quote:Op donderdag 14 februari 2013 07:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daar zitten heel veel mensen op te wachten. Alleen niet deze variant.
I stand corrected!quote:Op donderdag 14 februari 2013 07:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uh ikke! maar ja, niet zo. Het werd eerst ook heel anders voorgesteld Nu is het brawlen
Die bedoelde ik ook sorry iszo een gewoonte om emerald te zeggenquote:Op donderdag 14 februari 2013 07:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zou er een radiant star ruby in doen (of die hele nieuwe nu, dat slaat pas echt hard door). Op low level chars heb je nog niet veel crit chance, en is raw damage veel beter.
zelf lvlde ik voor de patch in 10 uur played naar 60 dus zal nu wel nog sneller gaanquote:Op donderdag 14 februari 2013 07:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah mooi, ik heb niet zo veel tijd en een Chinees inhuren om het voor me te doen gaat te ver.
Neuh, dat red ik niet, maar ik doe dan pubbies en af en toe een uurtje, dus dat schiet niet opquote:Op donderdag 14 februari 2013 08:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zelf lvlde ik voor de patch in 10 uur played naar 60 dus zal nu wel nog sneller gaan
Cain's set, rode gem in helm zodra het kan, een hellfire ring en altijd MPL10. Dan ben je met 1.0.6 halverwege Hell Act II level 60. En er is nog een set waarmee je extra XP krijgt, als je die ook nog aan doet, en dan met 1.0.7 dan moet je eind Nghtmare al level 60 kunnen halen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Neuh, dat red ik niet, maar ik doe dan pubbies en af en toe een uurtje, dus dat schiet niet op
Ik heb nog nooit een plan zien droppen Staf fof herding moet ik zelfs nog zien te vindenquote:Op donderdag 14 februari 2013 08:38 schreef Ceased2Be het volgende:
Die archon plans zijn toch gewoon nieuwe drops?
Voor de rest moet ik idd ook nog zover komen dat ik die infernal machin / hellfire ring dingen ga doen
Some people have all the luckquote:Op donderdag 14 februari 2013 08:40 schreef Ceased2Be het volgende:
toch wel een paar, eergisteren voor het eerst een jewel-plan gevonden en gisteren weer een exalted-nogwat-weapon plan.
quote:Crafting
General
A new crafting reagent, Demonic Essence, has been added to the game
This reagent is account-bound and can be acquired from Elite monsters in Inferno difficulty
Nephalem Valor will not be required in order for Demonic Essences to drop
However, each level of Monster Power will increase the drop chance of Demonic Essence from Elites according to the following values:
MP 0: 20.0000%
MP 1: 23.0000%
MP 2: 26.4500%
MP 3: 30.4175%
MP 4: 34.9801%
MP 5: 40.2271%
MP 6: 46.2612%
MP 7: 53.2004%
MP 8: 61.1805%
MP 9: 70.3575%
MP 10: 80.9112%
The drop rate for Blacksmithing Plans and Jeweler Designs has been increased by 400%
Blacksmith
Four Rare recipes have been added to the Blacksmith: Archon Spaulders (Shoulders), Archon Gauntlets (Gloves), Archon Armor (Chest Armor), Razorspikes (Bracers)
Each crafted item will have the following characteristics:
iLevel 63
6 Affixes
Account-bound
Similar to the Hellfire Ring, it will have four variants, each guaranteeing a fixed core stat which will have the highest range available in the game
Crafting the item will require 1 Demonic Essence (other reagent costs will vary per recipe).
Jeweler
A new Rare recipe has been added to the Jeweler for an Amulet. This amulet will have the following characteristics:
iLevel 63
6 Affixes
Account-bound
Similar to the Hellfire Ring, it will have four variants, each guaranteeing a fixed core stat which will have the highest range available in the game
Crafting the item will require the 1 Demonic Essence as well as:
100,000 gold
1 Perfect Gem (varied depending on which core stat you select)
1 Fiery Brimstone
A new tier of account-bound gems of has been added to the game: Marquise. Marquise Gems stats are as follows:
Marquise Emerald
Weapon: Increased Critical Hit Damage by 110%
Helm: +33% Extra Gold from Monsters
Armor: +62 Dexterity
Marquise Topaz
Weapon: Melee attackers take 2200 per hit
Helm: 33% Better chance of finding magical items
Armor: +62 Intelligence
Marquise Amethyst
Weapon: Each Hit adds +700 Life
Helm: +19% Life
Armor: +62 Vitality
Marquise Ruby
Weapon: +150 Minimum and +150 Maximum Damage
Helm: Increases Bonus Experience by 33%
Armor: +62 Strength
These gems can only be created at the Jeweler and will require the following reagents:
3 Radiant Star Gems
20 million gold
1 Demonic Essence
Un-socketing Marquise gems will cost 5 million gold. The designs for the Marquise gems will drop randomly from all level 63 monsters.
Note: The designs are not account-bound
Items
General
Crafting Plans and Jeweler Designs have been added for all of the new Rare recipes listed above. These plans (excluding the chest piece) will drop randomly in the world, but have a 50% chance to drop off the following bosses when you have 5 stacks of Nephalem Valor:
Skeleton King
Spider Queen
Maghda
Zoltun Kulle
Ghom
Cydaea
Rakanoth
Izual
The Archon Armor recipe can be purchased from Squirt the Peddler for 1.5 million gold each. Please note that neither the Crafting plans nor the Jeweler Design are account-bound.
Holding shift while buying health potions will attempt to purchase 5 potions at once
Follower items below iLevel 60 will no longer drop in Inferno.
Goldskin now has a limit on the number of times it can proc on a single target.
Dan moet je legendaries salvagen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:47 schreef Pheno het volgende:
Ik ben benieuwd. Waar haal je trouwens die Fiery brimstone vandaan?
Ah, vandaar dat ik ze niet kon vindenquote:Op donderdag 14 februari 2013 08:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dan moet je legendaries salvagen.
Die plans krijg je in Act II bij Squirt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:38 schreef Ceased2Be het volgende:
Die archon plans zijn toch gewoon nieuwe drops?
Voor de rest moet ik idd ook nog zover komen dat ik die infernal machin / hellfire ring dingen ga doen
Las het ook net ja straks maar eens gaan farmen voor spul.quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die plans krijg je in Act II bij Squirt.
Veel verschil zul je niet merken.quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:53 schreef Monolith het volgende:
Vanavond maar eens kijken of ik wat tijd heb om 1.0.7 uit te proberen.
De hoeveelheid extra xp per monster power level vond ik toch al duidelijk merkbaar in het half uurtje wat ik gisteravond heb gespeeld.quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Veel verschil zul je niet merken.
Bij reflect damage starten alle beesten altijd met reflecten, dus met je eerste hit heb je gewoon al een vet probleem.
Pas na een aantal seconden droppen ze hun reflect, of als ze dood zijn.
Oh ja. Helemaal vergeten die extra XP. Ik speel Hardcore op MP1 max op dit moment, dus dan merk je niet heel veel verschil.quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De hoeveelheid extra xp per monster power level vond ik toch al duidelijk merkbaar in het half uurtje wat ik gisteravond heb gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |