Ook al zoiets jaquote:Op maandag 28 januari 2013 23:25 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Of plakrand aan de verkeerde kant
haha herkenbaarquote:Op maandag 28 januari 2013 23:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Haha, ik heb altijd zo dat dat randje omvouwt ik heb daar hekel aan als dat gebeurt dat stukje waar je hem indraait
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag gedaan, fijne bad-trip![]()
![]()
![]()
* GibsonLesPaul88 gniffelt in zijn vuistjes
dat heb ik de laatste tijd best vaak door dat koude weer dat je droge handen hebt en dat vloeitje alle kanten op glijdt tussen je vingersquote:Op maandag 28 januari 2013 23:27 schreef Onorgineel het volgende:
of totaal geen grip op de vloei kunnen krijgen
quote:Op maandag 28 januari 2013 23:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag gedaan, fijne bad-trip![]()
![]()
![]()
* GibsonLesPaul88 gniffelt in zijn vuistjes_____________!
Woord.
Kheb mijne al opquote:Op maandag 28 januari 2013 23:28 schreef Moira. het volgende:
Heb er trouwens 10 minuten over gedaan dit keermet tussendoor hier kijken en dus afgeleid zijn
quote:
oh is dat morgen alquote:Op maandag 28 januari 2013 23:33 schreef Mano_ het volgende:
Nondeju, morgen weer verder met het vloertje![]()
En dan rond zessen richting Bert voor z'n tandenborstels![]()
Leuk topic is datquote:Op maandag 28 januari 2013 23:33 schreef Mano_ het volgende:
Nondeju, morgen weer verder met het vloertje![]()
En dan rond zessen richting Bert voor z'n tandenborstels![]()
ja heb nooit zin om te gaan als ik stoned benquote:
Dan rennenquote:Op maandag 28 januari 2013 23:35 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Leuk topic is dat![]()
Maar wat als die gast helemaal para word ofzo?
Vaarwel!quote:Op maandag 28 januari 2013 23:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
De pret is over, tot ooit mede stoners
Laterspater !quote:Op maandag 28 januari 2013 23:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
Het ga je goedquote:Op maandag 28 januari 2013 23:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |