Will do.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik lees graag een verslagje hier!
fair enoughquote:Op maandag 28 januari 2013 22:48 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Hallo, ben een stoner, die mogen dat vergeten
Ja toch? Wel een klere eind reizen voor mij hahaquote:Op maandag 28 januari 2013 22:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
haha we gaan ook met z'n alle meeten toch
welcome to the clubquote:Op maandag 28 januari 2013 22:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Door dit topic smoke ik meer slecht voor mijn saldo dit.
Lekker zwartrijdenquote:Op maandag 28 januari 2013 22:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja toch? Wel een klere eind reizen voor mij haha
Ik denk dat ik tegen die tijd wel weer studentenov heb haha maar ik verveel mij echt snel in de trein enzquote:
haha dat heb ik ookquote:Op maandag 28 januari 2013 22:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja toch? Wel een klere eind reizen voor mij hahaEn stiekem vind ik het dood eng haha!
Zijn we de enige meiden? Haha! Mooi man. Ja is wel een goed plan, misschien kunnen we sowieso een stukje samen reizen? Maar dat bespreken we dan tegen die tijd welquote:Op maandag 28 januari 2013 22:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
haha dat heb ik ookBeter spreken wij als (waarschijnlijk enige) vrouwmenschen dan eerst alvast af op het station ofzo
Arme jijquote:Op maandag 28 januari 2013 22:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat ik tegen die tijd wel weer studentenov heb haha maar ik verveel mij echt snel in de trein enz
Beiden eigenlijk. Vind Amnesia best prijzig wel. Maar ja ik ga deze week ff wat rustiger aan doen. Maar ja als ik dit topic dan weer zie met pics en alles krijg ik ook weer zinquote:
Ga dierenverzorging weer oppakkenquote:Op maandag 28 januari 2013 22:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Arme jijWat ga je studeren ?
Ik heb alleen Vaseline_ nog in dit topic gezien maar die bleef verder niet plakken dus denk niet dat die naar een eventuele meet zou gaanquote:Op maandag 28 januari 2013 22:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zijn we de enige meiden? Haha! Mooi man. Ja is wel een goed plan, misschien kunnen we sowieso een stukje samen reizen? Maar dat bespreken we dan tegen die tijd wel
Over 2 weken? Haha..quote:Op maandag 28 januari 2013 22:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb alleen Vaseline_ nog in dit topic gezien maar die bleef verder niet plakken dus denk niet dat die naar een eventuele meet zou gaan
Ja tegen die tijd is over 2 weken al met dit tempo
Haha ja mag ik wel hopen. Hoewel nummer 50 inderdaad sneller eraan komt dan gedachtquote:Op maandag 28 januari 2013 22:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk, als het zo snel gaat, dat de meet dan wel wat uitgesteld wordt
Stoners die een meet gaan organiseren. Dat wordt sowieso wel uitgesteldquote:Op maandag 28 januari 2013 22:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk, als het zo snel gaat, dat de meet dan wel wat uitgesteld wordt
of vergetenquote:Op maandag 28 januari 2013 23:01 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Stoners die een meet gaan organiseren. Dat wordt sowieso wel uitgesteld
quote:Op maandag 28 januari 2013 23:01 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Hihiquote:Op maandag 28 januari 2013 23:01 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
wat is upquote:
haha iddquote:Op maandag 28 januari 2013 23:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ja mag ik wel hopen. Hoewel nummer 50 inderdaad sneller eraan komt dan gedacht
Aah oke oke, tofquote:Op maandag 28 januari 2013 22:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ga dierenverzorging weer oppakken
Kom een keer naar Enschede dan.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Arme jijWat ga je studeren ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |