Stuur Groothuis maar een bloemetjequote:Op maandag 28 januari 2013 00:40 schreef DeLuna het volgende:
Irritant wel, een wereldkampioen, een 3e plek en een startplaats kwijt.
Dat bedoel ik dus. Ik snap dat je daar niet mee bezig bent maar tochquote:Op maandag 28 januari 2013 00:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vooral heel onprofessioneel van Groothuis die er met de pet naar gooit.
No way dat dat natuurlijk is.quote:
Sowieso geloof ik er weinig van dat die afstanden op een bruine boterham uit te rijden zijn.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Otterspeer gebruikt testosteron en Mulder epo, dat is toch duidelijk
Ze gebruiken allemaal testosteron en epo!quote:Op maandag 28 januari 2013 00:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Otterspeer gebruikt testosteron en Mulder epo, dat is toch duidelijk
quote:Op maandag 28 januari 2013 00:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze gebruiken allemaal testosteron en epo!
(wordt gewoon natuurlijk aangemaakt)
Otterspeer heeft gewoon een enorme package tussen zijn benen hangen, gok ik.quote:
Vooral die 1000 meter met 4 cols van de buitencategorie is onnoemelijk zwaar. En dan noem ik het feit nog niet eens dat ze 2 dagen na elkaar hetzelfde kunstje moeten flikken. Als ze dit natuurlijk zouden doen, zouden ze de 2e dag buiten tijd aankomen.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sowieso geloof ik er weinig van dat die afstanden op een bruine boterham uit te rijden zijn.
quote:Op maandag 28 januari 2013 00:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vooral die 1000 meter met 4 cols van de buitencategorie is onnoemelijk zwaar. En dan noem ik het feit nog niet eens dat ze 2 dagen na elkaar hetzelfde kunstje moeten flikken. Als ze dit natuurlijk zouden doen, zouden ze de 2e dag buiten tijd aankomen.
Bij de 100m rennen schijnt de meeste doping gebruikt te worden.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sowieso geloof ik er weinig van dat die afstanden op een bruine boterham uit te rijden zijn.
Nog altijd beter dan die van het Belgisch kampioenschap allroundquote:
Ah daarom vliegt hij uit de bocht.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Otterspeer heeft gewoon een enorme package tussen zijn benen hangen, gok ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |