PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met ze bolle kutkop ik wordt egt gek van hem en ze irritante vrouwquote:Op maandag 28 januari 2013 19:35 schreef Zhano het volgende:
goverdome, die prins willem alex is net koning en nu doet al mn piratebai alternetief het nie meer, allemal komplot goverdome
Lag die ontstond door mijn schaatsstream.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
...die vergeet te schieten als 'ie voor het doel staat.
ja raar argetijnse wijf se is nie teens nederlansde, is gewoon azielsoekerquote:Op maandag 28 januari 2013 19:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
met ze bolle kutkop ik wordt egt gek van hem en ze irritante vrouw
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Nog zo'n kansloos artikel op Voetbalzone
D-R-O-G-B-A, 6 letters. Elyounoussi is pas een grote naam
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Laat ze lekker kopen, presteren gaan ze toch niet en niemand maakt die competitie iets uit
Ga terug naar je eigen land dan.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Inderdaad, niemand maakt die competitie wat uit behalve 80 miljoen Turken uit Turkije en de overige 4 miljoen andere in Europa.
Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogochquote:Op maandag 28 januari 2013 19:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Nog zo'n kansloos artikel op Voetbalzone
D-R-O-G-B-A, 6 letters. Elyounoussi is pas een grote naam
Schaatsen kijken is voor homo's.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lag die ontstond door mijn schaatsstream.
Dan heb je iedereen opgenoemd idd.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Inderdaad, niemand maakt die competitie wat uit behalve 80 miljoen Turken uit Turkije en de overige 4 miljoen andere in Europa.
Hoe weet jij dat ik nu niet in Turkije zit?quote:
Telt niet, want geen voetballerquote:Op maandag 28 januari 2013 19:41 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch
Dat is pas een grote naam!
Denken dat Nederland een topcompetitie heeft en er meer mensen naar het Nederlandse voetbal kijken.quote:
Qua Eredivisiespelers: Ayoub, Drost (die van PEC) Lumu, Benson, Hooi, Zullo en nog een keeper maar ik weet niet wie de beste is.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:21 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vind hem eigenlijk wel fijn. Maar de beste back is toch wel Armero, soort mini Taiwo.
Haal trouwens al een tijdje bronzen pakjes, spelers met goede formaties bewaar ik als ze niet de moeite waard zijn om te verkopen.
Dit is hem nu:
[ afbeelding ]
Welke speler moet ik echt uit een pakje halen?
Die gast is al 34 en jullie ze leggen miljoenen uit voor een speler die geen garantie bied tot succes gezien zijn beslissingen. Uitgaan en hele dag aan de shisha wordt zijn nieuwe hobby overigens gaat Sneijder er ook wat van kunnen,gezien het feit dat hij een roker isquote:Op maandag 28 januari 2013 19:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |