quote:
Wilfried Bonerquote:Op zondag 10 februari 2013 21:51 schreef OProg het volgende:
Misschien moet hij Bony ff bellen. Kunnen ze samen chickies hosselen.
Aan belchinezen die teleFerneren vanaf de tribune.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:05 schreef Bombvis het volgende:
Toch wel ferdacht, die penalty die hij feroorzaakt.. Feyenoord handje helpen of wedstrijd ferkocht?
Ik ben zo blij dat ik die episode heb gemistquote:
Dat zal hij niet snel fergeten.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:25 schreef ender_xenocide het volgende:
Hij zal vanavond wel een dejavu hebben gehad met Ferhaal halende supporters
Ofer ouwe koeien gesproken ja...quote:Op woensdag 31 december 2014 01:06 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dit is wel een erg ferlate post.
Wat was daar nou het ferhaal achter? Fake of echt?quote:
Beetje banken bij QPRquote:Op woensdag 31 december 2014 07:26 schreef Toekito het volgende:
Speelt die Fer eigenlijk nog wel eens een goeie pot of wat?
Dit seizoen voor de tweede keer uit de Premier League degraderen en dan al mekkerend je derde club in drie jaar opzoeken omdat ie zich te goed voelt voor het tweede niveau.quote:
quote:Op woensdag 31 december 2014 09:15 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Dit seizoen voor de tweede keer uit de Premier League degraderen en dan al mekkerend je derde club in drie jaar opzoeken omdat ie zich te goed voelt voor het tweede niveau.
Bedoel je niet Twente? Daar is het hele topic namelijk mee begonnen natuurlijkquote:Op woensdag 31 december 2014 09:16 schreef Toekito het volgende:
[..]hij had lekker nog 2 jaar, of meer, bij Feyenoord moeten blijven. Samen met Clasie/Karim enzo vechten om plekkie op het veld.
nee. Hij en Gini hadden bij ons moeten blijven. Denk ik.quote:Op woensdag 31 december 2014 09:43 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Bedoel je niet Twente? Daar is het hele topic namelijk mee begonnen natuurlijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |