donkerblauw ja!quote:Op maandag 28 januari 2013 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
Loqi heeft ook een zwarte ziel!
Maar idd, ik moet ook zeggen dat die straatverkopers mijn shopplezier stevig vergallen
Arnol, achja.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:18 schreef Loqi het volgende:
[..]
donkerblauw ja!die gast was echt mental
Dan kun je beter die schreeuwdude in Eindhoven hebben, die spreekt je iig niet persoonlijk aan
Hoe heet ie ookalweer? Ik heb een keer een roos van m gehadquote:Op maandag 28 januari 2013 13:18 schreef Loqi het volgende:
[..]
donkerblauw ja!die gast was echt mental
Dan kun je beter die schreeuwdude in Eindhoven hebben, die spreekt je iig niet persoonlijk aan
Arnol jaquote:Op maandag 28 januari 2013 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Arnol, achja.
We hebben ook zo'n neger tegenwoordig met een sandwichbord
ja die vermaakt zich nog prima in zijn scootmobiel met borden en plastieken rozenquote:Op maandag 28 januari 2013 13:19 schreef Mss het volgende:
Ja die schreeuwdude in Eindhoven. Leeft die nog?
Goeden redenering wel, je hebt wel een ziel, want geen echte ginger, maar omdat je ginger bent is je ziel zwart.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:20 schreef Loqi het volgende:
[..]
Arnol ja
oh die neger heb ik nog niet gezien![]()
zou mijn ziel zwart zijn omdat ik ginger uit een pakje ben?omg
HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOEquote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 13:20 schreef Mss het volgende:
[..]
Goeden redenering wel, je hebt wel een ziel, want geen echte ginger, maar omdat je ginger bent is je ziel zwart.
quote:Op maandag 28 januari 2013 13:21 schreef Mss het volgende:
[..]
HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE
Liever met zijn duivenquote:Op maandag 28 januari 2013 13:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zullen we een meet&greet met Arnol regelen voor mss?
quote:EINDHOVEN - De bekende straatprofeet Arnol Kox heeft z'n zoveelste bekeuring te pakken voor het voeren van duiven in het Eindhovense winkelgebied.
In tegenstelling tot eerdere keren heeft Kox dit keer besloten enkele boetes voor deze overtredingen wél te betalen 'om mijn vrouw gerust te stellen'. Volgens Kox (59) wordt zijn echtgenote nerveus van de deurwaarders die de profeet boven het hoofd hangen. Ondanks dat laat hij weten het absoluut niet eens te zijn met de bekeuringen. "Het voeren van dieren is niet verboden", zegt hij. "Moet ik de duiven laten verhongeren? De politie wordt door de winkeliers met hun problemen opgezadeld. Waarom moet de politie de problemen van de winkeliers oplossen?"
De prediker kreeg onlangs een boete van 180 euro wegens het voeren van duiven, op de Eindhovense Markt.
Eind vorige maand moest Kox zich nog voor de rechter verantwoorden wegens het voeren van de dieren. De rechter bleek toen zeer mild: Kox kreeg slechts het 'dringende verzoek' wat meer rekening te houden met de winkeliers. Volgens de ondernemers heeft het winkelend publiek last van de duiven rond Kox.
Die vent is toch veul ouder? Of lijkt dat alleen maarquote:
Ik gnorktequote:Op maandag 28 januari 2013 13:25 schreef Mss het volgende:
[..]
Die vent is toch veul ouder? Of lijkt dat alleen maar.
Je zal er maar mee getrouwd zijn hoor. Zou hij in bed ook zo schreeuwen? 'LAAT DE HEILIGE GEEST OVER U KOMEN'.
Alles in blender! Hele Chinese lijsttafel in de blenderquote:Op maandag 28 januari 2013 13:26 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd zovelen honger.
maar nog zovelen verdoving
Hmm okay, maar ik zou hem toch wel halverwege de 60 schatten hoor. Weet niet HOE oud dat artikel is..quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Arnol_Koxquote:Op maandag 28 januari 2013 13:29 schreef Mss het volgende:
[..]
Hmm okay, maar ik zou hem toch wel halverwege de 60 schatten hoor. Weet niet HOE oud dat artikel is..
Gra-tisquote:"De man is mannelijk. De vrouw is vrouwelijk. Maar de Heer is Heerlijk!"
"Weet u wel wat u mis? De liefde van Jezus is. Gra-tis!"
"Iedereen wordt onsterfelijk!,Iedereen wordt onsterfelijk!"
"Jezus en ik, wij winnen altijd!"
"Ik heb met Jezus een cola gedronken!"
Velen bier?quote:Op maandag 28 januari 2013 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
ik durf helemaal niet meer te eten deze week na dit weekend ermahgerd
Zo erg?quote:Op maandag 28 januari 2013 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
ik durf helemaal niet meer te eten deze week na dit weekend ermahgerd
zaterdag MEETquote:Op maandag 28 januari 2013 13:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb de hoop op gewichtsverlies de komende weken maar ff opgegeven
Vrijdag gourmetten, zondag uit eten, carnaval komt eraan
Speciaal voor je opgezochtquote:Op maandag 28 januari 2013 13:42 schreef Loqi het volgende:
zou Jesus gewone cola, light of zero drinken? Ik zit met zoveel vragen
quote:Op Kox’ openbaringen volgde een enkele bijzondere ontmoeting, zoals twaalf jaar geleden. Kox: „Er kwam een zwerver op me af, hier, op m’n vaste stek. Ik keek hem in zijn ogen, hij leek bedroefd. Toen ik zag wie hij was kon ik het niet geloven. Hij heeft me zijn wonden laten zien. Het waren alleen nog littekens, op zijn handen en zijn voeten. Hij vertelde me dat hij steeds als vondeling is blijven terugkomen op aarde. Omdat de hemel hier is, midden onder ons. Ik heb hem meegenomen naar de croissanterie, waar we een uienkruier en een cola hebben genomen.”
quote:Op maandag 28 januari 2013 13:54 schreef Mirjam het volgende:
zomg vier crackers kunnen eten, met beleid, leek wel een konijn
Ik moet een beugel
een kroon een wortelkanaal, die komen eind februari en maartquote:
ewquote:Op maandag 28 januari 2013 13:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
een kroon een wortelkanaal, die komen eind februari en maart
en een uur opengelegen met m'n bek vandaag. tandvlees weggebrand en weet ik het wat voor ellende ermahgerd ik moest zelfs een beschermbril op
twee kiezen afgebroken anderhalve week geledenquote:Op maandag 28 januari 2013 13:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ew
Waar had je last van? Pijn?
Ja dat wist ikquote:Op maandag 28 januari 2013 13:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
twee kiezen afgebroken anderhalve week geleden
ik heb vroeger een paaqr kiezen moeten laten trekken achterin, daar zitten gewoon gaten., en 1 van mijn voortanden wordt steeds meer naar voren gedrukt en staat scheef, heel lelijk. beugel kan dat rechttrekken en tegelijk die gaten kleiner maken, makkelijker eten dusquote:
klinkt als een matig gebitquote:Op maandag 28 januari 2013 13:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb vroeger een paaqr kiezen moeten laten trekken achterin, daar zitten gewoon gaten., en 1 van mijn voortanden wordt steeds meer naar voren gedrukt en staat scheef, heel lelijk. beugel kan dat rechttrekken en tegelijk die gaten kleiner maken, makkelijker eten dus
een buitenboord beugel?quote:Op maandag 28 januari 2013 13:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb vroeger een paaqr kiezen moeten laten trekken achterin, daar zitten gewoon gaten., en 1 van mijn voortanden wordt steeds meer naar voren gedrukt en staat scheef, heel lelijk. beugel kan dat rechttrekken en tegelijk die gaten kleiner maken, makkelijker eten dus
Waar is die ookalweer vanquote:Op maandag 28 januari 2013 14:11 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd ik heb even een grotere gevonden
Oja! Ik wist ff niet meer waarvan ik hem herkendequote:Op maandag 28 januari 2013 14:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat is een jonge Willy Wonka in Charlie and the Chocolate Factory.
Ik ga ze niet afsnauwen maar ik ga ook geen minutenlang aardig tegen ze doen. 'Nee bedankt' is toch normaal?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai![]()
Ben ik de enige die gezellig ende vrolijk is tegen verkopers op straat?![]()
En jezus-predikers heb ik hier zelden. Pas 1 keer gehad toen ik 15 was.. En toen heb ik haar eruit geluld. Wat heul niet zo moeilijk is als iemand je wil overtuigen dat Jezus echt bestaat terwijl jij het niet geloofd
Ik heb er nog nooit 1 gehad die heel lang doorging. Ik maak aan het begin de statement "Je mag je verhaal doen, gezellig, maar wat je ook verkoopt of wil aanbieden, ik doe het niet.".. Meestal houden ze vrij snel op.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga ze niet afsnauwen maar ik ga ook geen minutenlang aardig tegen ze doen. 'Nee bedankt' is toch normaal?
damn, dat zijn fijne dingen ja.....quote:Op maandag 28 januari 2013 13:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
een kroon een wortelkanaal, die komen eind februari en maart
en een uur opengelegen met m'n bek vandaag. tandvlees weggebrand en weet ik het wat voor ellende ermahgerd ik moest zelfs een beschermbril op
Ik heb daar gewoon geen zin in. Als ze gezelligheid willen gaan ze maar ander werk doenquote:Op maandag 28 januari 2013 14:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit 1 gehad die heel lang doorging. Ik maak aan het begin de statement "Je mag je verhaal doen, gezellig, maar wat je ook verkoopt of wil aanbieden, ik doe het niet.".. Meestal houden ze vrij snel op.
En als iemand voor het goede doel werft en doorgaat begin ik over de commissie die zij krijgen en hoeveel het bedrijf krijgt, dus hoe lang het duurt voordat het goede doel iets van het geld ziet. En dat ik het werk zelf ook een blauwe maandag heb gedaan, maar dat mijn geweten het niet aankon. Meestal willen zij dan van mij wegrennen ipv andersom
Ik heb ervaren dat ik er zelf vrolijker van blijf om het op die manier te doen.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb daar gewoon geen zin in. Als ze gezelligheid willen gaan ze maar ander werk doen
nou, zo doe ik t ook ongeveerquote:Op maandag 28 januari 2013 14:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit 1 gehad die heel lang doorging. Ik maak aan het begin de statement "Je mag je verhaal doen, gezellig, maar wat je ook verkoopt of wil aanbieden, ik doe het niet.".. Meestal houden ze vrij snel op.
En als iemand voor het goede doel werft en doorgaat begin ik over de commissie die zij krijgen en hoeveel het bedrijf krijgt, dus hoe lang het duurt voordat het goede doel iets van het geld ziet. En dat ik het werk zelf ook een blauwe maandag heb gedaan, maar dat mijn geweten het niet aankon. Meestal willen zij dan van mij wegrennen ipv andersom
ermahgerd wat vreselijk onbeschoftquote:Op maandag 28 januari 2013 14:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Koos had hier van het weekend een agressief figuur wat hem probeerde over te halen geld te doneren. Per maand uiteraard "en makkelijk opzegbaar".
Koos had op zich nog zoiets van, joh, ik kijk er later wel even naar en dan beslis ik. En toen werd die gozer me toch een partij agressief
Het moet NUUUU, waarop Koos dus helemaal gene trek meer had in dat papiertje van 'm. En toen begon hij over dat wij vast geen mensen kenden die aan kanker door zijn gegaan enzo en dat we ze niet wilden helpen. Koos met zijn domme hoofd er nog op normale toon tegenin gaan dat hij dat toch écht heel erg verkeerd zag. Gaat die gast zeggen "ik zie dat uw vrouw binnen zit, vraag haar anders even of u mag doneren, misschien geeft zij wel om mensen met kanker". Koos stond ongeveer met zijn bek vol tanden omdat hij dat echt niet verwacht had en altijd te aardig is.
Ik hoorde alles want de tussendeur stond open, dus toen ben ik even naar die Gaastra corpsbal toegelopen en heb 'm gezegd hoeveel de directeur van het KWF verdiende en dat hij daar maar moet aankloppen. En dat hij er zelf ook gewoon geld voor krijgt en dat hij moet oprotten met zijn rare praatjes.
Wat een mongool
omfgquote:Op maandag 28 januari 2013 14:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Koos had hier van het weekend een agressief figuur wat hem probeerde over te halen geld te doneren. Per maand uiteraard "en makkelijk opzegbaar".
Koos had op zich nog zoiets van, joh, ik kijk er later wel even naar en dan beslis ik. En toen werd die gozer me toch een partij agressief
Het moet NUUUU, waarop Koos dus helemaal gene trek meer had in dat papiertje van 'm. En toen begon hij over dat wij vast geen mensen kenden die aan kanker door zijn gegaan enzo en dat we ze niet wilden helpen. Koos met zijn domme hoofd er nog op normale toon tegenin gaan dat hij dat toch écht heel erg verkeerd zag. Gaat die gast zeggen "ik zie dat uw vrouw binnen zit, vraag haar anders even of u mag doneren, misschien geeft zij wel om mensen met kanker". Koos stond ongeveer met zijn bek vol tanden omdat hij dat echt niet verwacht had en altijd te aardig is.
Ik hoorde alles want de tussendeur stond open, dus toen ben ik even naar die Gaastra corpsbal toegelopen en heb 'm gezegd hoeveel de directeur van het KWF verdiende en dat hij daar maar moet aankloppen. En dat hij er zelf ook gewoon geld voor krijgt en dat hij moet oprotten met zijn rare praatjes.
Wat een mongool
Zulke mensen mogen van mij meteen oprottenquote:Op maandag 28 januari 2013 14:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Normaal ben ik dus ook gewoon van "bedankt maar geen interesse, dag" en dat gaat prima, maar dit was echt een getraind beroepsmongool... hij stond ook bijna direct in de gang zonder te vragen of hij binnen mocht komen. Idiot...
Vraag me wel af waar dit soort mensen het lef vandaan halen...quote:Op maandag 28 januari 2013 14:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat een mongool
u is vampier?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:36 schreef Dwyn het volgende:
Filmpje opnemen, meteen verblind door de zon.
dit verhaal heb ik ook es over me heen gekregenquote:Op maandag 28 januari 2013 14:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat een mongool
Ja, the sun, IT BURNS!!!!!quote:Op maandag 28 januari 2013 14:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
u is vampier?
ZIE JE, IK WIST HET!!!!!![]()
![]()
Wij laten ze ook nooit binnen in het portiek. Heel fijn als andere buren dat dan wel doen want dan staan ze vervolgens alsnog aan je deurquote:Op maandag 28 januari 2013 14:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vraag me wel af waar dit soort mensen het lef vandaan halen...![]()
Aan de deur vind ik het wel irritanter en heb ik ook wel eens ruzie gekregen met een figuur van een energiemaatschappij.
Maar meestal laten we die lui het portiek gewoon niet in. En anders begin ik met "ik koop principieel niks aan de deur" en houdt het vrij snel op.
Voor goede doelen heb ik ze eigenlijk nooit aan de deur gehad.
Dat is zo irritant!quote:Op maandag 28 januari 2013 14:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wij laten ze ook nooit binnen in het portiek. Heel fijn als andere buren dat dan wel doen want dan staan ze vervolgens alsnog aan je deur
ja, dat is toch normaal?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of dat je bij iemand waar jij niet woont de deur open doet en energiemensen treft.
HALLO IK GA HIER NIET OVER BESLISSEN OPFLIKKEREN.
mijn moeder heeft een keer een dude gehad voor vensterbanken, maar ze heeft in heel haar huis ramen tot de vloer en geen vensterbanken. Die vent probeerde haar over te halen tot een afspraak waarop zij na uitleg dat ze GEEN ENKELE vensterbank had of hoefde en hij toch bleef proberen alleen maar zo stondquote:Op maandag 28 januari 2013 14:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vraag me wel af waar dit soort mensen het lef vandaan halen...![]()
Aan de deur vind ik het wel irritanter en heb ik ook wel eens ruzie gekregen met een figuur van een energiemaatschappij.
Maar meestal laten we die lui het portiek gewoon niet in. En anders begin ik met "ik koop principieel niks aan de deur" en houdt het vrij snel op.
Voor goede doelen heb ik ze eigenlijk nooit aan de deur gehad.
nee hoor.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar dan blijven ze doorgaan ondanks dat je al 5x hebt gezegd dat je er niet woont
'ik wooin hier niet, goedendag'quote:Op maandag 28 januari 2013 14:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar dan blijven ze doorgaan ondanks dat je al 5x hebt gezegd dat je er niet woont
1 x raden wie er hier in de straat wel intraptenquote:Op maandag 28 januari 2013 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dit verhaal heb ik ook es over me heen gekregen
uit elkaar? Branden in de hel!!!!quote:Op maandag 28 januari 2013 14:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb Jehova's als bovenburen
Het heeft 3 jaar geduurd totdat de buurman bij B op bezoek kwam 'om eens bij te kletsen, want we zijn nu al zo lang buren'. En toen kwam ie langs, met z'n koffertje vol folders
Ze zijn nog nie voor mij geweest
Al kan dat ook komen doordat ze uit elkaar zijn en hij er nu niet meer woont
Misschien zie ik er liever en naïever uit dat ik daneven voor andere mensen een contract af ga sluiten ofzoquote:
zijn er genoeg aan dood gegaan heel dicht bij me, waaronder mijn vader, maar daar had ik heul geen zin in joh, was die gast echt niet waardquote:Op maandag 28 januari 2013 14:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vraag me af hoe je het in je kop haalt om te concluderen dat iemand geen mensen kent die aan kanker zijn doodgegaan. Je zou er toch eigenlijk een godsgruwelijk verhaal over hoe je hele familie eraan is doodgegaan tegenaan moeten gooien?
Ja, mogen ze dat eigenlijk wel? Scheiden? Als Jehova's?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
uit elkaar? Branden in de hel!!!!
vooral die laatste zinquote:Op maandag 28 januari 2013 14:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb Jehova's als bovenburen
Het heeft 3 jaar geduurd totdat de buurman bij B op bezoek kwam 'om eens bij te kletsen, want we zijn nu al zo lang buren'. En toen kwam ie langs, met z'n koffertje vol folders
Ze zijn nog nie voor mij geweest
Al kan dat ook komen doordat ze uit elkaar zijn en hij er nu niet meer woont
Nee want dan slaat ie om in 'ZIE JE NOU WEL JE MOET DONEREN HEB JE GEEN GEVOEL OFZO'. Ik zie het al helemaal voor mequote:Op maandag 28 januari 2013 14:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zijn er genoeg aan dood gegaan heel dicht bij me, waaronder mijn vader, maar daar had ik heul geen zin in joh, was die gast echt niet waard
dat werkt bij Koos wel, maar bij mij nietquote:Op maandag 28 januari 2013 14:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee want dan slaat ie om in 'ZIE JE NOU WEL JE MOET DONEREN HEB JE GEEN GEVOEL OFZO'. Ik zie het al helemaal voor me
x100000 op mijn nieuwsoverzichtquote:XXXX heeft een foto van Honden Wens gedeeld
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb een keer een neg0r jehova aan de deur gehad die me vroeg of ik mishandeld werd... toen ik een heel raar hoofd (ik gok ongeveer dit) trok van de lach begon ze zich te verontschuldigen en heel verhaal dat ik er niet uit zag als iemand die mishandeld werd enzo. Heel verhaal, conclusie was dat ze het zelf ook niet meer wist, een boekje aan bood en maar weg ging
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb een keer een neg0r jehova aan de deur gehad die me vroeg of ik mishandeld werd... toen ik een heel raar hoofd (ik gok ongeveer dit) trok van de lach begon ze zich te verontschuldigen en heel verhaal dat ik er niet uit zag als iemand die mishandeld werd enzo. Heel verhaal, conclusie was dat ze het zelf ook niet meer wist, een boekje aan bood en maar weg ging
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:41 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd in de paa zit er 1 te bedelen om stemmen en je steeds te mentionen enzo
GA EENS DOOD
quote:Mirjam WTF PLEASE STOP THIS ANNOYING SHIT
ik heb een luie zwarte zielquote:Op maandag 28 januari 2013 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
Je had er zeker geen zin in, om er over na te denken?
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Vragen of je kunststof kozijnen wil terwijl je in een huurhuis woont en dan na dat zeggen ook door blijven drammen, ook zo kansloos
En 1 keer aan de deur op de 2e etage of we de tuin wilden laten doen................................................
maar dat waren gewoon halve retards die dat vroegen en echt niet door hadden dat je op 2 hoog geen tuin hebt, was wel weer grappig
das van zo'n nagel feestboek, met irritant groepslidquote:
daar zit ik toch heul niet bijquote:Op maandag 28 januari 2013 14:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
das van zo'n nagel feestboek, met irritant groepslid
ik ook nietquote:
Zit je daar nog niet bij?quote:
Dunno?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zit je daar nog niet bij?
Die groep is toch openbaar? Moet je wel toegevoegd aan worden, maar volgens mij kan iedereen zichzelf toevoegen..
Of niet?
Toe maar! Wat voor pakjes?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:50 schreef BBQ-kip het volgende:
er komen inmiddels morgen 4 pakjes bij de buren![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hafd jou toch al toegevoegd?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dunno?
Wil je mij toevoegen?
Als je haar verft hou je gewoon ziel hoor!quote:Op maandag 28 januari 2013 14:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Vanavond heb ik geen ziel meerRIP aan de nabestaanden
Das een andere groep...quote:Op maandag 28 januari 2013 14:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik hafd jou toch al toegevoegd?
Sandra is toegevoegd en moet worden goedgekeurd door de beheerder. Ongedaan makenquote:
Good busy, wat?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:50 schreef BBQ-kip het volgende:
er komen inmiddels morgen 4 pakjes bij de buren![]()
![]()
![]()
![]()
Oh okequote:Op maandag 28 januari 2013 14:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als je haar verft hou je gewoon ziel hoor!
Thnxquote:Op maandag 28 januari 2013 14:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Sandra is toegevoegd en moet worden goedgekeurd door de beheerder. Ongedaan maken
zo dan
ik dacht dat ik je bij alle 2 had toegevoegd
Die groep is toch ontzettend makkelijk te negeren?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:51 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben weer weggegaan uit heel die paa groep; want het irriteerde mij
pakje van Miss C (smoked palette)quote:
Ja en waarom zou ik in een groep willen zitten die ik dus immer altijd negeerquote:Op maandag 28 januari 2013 14:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die groep is toch ontzettend makkelijk te negeren?
9 van de 10 keer ben ik er totaal niet mee bezig
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:53 schreef Loqi het volgende:
'ja maar, heeft u geen lampen dan???'
nee lul, ik heb een groot kampvuur midden in de kamer dus ik heb heul geen energie nodig van jou
dan heeft het ook geen zin om lid te worden voor mijquote:Op maandag 28 januari 2013 14:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die groep is toch ontzettend makkelijk te negeren?
9 van de 10 keer ben ik er totaal niet mee bezig
"ik ben overal afgesloten en krijg geen contracten meer omdat ik niet betaal, kan ik wel gebruik maken van uw actie??? U BENT MIJN REDDER!!!!"quote:Op maandag 28 januari 2013 14:53 schreef Loqi het volgende:
'ja maar, heeft u geen lampen dan???'
nee lul, ik heb een groot kampvuur midden in de kamer dus ik heb heul geen energie nodig van jou
ik durf nooitquote:Op maandag 28 januari 2013 14:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Iemand een verkoper aan de deur al eens the Face gegeven?
ja dezequote:Op maandag 28 januari 2013 14:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja en waarom zou ik in een groep willen zitten die ik dus immer altijd negeerDan kan ik er net zo goed niet in zitten
Ook wel een goedenquote:Op maandag 28 januari 2013 14:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
"ik ben overal afgesloten en krijg geen contracten meer omdat ik niet betaal, kan ik wel gebruik maken van uw actie??? U BENT MIJN REDDER!!!!"
ben wel benieuwd wat ze dan zeggen
nee maar dat zou wel een mooie zijnquote:Op maandag 28 januari 2013 14:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Iemand een verkoper aan de deur al eens the Face gegeven?
ok.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:55 schreef Dwyn het volgende:
di 29 jan 2013
08:30-15:30
Morgen komt mijn eerste Amazon pakket![]()
Die andere is nog steeds niet verstuurd.
Nicequote:Op maandag 28 januari 2013 14:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
pakje van Miss C (smoked palette)
een laptop onderdeel
nonique spullen
en nog een doos met zooi van Koos
![]()
tenzij hij nog iets besteld heeft![]()
van die Jenna nog wat, die met die 2 honden, Kermiwurm enzoquote:
Is van jenna marblesquote:
gisterenquote:Op maandag 28 januari 2013 14:56 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh wanneer zouden m'n holo hues komen
Ben je weer in Eindhoven?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:57 schreef megamandy het volgende:
De mensen komen nu wel heel dicht op mij zitten in de bieb
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:57 schreef megamandy het volgende:
De mensen komen nu wel heel dicht op mij zitten in de bieb
dat is de wijk waar JFK ligt sukkelquote:Op maandag 28 januari 2013 14:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom staat op de shipping van mijn pakje dat het al 5 dagen in Jamaica, NY ligt? Is dat de naam van een shipping station in New York, of ligt mijn pakje nu in Jamaica?
January 25, 2013 07:50:00 JAMAICA, NY 11430 PROCESSED THROUGH USPS SORT FACILITYquote:Op maandag 28 januari 2013 14:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom staat op de shipping van mijn pakje dat het al 5 dagen in Jamaica, NY ligt? Is dat de naam van een shipping station in New York, of ligt mijn pakje nu in Jamaica?
Jep, t/m woensdag weerquote:Op maandag 28 januari 2013 14:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ben je weer in Eindhoven?
Jonge hoe moet ik dat dan weten?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is de wijk waar JFK ligt sukkel
ERMAGERD!quote:Op maandag 28 januari 2013 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
Je pakje is dus al lang en breed in Europa
Algemeen bekend toch?quote:Op maandag 28 januari 2013 15:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Er zijn dus gewoon afgemeten grenzen voor persoonlijke ruimte enzo![]()
Handig voor autisten![]()
[ afbeelding ]
vast bedacht door een yankquote:Op maandag 28 januari 2013 15:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Zal best druk zijn in de bieb nu ja, met die tentamens. In de trein is het daarentegen heerlijk rustig 's ochtendsquote:
nou, niet precies de afmetingen ervan, dat wist ik nietquote:Op maandag 28 januari 2013 15:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Algemeen bekend toch?
Ik hanteer die personal als mijn "aura"... OPROTTEN UIT MIJN AURA JA!
quote:Op maandag 28 januari 2013 15:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jonge hoe moet ik dat dan weten?![]()
[..]
ERMAGERD!
quote:Op maandag 28 januari 2013 15:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ze bijna met hun ellebogen tegen jou aankomen, is nie fijn neequote:Op maandag 28 januari 2013 15:01 schreef megamandy het volgende:
[..]maar die afstanden zijn per cultuur ook weer verschillend
Nu ging een vreemd iemand nog geen halve meter van mij af zittengelukkig gaan ze nu gezellig koffie drinken.
Ik vond het idee dat mijn pakje in Jamaica lag vermakelijk genoeg om niet te googelenquote:
kun je ze suen als ze meetbaar in je intieme zone komenquote:Op maandag 28 januari 2013 15:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
yep
http://en.wikipedia.org/wiki/Judee_K._Burgoon
Ja, en stel je voor dat ze zien dat ik op fok zitquote:Op maandag 28 januari 2013 15:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat ze bijna met hun ellebogen tegen jou aankomen, is nie fijn nee
ik mis nog een cirkel...de 'dronkengastdievannellesvanjewilenmaarnietoprot-cirkel' die is nog de helft kleiner dan de intimate cirkelquote:Op maandag 28 januari 2013 15:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 januari 2013 15:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vond het idee dat mijn pakje in Jamaica lag vermakelijk genoeg om niet te googelen![]()
ik heb zo'n relatie (werkfiguur-relatie zeg maar) gehad (buitenlander) die heel dicht op me ging staan praten, en hij was even lang als ik dus dan praat je echt bijna neus tegen neus en dan recht in die zwarte ogen kijken.....quote:Op maandag 28 januari 2013 15:01 schreef megamandy het volgende:
[..]maar die afstanden zijn per cultuur ook weer verschillend
Nu ging een vreemd iemand nog geen halve meter van mij af zittengelukkig gaan ze nu gezellig koffie drinken.
herkenbaarquote:Op maandag 28 januari 2013 15:03 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik mis nog een cirkel...de 'dronkengastdievannellesvanjewilenmaarnietoprot-cirkel' die is nog de helft kleiner dan de intimate cirkel
quote:Op maandag 28 januari 2013 15:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Die Ultra Bland werkt trouwens echt super Mandy!
Had zaterdag voor ons carnavalsfeest een waterproof eyeliner (potlood) en velen glitter gebruikt, maar had mijn ogen in no time schoon, en normaal moet ik toch best boenen met zo'n eyeliner
jaquote:Op maandag 28 januari 2013 15:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
herkenbaar![]()
Zo van "ho ho, je lippen komen nu wel heeel erg dichtbij, snel back the fuck away!!!"
Ja super!quote:Op maandag 28 januari 2013 15:05 schreef megamandy het volgende:
[..]fijn he! Niet je gezichtkapot hoeven boenen.
Wij hadden zo'n moeder op de BSO.. hele tijd 30 cm van je gezicht komen, je aanrakenquote:Op maandag 28 januari 2013 15:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb zo'n relatie (werkfiguur-relatie zeg maar) gehad (buitenlander) die heel dicht op me ging staan praten, en hij was even lang als ik dus dan praat je echt bijna neus tegen neus en dan recht in die zwarte ogen kijken.....
ONGEMAKKELIJKKKKK!!!!
stompenquote:Op maandag 28 januari 2013 15:06 schreef Loqi het volgende:
[..]
jaen die het dan alleen maar leuk vinden als je achteruit buigt omdat hij bijna aan je neus likt zeg maar
![]()
![]()
ik ben een watje en moet eens wat eerder duwen/stompen
whehehehehheequote:Op maandag 28 januari 2013 15:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wij hadden zo'n moeder op de BSO.. hele tijd 30 cm van je gezicht komen, je aanraken. Moet bij gezegd dat ze ongeveer 200 kilo woog, eczeem in d'r gezicht had en algeheel ranzig was. Als zij binnen kwam hadden we altijd gevechten wie er het eerste iets noodzakelijks te doen had. De laatste moest haar te woord staan
![]()
O en ze had ook van die fijne gespreksonderwerpen, zoals wanneer ze ontmaagd werd enzo![]()
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 15:10 schreef PriemGirl het volgende:
Loller kipIk las eerst je vaginale schimmels en toen meteen 'gebakken kokosvet en brood en en en foodz'
Goeien overgang![]()
Knoflook erbij en dan ben je Masja en kan je een bjoetieblog beginnenquote:Op maandag 28 januari 2013 15:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik had trouwens eitje gebakken in kokosvet en brood ook mee besmeerd, was lekker
Ik proefde alleen op het brood de kokos heel licht erdoor maar niet vies, en eitje bakken ging super en was lekker
Aan te raden
Why?quote:Op maandag 28 januari 2013 15:11 schreef Sharana_LV het volgende:
ik kan wel jankenik upload nu mijn eerste video voor DM en ben echt bnag dat ze het niet goed vinden
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 15:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Knoflook erbij en dan ben je Masja en kan je een bjoetieblog beginnen![]()
![]()
![]()
Voor in je haar als masker is het wel superfijnquote:
Ermahgerd nee johquote:Op maandag 28 januari 2013 15:11 schreef Sharana_LV het volgende:
ik kan wel jankenik upload nu mijn eerste video voor DM en ben echt bnag dat ze het niet goed vinden
![]()
![]()
Aaah tuurlijk wel!quote:Op maandag 28 januari 2013 15:11 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
![]()
gewoon, omdat aanstellerij, maar video wordt sowieso private geupload dus als t niet goed is wordt hij niet gelanceerd, dus t is niet dat ieamnd t ooit zal zien als zij het slecht vindenquote:
johhhhhhhh doe eens relaxed, je weet stiekem ook wel dat je het prima doet anders had je de opdracht niet aangenomenquote:Op maandag 28 januari 2013 15:11 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
![]()
Als ze je niet goed vonden hadden ze je niet gevraagdquote:Op maandag 28 januari 2013 15:11 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
![]()
Spannendquote:Op maandag 28 januari 2013 15:11 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
![]()
Maar ze hebben jou juist gevraagd op basis van je eerdere video'squote:Op maandag 28 januari 2013 15:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gewoon, omdat aanstellerij, maar video wordt sowieso private geupload dus als t niet goed is wordt hij niet gelanceerd, dus t is niet dat ieamnd t ooit zal zien als zij het slecht vinden
quote:
dat wisten we allang tochquote:
ja dit dus, komt goed sjaanie!quote:Op maandag 28 januari 2013 15:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Spannendmaar zalvast wel goed zijn
ze hebben je niet voor niets gevraagd dus zullen je stijl vast wel leuk vinden
WTF hij heet helemaal geen Michael, en ook geen Caine!!!!!!!quote:Sir Michael Caine, pseudoniem van Maurice Joseph Micklewhite
Nee.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Eten kokoshaters ook geen Thaise curry, of gado gado, of Indische pindasaus of weet ik het wat waar kokos door zit?
met pindasaus bedoel ik dus niet die aanmaakprut uit zo'n pot he, maar Indische shizzle met ketjap erbij enzoquote:
Omnomnom bij jullie om de hoek zit een goed Indiaas retaurantquote:Op maandag 28 januari 2013 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
True.
BB: kunnen we niet een keer Thais of Indiaas gaan eten?![]()
Ik:(((
euwwwww, vooral als je denkt dat het gehaktballen zijnquote:Op maandag 28 januari 2013 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
Als er kokos op staat haak ik af!
Ik was een keer in de keukenzaak, velen jaren geleden. Stond er een vrouw met gehaktballetjes, en ze gaf er 1 aan mij. Ik hap, zij zegt:"lekkere kokosballen!!", mijn gezicht deed instanten toen ben ik snel weggelopen om mijn kokosbal te dumpen
Ik heb gewoon niks met pindasaus. En ik weet heus wel wat je bedoeltquote:Op maandag 28 januari 2013 15:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
met pindasaus bedoel ik dus niet die aanmaakprut uit zo'n pot he, maar Indische shizzle met ketjap erbij enzo
en dan klein beetje bij je vleesch (rundersateh), geen liter over je rijst heen ofzo
Ja welke van de twee?quote:Op maandag 28 januari 2013 15:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Omnomnom bij jullie om de hoek zit een goed Indiaas retaurantop de hoek daar bij de Geldropseweg. Omnomnom
Het klinkt allebei briljantquote:Op maandag 28 januari 2013 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja welke van de twee?
Er zitten er twee tegenover elkaar.
Die met de neonflamingo of met de gouden olifanten?
Ja, best wel. Indiërsquote:Op maandag 28 januari 2013 15:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het klinkt allebei briljant![]()
![]()
Echt op de hoek op het gedeelte waar ook Tout le monde ligt. Zullen de olifanten dan wel zijnquote:Op maandag 28 januari 2013 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja welke van de twee?
Er zitten er twee tegenover elkaar.
Die met de neonflamingo of met de gouden olifanten?
als je er niet van houdt is het inderdaad wel overheersend jaquote:Op maandag 28 januari 2013 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niks met pindasaus. En ik weet heus wel wat je bedoelt
Ik vind het zo'n dominante smaakverpester
Ja kloptquote:Op maandag 28 januari 2013 15:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Echt op de hoek op het gedeelte waar ook Tout le monde ligt. Zullen de olifanten dan wel zijn
ik spuugde bijna mijn koffie uit, neonflamingo'squote:
ik zou scheiden!!!quote:Op maandag 28 januari 2013 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik mag er geen in de kamer zetten van bb
Ik zeur er al zes jaar om
ja, neonflamingo'squote:Op maandag 28 januari 2013 15:24 schreef megamandy het volgende:
Dat andere restaurant ligt aan de kant van de Jumbo toch? Die hebben echt een foute inrichting
HIJ HOUDT NIET VAN JEquote:Op maandag 28 januari 2013 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik mag er geen in de kamer zetten van bb
Ik zeur er al zes jaar om
Ik denk het.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is dat de walkin closet van crackwhore?
hoezo? behalve de "ga ik nu ondergespoten worden??" blik ziet ze er leuker uit dan normaalquote:
Die zou zo mooi staan in een matige kutcaravanquote:
penisneusquote:
De blik inderdaad.. En het handjequote:Op maandag 28 januari 2013 15:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hoezo? behalve de "ga ik nu ondergespoten worden" blik ziet ze er leuker uit dan normaal
tsja, ze lijkt te blijven hangen in haar 15-jarige bakvisserigheid. Iedereen wordt ouder (en wijzer) behalve Masjaquote:Op maandag 28 januari 2013 15:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De blik inderdaad.. En het handje
het speldenkussen op d'r schedel!quote:Op maandag 28 januari 2013 15:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De blik inderdaad.. En het handje
Ik blijf me erover verwonderen inderdaad.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
tsja, ze lijkt te blijven hangen in haar 15-jarige bakvisserigheid. Iedereen wordt ouder (en wijzer) behalve Masja
quote:Op maandag 28 januari 2013 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het speldenkussen op d'r schedel!
Vind je het gek, als je elke dag 3000 comments en tweets van je elfjarige fans moet lezenquote:Op maandag 28 januari 2013 15:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
tsja, ze lijkt te blijven hangen in haar 15-jarige bakvisserigheid. Iedereen wordt ouder (en wijzer) behalve Masja
45 dollar, issie van jouquote:
quote:
Wanneer komt ie online als ze hem hebben goedgekeurd?quote:Op maandag 28 januari 2013 15:30 schreef Sharana_LV het volgende:
Ja okay thanks dames
toch zit ik nog zwaar in de zenuwenMAARJA
da's toch hip ofzo? ik zie er heel veel meiden mee lopen in de stadquote:Op maandag 28 januari 2013 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het speldenkussen op d'r schedel!
Die heeft geen zonnebrilquote:Op maandag 28 januari 2013 15:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is uit Gnome and Juliet
zit wat in jaquote:Op maandag 28 januari 2013 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vind je het gek, als je elke dag 3000 comments en tweets van je elfjarige fans moet lezen
Ook iemand boven de 20?quote:Op maandag 28 januari 2013 15:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
da's toch hip ofzo? ik zie er heel veel meiden mee lopen in de stad
nóg beter, dit ís een zonnebrilquote:
vrijwel nooit nee...quote:
ERMAGERDquote:Op maandag 28 januari 2013 15:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nóg beter, dit ís een zonnebril
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |