Geen idee, even vragen.quote:
Een topic.quote:
Beetje raar om mijn beeldscherm te kussen of niet? Denk ook niet dat ze er echt wat van mee gaat krijgen helaas..quote:Op maandag 28 januari 2013 23:29 schreef Zihuatanejo het volgende:
Probeer haar te kussen voor de schokeffect.
quote:Op maandag 28 januari 2013 23:31 schreef GeertJan88 het volgende:
ik denk dat het probleem is dat je haar niet kent
Weet ik veel dat jullie via de internet met elkaar zitten kletsen.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:35 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Beetje raar om mijn beeldscherm te kussen of niet? Denk ook niet dat ze er echt wat van mee gaat krijgen helaas..
De internet.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:37 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Weet ik veel dat jullie via de internet met elkaar zitten kletsen.
Dus je hebt haar nog nooit gezien?quote:Op maandag 28 januari 2013 23:35 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Beetje raar om mijn beeldscherm te kussen of niet? Denk ook niet dat ze er echt wat van mee gaat krijgen helaas..
Jawelquote:Op maandag 28 januari 2013 23:39 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Dus je hebt haar nog nooit gezien?
Ben niet boos. Excuses als ik zo klonk.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:38 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
De internet.Maar je hoeft niet gelijk boos te doen man.
Ga naar haar toe, zeg haar dat je haar leuk vindt en vraag of ze met je mee uit wil.quote:
Huhuhuhu.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:35 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |