abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  PR/Manusje van alles maandag 21 april 2014 @ 12:56:27 #61
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_139106916
Kocht bij de mediamarkt een samsung ecobubbel en een samsung droger. Een rubberen matje kon er niet gratis bij. Van 15 euro. Kutvolk in een kutwinkel.

Maarjaaaa had het die dag nodig ivm een ladderlift naar de 3e etage. :') ga voor advies naar FOK! Of naar de kleine zaakjes. Advies vragen bij de Gamma is zonde van je tijd.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  dinsdag 22 april 2014 @ 14:21:01 #62
399214 Knutsel-Smurf
Met een hamer past alles!!
pi_139145761
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 18:09 schreef bezemsteeltaart het volgende:
Betekent niet dat ik Jan en alleman oplicht, gewoon klantenbinding. Je betaalt wel iets meer(op de dimmer deze keer na), maar advies etc is ook gewoon goed, ook al koop je niks krijg je goed advies. Iemand met een beetje fatsoen ziet dat ook gewoon in en is dan bereid om wat meer te betalen. Ik kan zo twintig redenen opnoemen waarom de Gamma goedkoper is, en jij waarschijnlijk ook wel. Betekent niet dat ik niet kan sjoemelen met de prijzen.
Service mag ook geld kosten, maar dan moet je de service ook wel leveren.
Jij zult enthousiast een tekeningetje maken, uitleg geven, geduld opbrengen. En voor mij is dat geld waard. (paar euro is prima, prijs x2 gaat tever).

Zo kwam ik vroeger ook veel bij de lokale automaterialenzaak. Ja ik weet dat het internet vaak scheelt. Maar de service, mogen ruilen, meedenken is gewoon geld waard.
Kom er tegenwoordig alleen niet meer, elke keer als ik bel voor iets stelt hij zelf voor het op de route dezelfde middag nog even bij me af te gooien :+ winkel al 2 jaar niet meer van binnen gezien, geloof zelfs dat ze verhuisd zijn :+
Iff you can't fix it with a hammer, It's an electrical problem.
Op woensdag 30 juli 2014 17:52 schreef koffielepel het volgende:
De beste leerschool is als je de poep uit de ventilator moet krabben.
  Moderator woensdag 23 april 2014 @ 22:51:09 #63
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_139198780
Ik ben een keer in de MM geweest. Na 3 minuten weer weggegaan, bij zo'n verkoop fabriek wil ik niets kopen.

De zaak waar wij alles weghalen is ook een kleine. Eigenaar vertelde dat hij eens in de Saturn had gelopen en vergeleken: tv's waren daar vaak maximaal ¤20 goedkoper (vaak scheelde het ook niets). Voor dat geld brengen zij hem thuis met alle juiste kabels.
Oude wasmachines nemen ze zelf weer mee terug

Het is ook een kwestie van gunnen...
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_139209651
Overal waar een verkoper is om jou iets te verkopen kun je afdingen. Daarvoor hoef je echt niet alles in één keer daar te kopen. Dat maakt het wel makkelijker natuurlijk, ook qua aflevering.

Maar je moet het leuk vinden om een kwartier kwijt te zijn om een tientje voordeel te behalen. Je moet ook uitstralen dat je daarin zo eerzuchtig bent dat je het op dat ene tientje stuk laat gaan. Tegelijk moet je er andersom geen winnen/verliezen-spelletje van maken, je moet de verkoper het gevoel geven dat hij er toch nog een deal uitsleept. Hij moet het je ook een beetje gunnen omdat je op een leuke manier hard onderhandelt en goed voor je portemonnee opkomt.

Met zijn tweeen werkt ook altijd goed, dan moet de een als good cop samen met de verkoper de bad cop proberen over te halen. En onderhandel vooral op de prijs, pas eventueel op het allerlaatst op extraatjes (kabeltjes, extra garantie, bezorging etc.).
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')