En 2 en 3 zijn al gesloopt (M&M gebouw aan de Sloterbeekstraat en de Roestflat).quote:Op maandag 8 april 2013 18:41 schreef Ruder het volgende:
Mensen verzinnen steeds gekkere manieren om op Facebook aandacht te krigen...
Over het Vleesplein: Het oude Hema pand moet echt gesloopt worden anders wordt het nooit wat met dit plein...
Op 1 in de top 3 van lelijkste gebouwen in Venlo
Nu de Maasboulevard nogquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:37 schreef fratsman het volgende:
[..]
En 2 en 3 zijn al gesloopt (M&M gebouw aan de Sloterbeekstraat en de Roestflat).Dus nog maar eentje, gemeente!
In het Gat wordt dit jaar nog een appartementencomplex neergezet, die panden aan de brug komt ook dit jaar nog de nachtopvang (of was het nou dag?) voor de daklozen geopend, dus dan zal het wel een en ander worden opgeknapt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:29 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Dat ze het "Gat van Van Wylick" maar eens opvullen, dat ligt geloof ik al 70 jaar leeg. Of die lelijke panden naast het in aanbouw zijnde nieuwe stadskantoor.
Belachelijk dat dat zo lang geduurd heeft.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:29 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Dat ze het "Gat van Van Wylick" maar eens opvullen, dat ligt geloof ik al 70 jaar leeg.
Gaat dat überhaupt nog wel door? Heb daar eigenlijk niets meer over gehoord nadat er in 2010 plannen voor gemaakt werden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:55 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
In het Gat wordt dit jaar nog een appartementencomplex neergezet
Ik heb begin dit jaar nog wat over die plannen gelezen. Dus volgens mij gaat het dit jaa wel gebeuren.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:25 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Gaat dat überhaupt nog wel door? Heb daar eigenlijk niets meer over gehoord nadat er in 2010 plannen voor gemaakt werden.
[ afbeelding ]
Voor de rest ben ik het wel met je eens, Venlo is er wat dat betreft behoorlijk op vooruit gegaan. Nu ook weer in het gebied tussen de peperstraat en de bolwaterstraat.
Whutquote:Op woensdag 10 april 2013 16:33 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Alleen die tunnel bij het station, die flauwe bocht die erin zit blijkt toch voor veel automobilisten nog iets te moeilijk.
Er is al amper plek bij ons op de parkeerplaats en dan moeten er dalijk nog meer auto's bij...quote:Op woensdag 10 april 2013 17:12 schreef MPG het volgende:
Ah, de plannen voor het 'Gat van Van Wylick':
http://www.thuisbijantares.nl/smartsite.net?id=3908
Ze hebben al een paar keer de tunnel voor onderhoud moeten sluiten omdat er weer iemand met z'n auto tegen de muur had gezeten. Laatst ging voor mij ook al iemand dwars over de weg omdat ze met de wielen de stoep raakten onder in die bocht. Stonden we gezellig een kwartier stil in de tunnel. Binnenkort gaat 'ie geloof ik alweer dicht voor onderhoud.quote:
Ah, dat ziet er al een stuk beter uit.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:12 schreef MPG het volgende:
Ah, de plannen voor het 'Gat van Van Wylick':
http://www.thuisbijantares.nl/smartsite.net?id=3908
Ja, gisteravond was ie weer eens dicht jaquote:Op woensdag 10 april 2013 20:23 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ze hebben al een paar keer de tunnel voor onderhoud moeten sluiten omdat er weer iemand met z'n auto tegen de muur had gezeten. Laatst ging voor mij ook al iemand dwars over de weg omdat ze met de wielen de stoep raakten onder in die bocht. Stonden we gezellig een kwartier stil in de tunnel. Binnenkort gaat 'ie geloof ik alweer dicht voor onderhoud.
zullen wel dezelfde idioten zijn die toen ook het nieuwe windscherm op de maasbrug hadden vernield.quote:
Het glas op de loopbrug bij de werf is ook stukgeslagenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:19 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zijn ook al sinds deze week een stuk of 4 ruiten kapot op de Stadsbrug. Maar 4, gelukkig.
I noticed that.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:08 schreef eight het volgende:
[..]
Het glas op de loopbrug bij de werf is ook stukgeslagen
Ik weet niet wat het budget is, maar misschien voor iedereen een "Köpke oét de Floddergats" ? Krijg je bij Koops.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:21 schreef Luxuria het volgende:
Binnenkort gaan we met een groep mensen uit het hele land in Venlo een stadswandeling o.i.d. maken.
Als ze weggaan willen we ze iets typisch Venloos meegeven, weten jullie iets leuks?
Ken dat niet naar ziet er wel leuk uit!quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:26 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het budget is, maar misschien voor iedereen een "Köpke oét de Floddergats" ? Krijg je bij Koops.[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |