SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Linkjes
Beginnersleesstof - http://www.purgegamers.com/welcome-to-dota-you-suck
Hero highlights met wat elke spel voor elke hero doet - http://www.youtube.com/playlist?list=PL86E04995E07F6BA8
Tips en tricks per hero - http://www.dotafire.com/
Statistieken van spelers - https://www.dotabuff.com/
FOK!kers die Dota 2 spelen
ClapClapYourHands
Salamando
Frag_adder
DhrIns
Holy_Goat (Chickensareawesome, the prophet)
Quotidien (CrackerzElite)
hehehe (Sai)
Wruijff ( Dev(astate) )
[ Bericht 0% gewijzigd door Quotidien op 28-01-2013 00:00:37 ]Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
zet mij er eens bij in de op ?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:43 schreef Quotidien het volgende:
Eindelijk een normale TT, godsallemachtig wat was die vorige klote.
Done, als iedereen nou ook ff zijn ingame naam geeft kan ik die er ook bij zetten, wel zo handig.quote:
Chickensareawsome en the prophet.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:56 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Done, als iedereen nou ook ff zijn ingame naam geeft kan ik die er ook bij zetten, wel zo handig.
daar durf ik niet eens naar te kijkenquote:Op zondag 27 januari 2013 22:19 schreef Zilverdolk het volgende:
Ah sowieso goed spel dit. Had er binnen twee weken 55 uur in zitten op steam. Dus exclusief tutorials, guides, streams etc.![]()
... Toen toch maar even aan de kant gelegd
Jazeker!quote:
Hup, luie vlegel.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:05 schreef Topiek het volgende:
[..]
Heb hem wel.. Alleen te lui om te downloaden
Dota begon als een mod voor WoW, en LoL kopieerde het. HoN ook. Dota is dus de grondlegger van het hele genre.quote:
Ik zal hem wel eens downloadenquote:Op maandag 28 januari 2013 00:08 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dota begon als een mod voor WoW, en LoL kopieerde het. HoN ook.
Misschien is context hier wel een beetje belangrijk. League of Legends is van de makers van Dota, dus het is niet zo dat de makers van LoL van Dota hebben 'afgekeken'.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:08 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dota begon als een mod voor WoW, en LoL kopieerde het. HoN ook. Dota is dus de grondlegger van het hele genre.
Hm, deze context wil ik wel even uitbreiden. Het is waar dat de oorspronkelijke creator van Dota 1, wiens naam ik zo niet ken, en teven één van de lead designer van warcraft 3 door Riot zijn aangenomen en nu aan LoL werken. Echter, de persoon die Dota 1, alias Dota Allstars, heeft gebracht tot wat het nu is, is IceFrog, en hij zit samen met Kunnka bij Steam. Degene die nu bij Riot zit en het oorspronkelijke Dota concept heeft bedacht is niet erg lang bezig geweest met het uitbouwen van Dota. IceFrog heeft dat wél gedaan.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:16 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Misschien is context hier wel een beetje belangrijk. League of Legends is van de makers van Dota, dus het is niet zo dat de makers van LoL van Dota hebben 'afgekeken'.
Hmm, Euls heeft een van de eerste Dota's gemaakt (het komt oorspronkelijk van Aon of Strife van Starcraft 1). Vervolgens werd Dota populair en kwamen er veel verschillende versies. Clan TDA was toen de officiële channel/clan van Dota (daar zaten Euls, Guinsoo, IceFrog, Pendragon etc bij). Guinsoo maakte vervolgens van alle verschillende Dota versies een gecombineerde; Dota Allstars. Dat werd toen de populairste maar ook de minst gebalanceerde, vervolgens peerde Guinsoo m om League of Legends te maken en liet IceFrog met veel shit achter. IceFrog nam het stokje over (rond 2005) en maakte Dota gebalanceerd, competitief en deed er heel veel meer content bij en is daarom zo populair geworden,quote:Op maandag 28 januari 2013 00:31 schreef Wruijff het volgende:
[..]
Hm, deze context wil ik wel even uitbreiden. Het is waar dat de oorspronkelijke creator van Dota 1, wiens naam ik zo niet ken, en teven één van de lead designer van warcraft 3 door Riot zijn aangenomen en nu aan LoL werken. Echter, de persoon die Dota 1, alias Dota Allstars, heeft gebracht tot wat het nu is, is IceFrog, en hij zit samen met Kunnka bij Steam. Degene die nu bij Riot zit en het oorspronkelijke Dota concept heeft bedacht is niet erg lang bezig geweest met het uitbouwen van Dota. IceFrog heeft dat wél gedaan.
Wat ik wil zeggen is dat degenen die Dota 1 zo groot hebben gemaakt nu de 'makers' zijn van Dota 2, niet van LoL.
dit soort ownage potjes krijg je vanzelf minder als je er meer games op hebt zittenquote:
Single Draft ftwquote:Op zondag 27 januari 2013 23:52 schreef Quotidien het volgende:
Maar spelen jullie steeds met een andere hero dan? Ik blijf nu gewoon bij Lich, ga als ik die zat ben wel weer een beetje verder kijken.
Amenquote:Op maandag 28 januari 2013 00:39 schreef hehehe het volgende:
[..]
Het best wat Guinsoo heeft gedaan zijn de UT geluiden toevoegen. Na al meer dan 10 jaar UT en veel jaar Dota blijven die geluiden awesome.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |