijn specifieke toontje, ik moet zo hard lachen
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik had mijn broer trouwens gister verteld dat Space had gezegd dat ie er wel leuk uitzag op die foto op mijn facebook![]()
En vervolgens:
'Maar dan haal jij die foto toch niet van facebook af he? Want dan kunnen andere mensen ook zien hoe charmant ik ben' En dat dan op zijn specifieke toontje, ik moet zo hard lachen
Mehehequote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En vervolgens:
Hahahahahaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Neem je hem mee naar de meet?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En vervolgens:
twitter:xmooiezinnetjez twitterde op zondag 27-01-2013 om 14:40:06aℓs ıк ναŋ τяαŋεŋ εεŋ ρad кσŋ мaкεŋ εŋ ναŋ нεяıŋŋεяıŋgεŋ εεŋ βяυg daŋ кℓσм ıк ŋaaя dε нεмεℓ εŋ нaaℓdε נε τεяυg ♥ #xmz reageer retweet
Dafuq die letters ook echtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
twitter:xmooiezinnetjez twitterde op zondag 27-01-2013 om 14:40:06aℓs ıк ναŋ τяαŋεŋ εεŋ ρad кσŋ мaкεŋ εŋ ναŋ нεяıŋŋεяıŋgεŋ εεŋ βяυg daŋ кℓσм ıк ŋaaя dε нεмεℓ εŋ нaaℓdε נε τεяυg ♥ #xmz reageer retweet
![]()
Ben jij morgenmiddag tussen 12:45 en 14:30 in Tilburg?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Heel mijn fokpagina spaced door die vage quotes
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:08 schreef Incantrix het volgende:
Ik wil ook naar SOADmaar as said, 105 euro, hoooooiii! Zoals een vriend van me zei: 'ze denken zeker dat ze Lady Gaga zijn'
En dan moet ik nu op zoek naar de foto van Miss' broer.
Neinz, werk.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ben jij morgenmiddag tussen 12:45 en 14:30 in Tilburg?
het lijkt de Facebook van mijn tante welquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
https://twitter.com/xmooiezinnetjez
Zulks een levenswijsheid![]()
![]()
![]()
Ja ik vind het ook wel duur tbhquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:08 schreef Incantrix het volgende:
Ik wil ook naar SOADmaar as said, 105 euro, hoooooiii! Zoals een vriend van me zei: 'ze denken zeker dat ze Lady Gaga zijn'
En dan moet ik nu op zoek naar de foto van Miss' broer.
dit is de slowchat, ije moet denk ik het andere topic hebbenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:14 schreef msacras het volgende:
Ik post eigenlijk nooit in dit topic. Maar ik zat vandaag me te vervelen op school en zag toen dat m'n nagels perfect matchen met m'n smint blikje! Dus ik ga lekker eens het eigenlijke tagje eer aan doen en mijn nagels showen!
[ afbeelding ]![]()
(excuses voor de lichtelijk zwakke kwaliteit, foto is genomen met m'n telefoon en het was in de les dus kon niet te veel opvallen)
i know maar die zag ik zo gauw nietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dit is de slowchat, ije moet denk ik het andere topic hebben
Staanplaats is 105quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
105 euro echt? Waar vind je die prijzen?
leuke kleur, welke is het?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:17 schreef msacras het volgende:
[..]
i know maar die zag ik zo gauw niet
ik had gewoon even zin om m'n foto te posten om de tijd te doden
LIF / Show hier je nagels # 242quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:17 schreef msacras het volgende:
[..]
i know maar die zag ik zo gauw niet
ik had gewoon even zin om m'n foto te posten om de tijd te doden
Ja dat zijn de betere prijzenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:20 schreef Dwyn het volgende:
Waar zien jullie 105?
taanplaatsen zaal
49.00 EUR
Zitplaatsen geplaceerd
49.00 EUR
Zitplaatsen geplaceerd
44.00 EUR
Zitplaatsen geplaceerd
39.00 EUR
Rolstoel-/begeleidersplaatsen
49.00 EUR
al tijden niet meerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zo veel poepen dat de wc niet meer doorloopt![]()
http://tickettribune.nl/c(...)Pii7UCFYpY3godUzQAUQquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:20 schreef Dwyn het volgende:
Waar zien jullie 105?
taanplaatsen zaal
49.00 EUR
Zitplaatsen geplaceerd
49.00 EUR
Zitplaatsen geplaceerd
44.00 EUR
Zitplaatsen geplaceerd
39.00 EUR
Rolstoel-/begeleidersplaatsen
49.00 EUR
Jouw broerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En vervolgens:
Mjah als je bij een onofficieel verkooppunt koopt zijn ze duurder ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
http://tickettribune.nl/c(...)Pii7UCFYpY3godUzQAUQ
nee 1 feb. 10u...Kan ik nog even dubbenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ze zijn officieel nog niet in de verkoop
Thermostaat gecheckt?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het is hier HEET damnof ben ik ziek
Je bent welkom om aan te haken als je wil honquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:30 schreef PriemGirl het volgende:
Maar 50 euro is een stuk beter voor staanplaatsen iddAls ik nu nog eens iemand had die mee zou gaan met mij.....
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:32 schreef Incantrix het volgende:
Dwyn!je hebt gelijk, ik dacht dat dat de site van ticketmaster is, maar daar zijn ze 50 idd! Jolijt
Ziek slaapgebrekhoofd strikes againquote:
Goeie vraag, ik heb hem van een vriendin geleend... van Etos huismerk geloof ik.quote:
Aha, dan ben ik ofwel heel blind of mijn telefoon loopt te buggen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
LIF / Show hier je nagels # 242
Wat deed ie nu weerquote:
Mijn vrienden bijten niet hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:41 schreef PriemGirl het volgende:
Anderhalf uur rijden naar ziggo dome. Eik kan ik best alleen gaat ook nog![]()
OHAIquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:41 schreef PriemGirl het volgende:
Anderhalf uur rijden naar ziggo dome. Eik kan ik best alleen gaat ook nog![]()
Ik heb cif een bericht gestuurdquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mijn vrienden bijten niet hoorhet zijn alleen wel allemaal zwarte shirtjes
21 aug. Woensdagquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wanneer is het eigenlijk? Datum?
Nee hoor, ik hield de optie open dat je gisteren onder een dikke plaat graniet had gezeten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij dacht dat mijn facebook remark serieus was
Kun je dan in eindhoven zijn waar ik je makkelijk op kan pikken?quote:
Sure, alleen weet ik niet tot hoe laat t duurt anders ka nik niet terugquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kun je dan in eindhoven zijn waar ik je makkelijk op kan pikken?
Waar terug pcies?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Sure, alleen weet ik niet tot hoe laat t duurt anders ka nik niet terug
boxtel. ik moet dan met de trein nog terug kunnen nlquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Waar terug pcies?
Meestal is het een drama om weg te komen bij zoiets... bij nightwish was het om 23u afgelopen ongeveer en toen was ik pas om 2u thuis
Kwartiertje omrijden.. Ik wil je dan best naar huis brengen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
boxtel. ik moet dan met de trein nog terug kunnen nl
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga dr nog ff over nadenken dan :d
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeien op-de-zijkant-foto dit
I like !M'n collega's zijn niet geheel overtuigd thehehe
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
sorry hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hield de optie open dat je gisteren onder een dikke plaat graniet had gezeten.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:00 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh ! Wou nog even m'n 'nieuwe' legging toneneh...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeien op-de-zijkant-foto dit
disclaimer
Wie komen er?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga zaterdag een poging doen voor lowlands kaartjes
Ja dat had ik idd wel verwachtquote:
Succesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga zaterdag een poging doen voor lowlands kaartjes
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:00 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh ! Wou nog even m'n 'nieuwe' legging tonenWaar is de holo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeien op-de-zijkant-foto dit
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Wat komt OPI toch met matige collecties de laatste tijdquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
OPI Euro Centrale Collection deel 1
Zaterdagquote:
Holoquote:
Heb je al spijt dat je hem niet gekocht hebt?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Holo![]()
Ik heb niet eens holo-kleding
Ik zou hem echt nooit aantrekkenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heb je al spijt dat je hem niet gekocht hebt?
Ik draag em erg vaakquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zou hem echt nooit aantrekken.
Dat jurkje vind ik nog wel jammer.. Maar dat zou ik nu toch niet passen denk ik
online.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:08 schreef Dwyn het volgende:
Met je verlepte hoofd op de grond liggen bij het postkantoor om kaartjes te kopen
geen ideequote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wie komen er?
[..]
Ja dat had ik idd wel verwacht
Nou ja, zonder de saus en de bacon...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:22 schreef Mirjam het volgende:
de Lidl die op facebook een gezond recept van sonja bakker neerzet in de vorm van een clubsandwich, ermahgerd clubsandwiches zijn nooit gezond
Dankquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:02 schreef megamandy het volgende:
Bij de Ziggodome kom je heel makkelijk weg Priem, wel onder de ArenA je auto zetten en niet op een andere parkeerplaats. Arena ben je zo buitenhad ik ook geparkeerd met Muse. Waren om 01u weer thuis in Limburg.
Nee!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zal ik mijn nick veranderen in ginger gone wrong?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn buurvrouw had nog ongebruikte schoenen liggen, of dat iets voor mij was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
Buurvrouw: Vind je ze leuk?
Ik: Neen.
Buurvrouw:
Ik: hey, je vraagt mijn mening...
Wasbenzine in de supermarkt, praxis etcquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:39 schreef PriemGirl het volgende:
Ow weet iemand waar ik wasbenzine en naaimachineolie kan halen?![]()
Je hebt niet geroepen dat het de lelijkste gedrochten ooit zijn, je hebt ze niet naar het hoofd van de buurvrouw gegooid, je hebt niet geprobeerd de buurvrouw te verjagen met brandende fakkels en knoflook, ik vind dat je de situatie bijzonder goed gehanteerd hebtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
Buurvrouw: Vind je ze leuk?
Ik: Neen.
Buurvrouw:
Ik: hey, je vraagt mijn mening...
In de naaimachine-winkel?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:39 schreef PriemGirl het volgende:
Ow weet iemand waar ik wasbenzine en naaimachineolie kan halen?![]()
Ja, dat vond ik eigenlijk ook welquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je hebt niet geroepen dat het de lelijkste gedrochten ooit zijn, je hebt ze niet naar het hoofd van de buurvrouw gegooid, je hebt niet geprobeerd de buurvrouw te verjagen met brandende fakkels en knoflook, ik vind dat je de situatie bijzonder goed gehanteerd hebt
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn buurvrouw had nog ongebruikte schoenen liggen, of dat iets voor mij was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.damn
Knoei
Wasbenzine in de supermarkt?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wasbenzine in de supermarkt, praxis etc
Naaimachine olie??? Eh
Ja?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
volgens internet is naaimachineolie hetzelfde als kruipolie, dus dat kun je ook bij de praxis kopen
Kwam ik ook achterquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
Je kan het bij de fietsenboer kopen
Dat kan je gewoon olieen met hetzelfde spul dat je zou gebruiken voor de fiets. Even langs de fietsenwinkel gaan en zeggen wat je nodig hebt, dan komen zij wel ergens mee. Heb ik ook zo gedaanquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja?Nice !
Nou we moeten dus olie hebben voor onze skates.. En je kan dus die speciale olie kopen; maar das rete duur voor weinig. Dus kregen we als tip om naaimachineolie te kopen; want goeikoop en zit zelfde in; vandaar
echt hoe komen ze er bijquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
Want yoghurtdressing ipv mayo! Kei gezond!
Want een clubsammich heb geen bruinbrood jonge!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
En waarom gebruikt ze niet tenminste volkorenbrood ipv wit?
Sonja Bakker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
in de brasserie hier in de stad bestel ik er altijd 1 met waldkornbrood, veul lekkerderquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Want een clubsammich heb geen bruinbrood jonge!
Plakjes brood
Probeer het positief te bekijken, door die pijn eet je minder en word je dus slankerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:56 schreef Mirjam het volgende:
godallemachtig wat doen mn kiezen die gisteren behandeld zijn en het tandvlees zeer. hoop dat dat snel wegtrekt
DAT MAG HEUL NIET VAN DE WEETWATSJERS!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
in de brasserie hier in de stad bestel ik er altijd 1 met waldkornbrood, veul lekkerder
Een clubsandwich heeft toch ook geen yoghurtdressing jonge!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Want een clubsammich heb geen bruinbrood jonge!
Plakjes brood
ik ben dan ook al een jaar niet meer in die brasserie geweestquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
DAT MAG HEUL NIET VAN DE WEETWATSJERS!
Truequote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Een clubsandwich heeft toch ook geen yoghurtdressing jonge!
oh, dan is het goedquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ben dan ook al een jaar niet meer in die brasserie geweest
ditquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind brasserie zulks een kutwoord!
neem dan eten mee!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:58 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga over 5 min naar de supermarkt eten halen ... EINDELIJK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |