Ik denk dat het ook beter is voor FOK!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het zou voor zijn eigen bestwil beter zijn als ie stopte en een andere hobby ging zoeken.
We weten helaas dat je dat al vaker hebt gezegd en dat er toen ook geen klap van terechtkwam.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:13 schreef Braddie het volgende:
Nouja. Stoppen doe ik nietMaar opletten wel.
Ok.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
We weten helaas dat je dat al vaker hebt gezegd en dat er toen ook geen klap van terechtkwam.
Dat geld ook voor zijn criminele activiteiten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het zou voor zijn eigen bestwil beter zijn als ie stopte en een andere hobby ging zoeken.
Zou ik maar doen jaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hmm, dan moet ik maar eens gaan opletten met wat ik post
Dat!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid; zou dat niet beter voor ons allemaal zijn? Ik bedoel we zitten allemaal maar wat onze tijd te verkwanselen met pietluttige berichten lezen en plaatsen hier.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:00 schreef Braddie het volgende:
Ik ga ook niet wegLaat me niet intimideren door wat mensen achter een scherm, als iets me niet zint laat ik dat wel merken
Nee ik blijf hier lekker
Ga niet weg omdat ik word afgezeken door mensen, én omdat ze dat toevallig willen.
Haha, denk dat ze doelt op het feit dat ik me vaak laat opjutten door Fokkers én veel informatie post(te) over mezelf.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid; zou dat niet beter voor ons allemaal zijn? Ik bedoel we zitten allemaal maar wat onze tijd te verkwanselen met pietluttige berichten lezen en plaatsen hier.
Pageviews zijn niet van verschillende computers. Er komen niet2 miljoen verschillende mensen op FOK!quote:
Welneequote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid; zou dat niet beter voor ons allemaal zijn? Ik bedoel we zitten allemaal maar wat onze tijd te verkwanselen met pietluttige berichten lezen en plaatsen hier.
gast, wat valt dr nogmeer over je te posten?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Haha, denk dat ze doelt op het feit dat ik me vaak laat opjutten door Fokkers én veel informatie post(te) over mezelf.
deze kan in de op.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:17 schreef DoofenSchmirz het volgende:
ff topic doorgespit en TS is dus, als ik het goed heb, een:
Wiet rokende, stelende, liegende, FUCKING ACHTERLIJKE baggeruser die een giga backfire in zijn bakkes heeft gekregen in plaats van welgemeende "We gaan je missen" reply's.
Zoiets?
Een geschifte broodmongool met internet toegang dus.
Ik rook niet, Steel niet. Achterlijk? Helemaal primaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:17 schreef DoofenSchmirz het volgende:
ff topic doorgespit en TS is dus, als ik het goed heb, een:
Wiet rokende, stelende, liegende, FUCKING ACHTERLIJKE baggeruser die een giga backfire in zijn bakkes heeft gekregen in plaats van welgemeende "We gaan je missen" reply's.
Zoiets?
Een geschifte broodmongool met internet toegang dus.
Was dat maar waarquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Pageviews zijn niet van verschillende computers. Er komen niet2 miljoen verschillende mensen op FOK!
1.5mln op jaarbasis toch ? (zo iets weet ik nog uit mn pr tijd)quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Was dat maar waarMaar het aantal unieke bezoekers lag ook erg hoog. Kan er zo snel geen cijfers van vinden.
Die post is half fake. Die user is inderdaad langs gekomen bij mij thuis voor de PS3, maar heeft er maar wat bij verzonnen dat ik zo ongelovelijk veel spul heb, en gestolen spul heb enzo.. (Al was de Ps3 al wel weg toen hij aankwam)quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
deze kan in de op.
alleen is die post over die ps3 waarsch fake en is hij gewoon een zolderautist pur sang.
Nouja als ik niet zoveel baggerposts op FOK! had geplaatst de afgelopen 12 jaar dan had ik misschien al een Nobelprijs of 2 in de wacht gesleept.quote:
Geen 2 miljoen. Dan zou 1 op de 8 mensen in Nederland op FOK! zitten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Was dat maar waarMaar het aantal unieke bezoekers lag ook erg hoog. Kan er zo snel geen cijfers van vinden.
Nouja, Fok! is 1 de grootste online community van NL of de BENELUX.. dus het kan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Geen 2 miljoen. Dan zou 1 op de 8 mensen in Nederland op FOK! zitten.
Dus je bent wel achterlijk, dat geef je bij deze toe! Je hebt in elk geval zelfkennis. Kudos!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die post is half fake. Die user is inderdaad langs gekomen bij mij thuis voor de PS3, maar heeft er maar wat bij verzonnen dat ik zo ongelovelijk veel spul heb, en gestolen spul heb enzo.. (Al was de Ps3 al wel weg toen hij aankwam)
En jij bent volledig bij je verstand jaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:20 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Dus je bent wel achterlijk, dat geef je bij deze toe! Je hebt in elk geval zelfkennis. Kudos!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |