quote:
Op zondag 20 april 2014 18:09 schreef bezemsteeltaart het volgende:Betekent niet dat ik Jan en alleman oplicht, gewoon klantenbinding. Je betaalt wel iets meer(op de dimmer deze keer na), maar advies etc is ook gewoon goed, ook al koop je niks krijg je goed advies. Iemand met een beetje fatsoen ziet dat ook gewoon in en is dan bereid om wat meer te betalen. Ik kan zo twintig redenen opnoemen waarom de Gamma goedkoper is, en jij waarschijnlijk ook wel. Betekent niet dat ik niet kan sjoemelen met de prijzen.
Service mag ook geld kosten, maar dan moet je de service ook wel leveren.
Jij zult enthousiast een tekeningetje maken, uitleg geven, geduld opbrengen. En voor mij is dat geld waard. (paar euro is prima, prijs x2 gaat tever).
Zo kwam ik vroeger ook veel bij de lokale automaterialenzaak. Ja ik weet dat het internet vaak scheelt. Maar de service, mogen ruilen, meedenken is gewoon geld waard.
Kom er tegenwoordig alleen niet meer, elke keer als ik bel voor iets stelt hij zelf voor het op de route dezelfde middag nog even bij me af te gooien

winkel al 2 jaar niet meer van binnen gezien, geloof zelfs dat ze verhuisd zijn
Iff you can't fix it with a hammer, It's an electrical problem.
Op woensdag 30 juli 2014 17:52 schreef koffielepel het volgende:
De beste leerschool is als je de poep uit de ventilator moet krabben.