Geen idee, maar ze kunnen hem wel jaren laten liggen daar en dan? Gaan we dan toch nog een keer een euthanasie meemaken van een publiekelijk persoon, dat zou wat zijn...quote:Op maandag 28 januari 2013 17:39 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is toch illegaal in het VK?
euthanasie live op beeldquote:Op maandag 28 januari 2013 17:40 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Met een livestream op Nederland 1
Die 2e pic verdient een photoshopquote:
VANAVOND BEA BIJ PAUW EN W IK HERHAAL VANA..twitter:JeroenPauw1 twitterde op maandag 28-01-2013 om 17:35:58Gasten voorlopig Beatrix, Willem Alexander en Maxima. Maar kan natuurlijk door het nieuws altijd weer anders worden #penw reageer retweet
Speculaties: mensen houden ervan. Sensationeel.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:42 schreef Partypoeper het volgende:
Bah, NOS heeft het artikel een nieuwe naam gegeven. Kutspeculaties. Speculeren is voorbehouden aan het plebs, de media moeten objectief zijn.
Enige?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Enige deelneming aan alle Nederlanders .
Die 2e pic verdient een photoshopquote:
MTV. Queen & Pregnant.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:42 schreef Kwaliteit het volgende:
op welke zender zal ik het straks kijken? zendt 24kitchen het ook uit?
Tja, die man is premier. Ik heb het ook niet bedacht. Liever hem dan die houten klaas die er vóór hem zat. Die één dag na de dood van Claus bij Beatrix op de stoep stond om het ontslag van zijn kabinet in te dienen...quote:
Misschien omdat de helft van Nederland überhaupt niet weet hoe je constitutionele monarchie schrijft of weet wat het inhoudt...quote:Op maandag 28 januari 2013 17:40 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Er is helemaal geen brede steun in de samenleving en de politiek voor de afschaffing van de monarchie. Alleen voor de extremisten hier op fok is dat een favoriet onderwerp.
Pas maar op. Onlangs is bea een keer met een strop om haar nek gephotoshopt. Het OM heeft toen een subbiet de server gesloten waarop dat op stond. Dat er nog 200 andere websites op draaide boeide nietquote:Op maandag 28 januari 2013 17:43 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Die 2e pic verdient een photoshop
Ook majesteitsschennisquote:Het gaat hier niet om een strop maar om een piemel, neem ik aan.
Constitutionele monarchie.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
Misschien omdat de helft van Nederland überhaupt niet weet hoe je constitutionele monarchie schrijft of weet wat het inhoudt...
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:44 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nou en hoor, het is maar een piemel. Alsof zij daar last van heeft.
Het gaat hier niet om een strop maar om een piemel, neem ik aan.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:44 schreef Ziba het volgende:
[..]
Pas maar op. Onlangs is bea een keer met een strop om haar nek gephotoshopt. Het OM heeft toen een subbiet de server gesloten waarop dat op stond. Dat er nog 200 andere websites op draaide boeide niet
Hangt ervan af van wie die isquote:Op maandag 28 januari 2013 17:44 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nou en hoor, het is maar een piemel. Alsof zij daar last van heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |