PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Mij wel.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:51 schreef nwilke het volgende:
[..]
Zou mij niks verbazen als ze nu Maher halen.
Nee joh, die halen Djuricic,quote:Op maandag 28 januari 2013 14:51 schreef nwilke het volgende:
[..]
Djuricic volgens de geruchten.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:51 schreef nwilke het volgende:
[..]
Precies dezelfde soort spelers en positiequote:Op maandag 28 januari 2013 14:51 schreef nwilke het volgende:
[..]
#psvbeleidquote:Op maandag 28 januari 2013 14:53 schreef Fuszy het volgende:
een defensieve middenvelder verkopen en een aanvallende terughalen. Prachtig![]()
Twente heeft natuurlijk wel een tekort aan creativiteit op het middenveld. Djuricic ophalen en Brama Jansen erachter, zou het middenveld wel wat meer in balans brengen.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:53 schreef Fuszy het volgende:
een defensieve middenvelder verkopen en een aanvallende terughalen. Prachtig![]()
Wat dacht je van Gudelj?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:53 schreef SyntaxxError het volgende:
Toornstra of Kali zouden meer logische keuzes zijn qua positie en speelstijl.
Als je toch nog Brama en Janssen hebt kan je ook wel een aanvallend mannetje hebben. Beetje creativiteit mag er wel bij.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:53 schreef Fuszy het volgende:
Janssen stond gisteren rechtsbuitenquote:Op maandag 28 januari 2013 14:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je toch nog Brama en Janssen hebt kan je ook wel een aanvallend mannetje hebben. Beetje creativiteit mag er wel bij.
Twente heeft 0 creativiteit op het middenveld.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:53 schreef Fuszy het volgende:
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:55 schreef Lindgren. het volgende:
Het beleid van PSV inderdaad.
"Godver, weer 4-1 achter. Die Bouma en Marcelo kunnen er ook geen klap van. Laten we een nieuwe spits halen."
Je zou toch verwachten dat ze genoeg creativiteit hebben met chadli en Tadic. Die staan op de flanken, oké. Maar die Tadic kan volgens mij prima als aanvallende middenvelder fungeren.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je toch nog Brama en Janssen hebt kan je ook wel een aanvallend mannetje hebben. Beetje creativiteit mag er wel bij.
Wanneer stonden we 4-1 achter?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:55 schreef Lindgren. het volgende:
"Godver, weer 4-1 achter. Die Bouma en Marcelo kunnen er ook geen klap van. Laten we een nieuwe spits halen."
Hij staat er misschien wel op, maar denk niet op 1.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ben ik nou echt de enige die denkt dat Gudelj bovenaan het lijstje van Twente staat?
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wanneer stonden we 4-1 achter?
Zou best interessant kunnen zijn, maar Djuricic staat sowieso bovenaanquote:Op maandag 28 januari 2013 14:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ben ik nou echt de enige die denkt dat Gudelj bovenaan het lijstje van Twente staat?
Biased.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Dit. Duizendmaal dit.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:55 schreef Lindgren. het volgende:
Wel actueel met Marcelo inderdaadquote:
En sinds wanneer is Maher een spits?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wanneer stonden we 4-1 achter?
fucking geniaal dat commentaar. Net alsof ik naar die gozer van the walking dead game aan het luisteren benquote:
Djuricic is totaal ander type speler, en stond volgend mij al op het lijstje voor een andere positie.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zou best interessant kunnen zijn, maar Djuricic staat sowieso bovenaan
Ja ach, op het inhoudelijke gejank over PSV ga ik sowieso niet meer inquote:Op maandag 28 januari 2013 14:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En sinds wanneer is Maher een spits?
Niet dat we Maher meer nodig hebben dan fatsoenlijke verdedigers. Maarja, wie dan? Ajax heeft ook gewoon meer tegengoals dan PSV..
Je kunt wel Viergever of Gouweleeuw of die overschatte speler van Groningen ofzo bij PSV zetten maar dan is het probleem echt niet opgelost.
Fer staat nu toch ook steeds als meest vooruitgeschoven middenvelder? Afgelopen zondag niet, maar anders wel.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Djuricic is totaal ander type speler, en stond volgend mij al op het lijstje voor een andere positie.
Chris Smoovequote:
NBA kijk ik ook altijd van hemquote:Op maandag 28 januari 2013 15:04 schreef ThadCastle het volgende:
Smoove Black ops 2 en Fifa 13Kan niet beter
en Gouweleeuw aan ons afstaanquote:Op maandag 28 januari 2013 15:07 schreef Zhano het volgende:
Laat ze Djuricic maar snel halen, die kunnen wij toch niet meer gebruiken. Wij moeten 4 verdedigers kopen, 2 buitenspelers en 1 middenvelder.
Gouweleeuw en Reijnen centraal, een verdediging om je vingers bij af te likken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Man U?quote:
AZ zoals VDM zei.quote:
Die allebei de hele wedstrijd voorin staan en niet kunnen koppenquote:Op maandag 28 januari 2013 15:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
AZ zoals VDM zei.
tevens; Als AZ Gouweleeuw deze zomer weet aan te trekken en Viergever nog een jaartje vast kan houden, dan heb je best een goed duo achterin hoor
onzin, zijn allebei prima verdedigers voor het niveau in de Eredivisiequote:Op maandag 28 januari 2013 15:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die allebei de hele wedstrijd voorin staan en niet kunnen koppen
Bodem eredivisie jaquote:Op maandag 28 januari 2013 15:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
onzin, zijn allebei prima verdedigers voor het niveau in de Eredivisie
Viergever staat helemaal niet de hele wedstrijd voorin..quote:Op maandag 28 januari 2013 15:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die allebei de hele wedstrijd voorin staan en niet kunnen koppen
Nee, Martins-Indi, Janmaat en De Vrij zijn echt fantástischquote:
Wel grappig dat je Mathijsen eruit laat terwijl hij de oorzaak isquote:Op maandag 28 januari 2013 15:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nee, Martins-Indi, Janmaat en De Vrij zijn echt fantástisch
Die anderen zijn ook niet echt stabiel te noemen. Talent is er zeker, maar ze gaan veel te vaak door de ondergrens.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wel grappig dat je Mathijsen eruit laat terwijl hij de oorzaak is
Dat klopt, maar dat ontken ik ook niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die anderen zijn ook niet echt stabiel te noemen. Talent is er zeker, maar ze gaan veel te vaak door de ondergrens.
http://www.futhead.com/fifa/squads/4853118/#squad-playerquote:Op maandag 28 januari 2013 15:15 schreef SyntaxxError het volgende:
Iemand die hier iets leuks van weet te maken? Budget is 35k.
http://www.futhead.com/fifa/squads/4852793/#
Is Maver24 aanwezig?quote:Op maandag 28 januari 2013 15:15 schreef SyntaxxError het volgende:
Iemand die hier iets leuks van weet te maken? Budget is 35k.
http://www.futhead.com/fifa/squads/4852793/#
Had ongeveer dezelfde gemaakt, maar de workrates bevielen me niet zo. De middelste CM heb ik het liefst low awr en de buitenste juist medium of high. CB's met high-high zijn voor mij per definitie onbruikbaar.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/4853118/#squad-player
dit misschien wat?
mm, moeilijk, moeilijk...quote:Op maandag 28 januari 2013 15:32 schreef SyntaxxError het volgende:
[..]
Had ongeveer dezelfde gemaakt, maar de workrates bevielen me niet zo. De middelste CM heb ik het liefst low awr en de buitenste juist medium of high. CB's met high-high zijn voor mij per definitie onbruikbaar.
Kom er ook niet echt uit. Denk dat dit het gaat worden tot ik wat beters heb verzonnen:quote:Op maandag 28 januari 2013 15:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
mm, moeilijk, moeilijk...
Je kunt misschien wel alleen maar colombianen doen
ziet er echt niet verkeerd uitquote:Op maandag 28 januari 2013 15:37 schreef SyntaxxError het volgende:
[..]
Kom er ook niet echt uit. Denk dat dit het gaat worden tot ik wat beters heb verzonnen:
http://www.futhead.com/fifa/squads/4853790/#
Zonde van die ananas op het middenveldquote:Op maandag 28 januari 2013 15:37 schreef SyntaxxError het volgende:
[..]
Kom er ook niet echt uit. Denk dat dit het gaat worden tot ik wat beters heb verzonnen:
Ananassen zijn lekker.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:40 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Zonde van die ananas op het middenveld
Misschien ben je nog niemand tegengekomen die er iets van kanquote:Op maandag 28 januari 2013 14:58 schreef __MRCL het volgende:
Die bronzen toernooienIk loop zo door die verdediging man..
Armero op LB.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:37 schreef SyntaxxError het volgende:
[..]
Bronzen toernooien zijn vaak de eerste toernooien die beginners spelen. Als je er zo een aantal treft, heb je inderdaad een makkie.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien ben je nog niemand tegengekomen die er iets van kan
Mijn internet doet raar. Ik wilde net een reactie posten maar dat lukte niet en toen viel het internet uit. Een uur later probeerde ik het nog een keer en toen gebeurde hetzelfde. Nu doet hij het toch weer.
Op dat soort dagen doen ze het leuk lijken.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:44 schreef Dudeweiser het volgende:
Hee hallo, niks gemist zeker oke mooi xd.
Proefstudeerdagje was interessant
Zou hem beter in een formatie zetten als CDM, weet uit ervaring dat hij heel makkelijk overrompeld word op CMquote:
Lijstquote:
bende gij daar ook weerquote:
He's backquote:
fer naar everton maar dat wist je natuurlijk alquote:Op maandag 28 januari 2013 15:44 schreef Dudeweiser het volgende:
Hee hallo, niks gemist zeker oke mooi xd.
Proefstudeerdagje was interessant
he rijstbaaaasquote:
wordquote:Op maandag 28 januari 2013 15:44 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Zou hem beter in een formatie zetten als CDM, weet uit ervaring dat hij heel makkelijk overrompeld word op CM
Lekkur boeiend, dat is vast niet de eerste taalvaut die ik maakquote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 15:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
he rijstbaaaas
Lekker gespeeld gister
En aan deze post te zien ook niet de laatste.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:47 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Lekkur boeiend, dat is vast niet de eerste taalvaut die ik maak
*taalfout jezus jij bent echt dom hahaquote:Op maandag 28 januari 2013 15:47 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Lekkur boeiend, dat is vast niet de eerste taalvaut die ik maak
quote:
twitter dit datquote:Op maandag 28 januari 2013 15:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
fer naar everton maar dat wist je natuurlijk al
gr gr
haha godver nou wat gebeurt er ik kan er echt niks vanquote:Op maandag 28 januari 2013 15:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
*taalfout jezus jij bent echt dom haha
Moet helaas Nagatomo omdat ik Armero al in een ander team heb.quote:
Tips voor een andere liga BBVA speler op die positie?quote:Op maandag 28 januari 2013 15:44 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Zou hem beter in een formatie zetten als CDM, weet uit ervaring dat hij heel makkelijk overrompeld word op CM
Ja, fucking bazen seriequote:Op maandag 28 januari 2013 15:49 schreef Fuszy het volgende:
Door dat filmpje werd ik toch wel benieuwd naar welke film/serie die gozer in zit.
Blijkbaar Community? Nog nooit van gehoord, is dat tof? 1ste seizoen is aan t downloaden
Iquote:Op maandag 28 januari 2013 15:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat ik dus wilde posten: vinden jullie het leuker als ik doorga met Engelse video's zodat jullie kunnen lachen om mijn uitspraak of moet ik toch weer terug naar het Nederlands? Graag jullie mening.
gr gr
Maakt me niet uit. Ik kijk er toch nooit naar. Doe wat voor jezelf het fijnste isquote:Op maandag 28 januari 2013 15:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat ik dus wilde posten: vinden jullie het leuker als ik doorga met Engelse video's zodat jullie kunnen lachen om mijn uitspraak of moet ik toch weer terug naar het Nederlands? Graag jullie mening.
gr gr
betondorp jaquote:Op maandag 28 januari 2013 15:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
twitter dit dat
Rotterdam is echt een tyfuslelijke stad trouwens
Spaansquote:Op maandag 28 januari 2013 15:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
gr gr
nou nouquote:Op maandag 28 januari 2013 15:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
twitter dit dat
Rotterdam is echt een tyfuslelijke stad trouwens
quote:Op maandag 28 januari 2013 15:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Maakt me niet uit. Ik kijk er toch nooit naar. Doe wat voor jezelf het fijnste is
Engels. Zonder twijfel.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
gr gr
Ik begin speciaal voor jou mijn video's met 'hey jongens hier ben ik weer met een nieuwe kommenterrie'quote:
Frysk plz.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
gr gr
Costa, en dan Cambiaso of Morales op rechtsquote:Op maandag 28 januari 2013 15:49 schreef SyntaxxError het volgende:
[..]
Moet helaas Nagatomo omdat ik Armero al in een ander team heb.
[..]
Tips voor een andere liga BBVA speler op die positie?
En afsluiten met "houdoe"quote:Op maandag 28 januari 2013 15:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik begin speciaal voor jou mijn video's met 'hey jongens hier ben ik weer met een nieuwe kommenterrie'
Ik hoop dat je weet dat POTS zich dan zit te masturberen op jou stem hequote:Op maandag 28 januari 2013 15:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik begin speciaal voor jou mijn video's met 'hey jongens hier ben ik weer met een nieuwe kommenterrie'
Als rotterdammert heb ik het niet zo op grammaticaquote:Op maandag 28 januari 2013 15:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En aan deze post te zien ook niet de laatste.
jouquote:Op maandag 28 januari 2013 15:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik hoop dat je weet dat POTS zich dan zit te masturberen op jou stem he
Tegenwoordig stelt de uni niets meer voor, daarom ga ik er ook heenquote:
Wat ga je doen?quote:Op maandag 28 januari 2013 15:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tegenwoordig stelt de uni niets meer voor, daarom ga ik er ook heen
niet dan? Het is echt alleen maar betonnen kubussen overal, veel buitenlanders, gewoonweg grauw. Erasmus is wel een mooi complex though.quote:
Rechten of Sociologie.quote:
Stop er dan ook meequote:Op maandag 28 januari 2013 15:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik probeer het nu al bijna een jaar, maar dit is echt een kansloze missie.
Stug blijven doorgaan, de aanhouder wintquote:Op maandag 28 januari 2013 15:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik probeer het nu al bijna een jaar, maar dit is echt een kansloze missie.
quote:Op maandag 28 januari 2013 15:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Stug blijven doorgaan, de aanhouder wint
quote:
Nee, je suis blancquote:
Tsja, het is heel interessantquote:Op maandag 28 januari 2013 15:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Pfff veel te veel lezen voor mij.
Nais man. Doet het altijd goed bij de ladies t0g.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
Het gaat goed. Ik heb morgen een afspraak met de kapper. Ff een Naaimar laten zetten.
Een andere weg inslaan. Ik denk dat de meesten het na 10 afleveringen wel gehad hebben. Feitelijk doe je niets anders dan het opnoemen van de deals die je opgepikt hebt.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
gr gr
hommotjes moeten ook uit de pit blijven, dat is een plek voor dikke zweterige jongens zonder shirtquote:Op maandag 28 januari 2013 15:56 schreef Fuszy het volgende:
garpig system of a down komt naar nederland toe voor een showtje.
Ging afgelopen donderdag al mis in een pitmet mijn hipsterbril op
. Dus denk niet ik dit ga proberen
Weet ik veel, ik dacht ik probeer wat randomness in de hoop dat het spaans isquote:Op maandag 28 januari 2013 15:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
il yamo?
il is Italiaans en wat yamo is?
Ik heb 2x uni "geprobeerd"... Ben daar veel te lui voor. Leren gaat me wel goed af maar ik had niet de discipline om dat gestructureerd te doen. Nu heb ik er wel spijt van, aangezien ik na bijna 4 jaar HBO helemaal niets heb geleerd.quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 15:57 schreef Revontulet het volgende:
[..]
hommotjes moeten ook uit de pit blijven, dat is een plek voor dikke zweterige jongens zonder shirt
ps. garpje
Gewoon zijn Ronaldo verkopen en klaar.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:58 schreef vandermar het volgende:
We moeten een fonds oprichten om een pvr voor DS te kunnen aanschaffen
AWOLNATION. Niks hard aan, maar een beetje beuken tegen elkaar. Is alleen niet handig als je bril van je kop af wordt gehoektquote:
Thanks voor de heads up, ga proberen kaarten te krijgenquote:Op maandag 28 januari 2013 15:56 schreef Fuszy het volgende:
garpig system of a down komt naar nederland toe voor een showtje.
Ging afgelopen donderdag al mis in een pitmet mijn hipsterbril op
. Dus denk niet ik dit ga proberen
Me llamoquote:Op maandag 28 januari 2013 15:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik dacht ik probeer wat randomness in de hoop dat het spaans is
Ik doe nu hbo, er is geen enkele uitdaging. Het is dat ik vorig jaar in de vierde periode mij echt even kut voelde door wat gebeurtenissen binnen de familie anders had ik nu op de uni gezeten.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:58 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik heb 2x uni "geprobeerd"... Ben daar veel te lui voor. Leren gaat me wel goed af maar ik had niet de discipline om dat gestructureerd te doen. Nu heb ik er wel spijt van, aangezien ik na bijna 4 jaar HBO helemaal niets heb geleerd.
Ik zeg doen!
Niet pitten bij een band als Megadeth, of Trivium ofzoquote:Op maandag 28 januari 2013 15:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
AWOLNATION. Niks hard aan, maar een beetje beuken tegen elkaar. Is alleen niet handig als je bril van je kop af wordt gehoekt
quote:Op maandag 28 januari 2013 15:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gewoon zijn Ronaldo verkopen en klaar.
quote:Op maandag 28 januari 2013 16:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik doe nu hbo, er is geen enkele uitdaging. Het is dat ik vorig jaar in de vierde periode mij echt even kut voelde door wat gebeurtenissen binnen de familie anders had ik nu op de uni gezeten.
Ik vind het samenwerken maar niets, vooral niet omdat er lui tussen zitten die er gewoon niets van bakken en maar meeliften
Wat heb je op het hbo gedaan?
Ik had gisteren anders genoeg ruimte in je moederquote:Op maandag 28 januari 2013 16:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
![]()
De collegebanken op de uni zijn niet breed genoeg voor jou cursist.
Dat klopt, alleen ik heb geen andere ideeënquote:Op maandag 28 januari 2013 15:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een andere weg inslaan. Ik denk dat de meesten het na 10 afleveringen wel gehad hebben. Feitelijk doe je niets anders dan het opnoemen van de deals die je opgepikt hebt.Misschien moet je wat meer ingaan op het traden zelf, of als je dat niet wilt vrijgeven iets anders zoeken. Puur het opnoemen van cijfers en namen was in het begin wel grappig, maar begint te vervelen.
Al vond ik net wel een Oemtietie for for toe for wan kee
Open een serie packs en show daarvan bijvoorbeeld de hoogtepuntenquote:Op maandag 28 januari 2013 16:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat klopt, alleen ik heb geen andere ideeënMisschien moet ik dan maar wat meer pack openings uploaden maar bronze packs vinden jullie niet zo interessant en met silver packs heb ik geen geluk.
golds dusquote:Op maandag 28 januari 2013 16:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat klopt, alleen ik heb geen andere ideeënMisschien moet ik dan maar wat meer pack openings uploaden maar bronze packs vinden jullie niet zo interessant en met silver packs heb ik geen geluk.
Hoe kan je dat weten? Je kunt niet eens zien wat er gaande is daaronder omdat je buik te dik is.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had gisteren anders genoeg ruimte in je moeder
Ik deed haar aan als een carnavalspak.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoe kan je dat weten? Je kunt niet eens zien wat er gaande is daaronder omdat je buik te dik is.
Is hij zo klein ja?quote:Op maandag 28 januari 2013 16:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had gisteren anders genoeg ruimte in je moeder
Dat kan ook nog, dat wilde ik toen in die week met die IF McGinn en IF Rojas ook doen. Mijn video editing skills zijn ook niet echt goed ofzo. Misschien moet ik dan maar een pauze nemen en gewoon verder gaan met tradenquote:Op maandag 28 januari 2013 16:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Open een serie packs en show daarvan bijvoorbeeld de hoogtepuntenDan kun je er later overheen een commentary doen.
Alsof jij weet wat carnaval isquote:Op maandag 28 januari 2013 16:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik deed haar aan als een carnavalspak.
De slechtste studie in Nederland, Media & Entertainment Management. Het is een redelijk brede studie, pas met stage en afstuderen kies je eigenlijk pas echt een richting. Moet binnenkort beginnen met afstuderen en ik weet nog steeds niet wat ik eigenlijk wil, best frustrerend.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik doe nu hbo, er is geen enkele uitdaging. Het is dat ik vorig jaar in de vierde periode mij echt even kut voelde door wat gebeurtenissen binnen de familie anders had ik nu op de uni gezeten.
Ik vind het samenwerken maar niets, vooral niet omdat er lui tussen zitten die er gewoon niets van bakken en maar meeliften
Wat heb je op het hbo gedaan?
Nee, maar iedereen weet wel hoe zo'n mongolen bijeenkomst eruit zietquote:Op maandag 28 januari 2013 16:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alsof jij weet wat carnaval is.
Of leer je dat op die opleiding van je?
Je kunt je ook in het videobewerken verdiepen en er iets leuks van proberen te maken. Zoveel editing is er toch niet nodig?quote:Op maandag 28 januari 2013 16:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat kan ook nog, dat wilde ik toen in die week met die IF McGinn en IF Rojas ook doen. Mijn video editing skills zijn ook niet echt goed ofzo. Misschien moet ik dan maar een pauze nemen en gewoon verder gaan met traden
Chi * Chi ?quote:Op maandag 28 januari 2013 16:06 schreef Lindgren. het volgende:
Dit krijg ik straks op een theorietentamen Marktonderzoek.
[ afbeelding ]
Echt fijn spul.
O ja, jij weet dat natuurlijk van TV. Als je Feyenoord thuiswedstrijden kijkt he ...quote:Op maandag 28 januari 2013 16:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, maar iedereen weet wel hoe zo'n mongolen bijeenkomst eruit ziet
Jup, vorig jaar de laatste periode zat ik bij mensen die ik wel goed ken, verliep een stuk chiller. Periode ervoor bij een meisje met wie ik het wel goed kan vinden, verliep ook probleemloos alleen zat er nog een irritant kind bijquote:Op maandag 28 januari 2013 16:06 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
De slechtste studie in Nederland, Media & Entertainment Management. Het is een redelijk brede studie, pas met stage en afstuderen kies je eigenlijk pas echt een richting. Moet binnenkort beginnen met afstuderen en ik weet nog steeds niet wat ik eigenlijk wil, best frustrerend.
Samenwerken is alleen fijn met mensen die je al langer kent. Dan weet je wat je aan ze hebt en hoef je niet al hun shit te controleren.
Ja, best wel gek eigenlijk dat Carnaval dan vooral in het zuiden is terwijl die stadions altijd leeg en kil zijn.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O ja, jij weet dat natuurlijk van TV. Als je Feyenoord thuiswedstrijden kijkt he ...
Succes met al die ingewikkelde formulesquote:Op maandag 28 januari 2013 16:08 schreef Lindgren. het volgende:
Goed, ik ben ervandoor. Even een tentamentje rocken dus. Houden jullie een oogje in het zeil?Kuszziee.
faal eh veel succesquote:Op maandag 28 januari 2013 16:08 schreef Lindgren. het volgende:
Goed, ik ben ervandoor. Even een tentamentje rocken dus. Houden jullie een oogje in het zeil?Kuszziee.
GA WEGquote:Op maandag 28 januari 2013 16:09 schreef Lindgren. het volgende:
Oh, en als ik hier de komende 4 uur post mogen jullie me wegjagen.
Ja daarom zijn er ook de meeste BVO's in Brabant he...quote:Op maandag 28 januari 2013 16:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, best wel gek eigenlijk dat Carnaval dan vooral in het zuiden is terwijl die stadions altijd leeg en kil zijn.
Thanksquote:Op maandag 28 januari 2013 16:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Succes met al die ingewikkelde formules
quote:
quote:
DONDER OPquote:Op maandag 28 januari 2013 16:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Thanks
[..]
[..]
Vanaf nu mag je me wegjagen.
Om 20:12 ben je weer welkomquote:Op maandag 28 januari 2013 16:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Thanks
[..]
[..]
Vanaf nu mag je me wegjagen.
Ok.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja daarom zijn er ook de meeste BVO's in Brabant he...
Het was leuk zolang het duurdequote:Op maandag 28 januari 2013 16:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ok.
Nu heb ik geen zin meer, worstenvriend
Dat heb ik afgelopen blok ook gehad bij statistiek. X2 toets, Z/T/F toets etcquote:Op maandag 28 januari 2013 16:06 schreef Lindgren. het volgende:
Dit krijg ik straks op een theorietentamen Marktonderzoek.
[ afbeelding ]
Echt fijn spul.
Ik store mijn consumables dan. Dus van ma tm vrijdag store ik consumables, en zaterdag zondag verkoop ik zequote:Op maandag 28 januari 2013 16:17 schreef vandermar het volgende:
Silver packs zijn niet lucratief
Consumable prijzen zijn weer veel te laag.
Jep is het ookquote:Op maandag 28 januari 2013 16:23 schreef Drolflap het volgende:
Ik vind kroos ondanks zijn pace toch een geweldige speler
Fitnesses gaan alweer voor 300, contracten gaan met moeite voor 200 maar ik heb geen zin om daarop te wachtenquote:Op maandag 28 januari 2013 16:17 schreef vandermar het volgende:
Silver packs zijn niet lucratief
Consumable prijzen zijn weer veel te laag.
Wat een teringbende zeg..die site zonder adblocker is echt niet te doenquote:
Hij loopt ook even vast als ik een speler ga zoekenquote:Op maandag 28 januari 2013 16:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat een teringbende zeg..die site zonder adblocker is echt niet te doen
[ afbeelding ]
lekker, heb je toch weer 3Kquote:Op maandag 28 januari 2013 16:30 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
notbad
edit.
[ afbeelding ]
notbadatall
Je hebt me geïnspireerd om ook bronze packs te openenquote:Op maandag 28 januari 2013 16:30 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
notbad
edit.
[ afbeelding ]
notbadatall
Sinds ik alles verkocht heb, heb ik puur op bronze packs (+ een IF Walkut en IF Luiz) toch alweer 600k bij elkaar gesprokkeld over drie accounts.quote:
Baas boven baasquote:Op maandag 28 januari 2013 16:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je hebt me geïnspireerd om ook bronze packs te openen
[ afbeelding ]
Je ziet vaak dat als iemand packs opent en je opent dan zelf 1 dat je dan ineens geluk hebtquote:
Wie van de grote 5 heb jij nu al gepulled?quote:Op maandag 28 januari 2013 16:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je ziet vaak dat als iemand packs opent en je opent dan zelf 1 dat je dan ineens geluk hebtDit is de 1e keer dat ik Taylor in een pack heb dit jaar.
de buffelquote:Op maandag 28 januari 2013 16:38 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wie van de grote 5 heb jij nu al gepulled?
Alleen Benzia en Wellington Silva. Dus dat betekent Trundle, Osborne en Opara nog nietquote:Op maandag 28 januari 2013 16:38 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wie van de grote 5 heb jij nu al gepulled?
En jij hebt mij weer geinspireerd ook een bronze pack te kopenquote:Op maandag 28 januari 2013 16:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je ziet vaak dat als iemand packs opent en je opent dan zelf 1 dat je dan ineens geluk hebtDit is de 1e keer dat ik Taylor in een pack heb dit jaar.
quote:Op maandag 28 januari 2013 16:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En jij hebt mij weer geinspireerd ook een bronze pack te kopen
[ afbeelding ]
Leeuwen, neushoorns en olifanten wel in de dierentuin. Volgens mij alleen de buffel in het wild.quote:
Nee, je leest vaak dat iemand zegt 'inspired me to buy a pack' en dat ze dan iets goeds eruit hebben.quote:
Alleen ik had er niets goeds uitquote:Op maandag 28 januari 2013 16:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, je leest vaak dat iemand zegt 'inspired me to buy a pack' en dat ze dan iets goeds eruit hebben.
quote:Op maandag 28 januari 2013 16:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, je leest vaak dat iemand zegt 'inspired me to buy a pack' en dat ze dan iets goeds eruit hebben.
wtf am I readingquote:Op maandag 28 januari 2013 16:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kiek hem lachenquote:
Je moet stoppen op je hoogtepunt.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Leeuwen, neushoorns en olifanten wel in de dierentuin. Volgens mij alleen de buffel in het wild.
Nijlpaardenquote:Op maandag 28 januari 2013 16:44 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Je moet stoppen op je hoogtepunt.
Dat was ikquote:Op maandag 28 januari 2013 16:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval nog winst met die fitness en die LB.
Ik bedoelde eigenlijk die Baba (toevallig ook een LB) die toch voor meer dan 200 kan verkopen. En ik zet contracten er niet meer op omdat ze bijna nooit verkopen, ik zet er de laatste tijd meer spelers op maar die verkopen ook bijna nooit. Overigens kreeg ik na die Taylor alleen nog een keer een squad fitness wat iets waard was en zowaar ook nog een SMLENO-spelerquote:Op maandag 28 januari 2013 16:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat was ik
Sowieso is vrijwel elk bronze pack wel winst, komt maar zelden voor dat er geen drie items in zitten die je voor 150c kunt verkopen.
Contracten verkopen altijd bij mij, vraag is alleen of ze voor 150 of vaak ook wel 200 gingen.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk die Baba (toevallig ook een LB) die toch voor meer dan 200 kan verkopen. En ik zet contracten er niet meer op omdat ze bijna nooit verkopen, ik zet er de laatste tijd meer spelers op maar die verkopen ook bijna nooit. Overigens kreeg ik na die Taylor alleen nog een keer een squad fitness wat iets waard was en zowaar ook nog een SMLENO-speler
Na 6'en kan ikquote:Op maandag 28 januari 2013 16:54 schreef el-blanchito het volgende:
Iemand uit poule 1 die zodalijk een potje wil?
Heb je gezien wat voor pingels jij kreeg met clubsquote:Op maandag 28 januari 2013 16:59 schreef Rijst het volgende:
Rood van Rhijn.Ik wou de bal wegschoppen
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/150000520
Count me in!quote:Op maandag 28 januari 2013 17:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb je gezien wat voor pingels jij kreeg met clubs
Vanavond weer?
Er is een Australische ST met 55 overall en die heeft 91 pacequote:Op maandag 28 januari 2013 17:01 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
De slechtste 90 pace spits van het spel ?
Beter zet je me gewoon op CAM en zorg ik dat onze frikadellen specialist de bal achter de keeper legt.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moet je eerst even naar skillgames gaan en dan voorzetten doen.
haha ja sowieso. Ik durf niks meer aan mn pro te veranderen. Ben bang dat ik m'n momentum verliesquote:Op maandag 28 januari 2013 17:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb je gezien wat voor pingels jij kreeg met clubs
Vanavond weer?
ik zag het wel al aankomen na de 2-1quote:Op maandag 28 januari 2013 17:09 schreef DutchSL het volgende:
De commentator had het tijdens Vitesse - Ajax ook over momentum, ik moest aan Fifa denken
heel ajax is gewoon homo. Afgeleid door een monstercock van die neger bonyquote:Op maandag 28 januari 2013 17:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zag het wel al aankomen na de 2-1
doe nou maar weer normaalquote:Op maandag 28 januari 2013 17:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
heel ajax is gewoon homo. Afgeleid door een monstercock van die neger bony
Aftreden denk ik.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:10 schreef Fuszy het volgende:
heujj de koningin gaat aankondigen om af te treden of Friso is dood. We weten het rond 19:00
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Volgens Sander Lantinga gaat ze dopinggebruik bekennen
daarom ben ik ziekquote:Op maandag 28 januari 2013 17:14 schreef Rijst het volgende:
Misschien een zombie-epidemie? Ik sla alvast wat blikvoer in.
Bony2013quote:Op maandag 28 januari 2013 17:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dicktatuur met Bony aan de macht!
Waar heb je 'm besteld?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:22 schreef Dudeweiser het volgende:
NBA verstuurdUiterlijk 6 februari binnen
Stond er ook bij in welk jaar?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:22 schreef Dudeweiser het volgende:
NBA verstuurdUiterlijk 6 februari binnen
Oh dan valt 6 februari nog wel mee.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zavvi. Veruit de goedkoopste, dus die verzendtijd heb ik maar te accepteren
jepquote:Op maandag 28 januari 2013 17:24 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Oh dan valt 6 februari nog wel mee.
Kost maar 24 euro zie ik?
Gewoon lekker undercutten op MP.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jepDaarom daar besteld, op marktplaats stonden ze er ook niet op voor minder dan 24
Zo weinigquote:Op maandag 28 januari 2013 17:30 schreef Dudeweiser het volgende:
Holtby per direct naar Spurs dus, voor 1,75 miljoen
Staat die komma verkeerd?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:30 schreef Dudeweiser het volgende:
Holtby per direct naar Spurs dus, voor 1,75 miljoen
nee, hij zou anders eind van het seizoen transfervrij vertrekken naar Spurs, maar nu hebben ze besloten hem direct te halen.quote:
Dat sowieso niet. Deze zomer is hij transfervrij en gaat al naar Spurs, dan gaan ze geen 17.5 dokken.quote:
Sick. Lekker seizoen zo voor Schalke nu hij ook nog wegvalt.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee, hij zou anders eind van het seizoen transfervrij vertrekken naar Spurs, maar nu hebben ze besloten hem direct te halen.
stoerquote:Op maandag 28 januari 2013 17:33 schreef __MRCL het volgende:
Die bronzen-cupwin alles met meer dan 6-0 ofzo.
Daar gaat het zelfvertrouwen van Darksonicquote:Op maandag 28 januari 2013 17:33 schreef __MRCL het volgende:
Die bronzen-cupwin alles met meer dan 6-0 ofzo.
Die vindt zichzelf nog altijd een van de beste. Als die tjap nou hetzelfde afspeelapparaat heeft kunnen ze een potje doen.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar gaat het zelfvertrouwen van Darksonic
Ik win ook alles 6-0 tegen starter teams hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 17:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die vindt zichzelf nog altijd een van de beste. Als die tjap nou hetzelfde afspeelapparaat heeft kunnen ze een potje doen.
En doorrrrrquote:Koningin Beatrix maakt om 19.00 uur bekend dat zij afstand doet van de troon ten gunste van haar zoon kroonprins Willem-Alexander. Dat hebben kringen rondom het hof aan het ANP bevestigd.
Al langere tijd werd gespeculeerd over het moment van abdicatie. De plotselinge bekendmaking door de RVD van de toespraak op radio en tv maakte snel duidelijk dat de troonsafstand na ruim 32 jaar op handen is.
Beatrix werd op 30 april 1980 gekroond tot koningin.
Op internet is de toespraak enige tijd na de uitzending terug te zien via de websites http://www.koninklijkhuis.nl en http://www.youtube.com/koninklijkhuis.
De tekst van de toespraak van de Koningin wordt na de uitzending op de website http://www.koninklijkhuis.nl geplaatst.
Je speelt tegen de CPU?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:35 schreef __MRCL het volgende:
Haha nee niet dat ik goed ben ofzo hoormaar een beetje uitdaging zou wel leuk zijn. Hadden jullie dat ook, dat je gewoon recht vooruit loop en dat die verdedigers gewoon opzij gaan
Heb ik met golds als ik met Moses speelquote:Op maandag 28 januari 2013 17:35 schreef __MRCL het volgende:
Haha nee niet dat ik goed ben ofzo hoormaar een beetje uitdaging zou wel leuk zijn. Hadden jullie dat ook, dat je gewoon recht vooruit loop en dat die verdedigers gewoon opzij gaan
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb ik met golds als ik met Moses speel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |