Het is niet rationeel wat zo iemand doet, dat ik het niet begrip / geen begrip voor heb betekent naar mijn mening dus niet dat ik een beperkte visie heb.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En toch komt het vaker voor dan je denkt. Zelfs bij dieren (alleen niet in de vorm van snijden). Dat het niet goed is, klopt natuurlijk. Maar jouw post getuigt wel van een nogal beperkte visie.
TS heeft een ban trouwens omdat ze een beetje flipte in een NWS topic, maar dat zal niet langer zijn dan 24u.
ik ben TSquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En toch komt het vaker voor dan je denkt. Zelfs bij dieren (alleen niet in de vorm van snijden). Dat het niet goed is, klopt natuurlijk. Maar jouw post getuigt wel van een nogal beperkte visie.
TS heeft een ban trouwens omdat ze een beetje flipte in een NWS topic, maar dat zal niet langer zijn dan 24u.
ja goed ideequote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:48 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik ga ook even brallen. Maar niet meer doen en jezelf extra verwennen als je het een tijd niet hebt gedaan, belonen. Maar denk dat het meeste toch wilskracht is. En te zorgen dat je die wilskracht krijgt. Veel lezen over automutilatie misschien? Ik weet niet in hoeverre je dat hebt gedaan maar ik kan me voorstellen dat als je leest hoe erg het is en je je kan vinden in de gevoelens je minder de drang hebt. Plus dat je extra tips onderweg kan vinden. Kost een paar uur op google en kan je de rest van je leven verschil maken.
De mens is ook niet alleen maar rationeel.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:50 schreef Lumia het volgende:
[..]
Het is niet rationeel wat zo iemand doet, dat ik het niet begrip / geen begrip voor heb betekent naar mijn mening dus niet dat ik een beperkte visie heb.
Mensen horen zoiets gewoon niet te doen (overigens: wat hoort en wat niet hoort is natuurlijk een andere discussie).
Zag het ook maar per toeval hoor.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Jij bent echt all over the place met je fokkennis hé
Okay mooi.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:51 schreef roos94 het volgende:
[..]
ik ben TSdit is mijn andere account, heb het opgelost met yvonne
ik had echt goede vrienden, maar ik heb die zelf 'afgestoten' doordat ik een tijdje geleden ben geflipt en toen ging ik mezelf opsluiten en tegen niemand praten enzo. dus dat is allemaal verwaterd op 2 naquote:
Ik denk dat je moeder er meer aan heeft om te weten dat je nu hulp gezocht heeft dan achteraf te horen dat je het tijden lang verzwegen hebt. Leuk dat jij denkt je moeder ellende te besparen, maar breng het dan zo dat je een geestelijk probleem hebt en dat zelf probeert op te lossen,quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:03 schreef roos94 het volgende:
er is zoveel ellende momenteel met verschillende familieleden en als ik er nog eens bijkom kan ze dat echt niet meer aan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |