geen blow vandaag?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Jeeeaaahhhh weer een ijskoude Hertog Jan, morgen tentamen ?
Heul niet, nou ja eigenlijk wel. FOK!ken en leren voor morgen.
Zometeen maar effe een slaapmutsje fixen
ik steek mijn sigaretje pas net aanquote:Op maandag 28 januari 2013 22:41 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Hahaha, ik heb ook geen zin.
Maar ga nu dan toch maar beginnen.
nog een stoner?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
de wezentjes in mijn hand hebben mij hierheen gelokt
Trippen? Klinkt goedquote:Op maandag 28 januari 2013 22:46 schreef OllieWilliams het volgende:
ik ga vrijdag trippen, dus als ik dan vreemde dingen post, hecht er maar geen waarde aan
Haha ik ook wel idd.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik steek mijn sigaretje pas net aanvolgens mij merk ik toch aardig wat van die paar trekjes
ben iig sloom haha
op tijd nieuwe halenquote:Op maandag 28 januari 2013 22:46 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Haha ik ook wel idd.
Altijd kut als je de bodem van je pakje grote vloei bereikt trouwens.
Nog drie vloei te gaan nu...
Ok doen we ik rook alleen mar wiet omdat ik Hasj gedoe vind.quote:
Ik koop gewoon voor de zekerheid altijd op tijd nieuwquote:Op maandag 28 januari 2013 22:48 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Hallo, ben een stoner, die mogen dat vergeten
Zekerquote:
Jaaa, jezus shit wat een spul was dat.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ok doen we ik rook alleen mar wiet omdat ik Hasj gedoe vind.
weet je nog die keer dat we Isolator gingen roken uit de bong op de kamer van Jean Remy?
Ik heb ooit een heel klein beetje (de restjes) 2cb gehad maar merkte er weinig van, wel sloeg mijn biertje harder in hahaquote:Op maandag 28 januari 2013 22:51 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
ZekerAl een paar keer lsd, paddo's en truffels gedaan, maar ga vrijdag weer eens iets anders proberen: 2cb
Schijnt een soort kruising tussen xtc en lsd te zijn, lijkt me echt supervet!
![]()
![]()
Misschien moet ik dat ook maar doen danquote:Op maandag 28 januari 2013 22:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik koop gewoon voor de zekerheid altijd op tijd nieuw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben benieuwdquote:Op maandag 28 januari 2013 22:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb ooit een heel klein beetje (de restjes) 2cb gehad maar merkte er weinig van, wel sloeg mijn biertje harder in haha
Ja bekend probleem welquote:Op maandag 28 januari 2013 22:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Door dit topic smoke ik meer slecht voor mijn saldo dit.
Wat een herkenningquote:Op maandag 28 januari 2013 22:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Door dit topic smoke ik meer slecht voor mijn saldo dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |