abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123473087
Mijn ondergoed is voornamelijk simpel en ik heb maar twee echte setjes, ben toch de enige die het ziet. Ik doe niet enorm mijn best voor wat ik dagelijks onder mijn kleding aan heb, zolang het aansluit en niet ontoonbaar is.

Ik vind qua lingerie heel zelden iets écht mooi maar kijk wel graag rond wat er overal allemaal te koop is. Ik houd van chique en classy, maar ook van heul lievig en schattig ^.^ Liever hipsters dan strings, liever gewone cups dan push-up. Ik ben gek op kant, print met ministipjes of reliëf, allerlei strikjes en lintjes en ik zou in geen geval iets met steentjes/briljantjes kopen.

Zwart, donkergroen, -paars en -blauw evenals crèmekleurig zijn mijn favo kleuren. Felle kleuren, roze en rood vind ik helemaal niets en ik beperk me dan tot zachtroze en bordeaux. Jarretels en kousen heb ik niet, maar vind ik (behalve fishnets :r) wel erg mooi.
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
  vrijdag 1 maart 2013 @ 08:49:56 #110
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_123489973
stockings, meer is er niet nodig. als ze die maar aanhouden :9~
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
  zondag 3 maart 2013 @ 16:42:58 #111
397336 Speedo-drager
Optimus prime R.I.P.
pi_123577743
Hoi,

Ik ben een man en ik draag graag lingerie. Nu kan ik geen strapless dingen dragen, maar dingen met cups dat kan wel nog, zijn hier vrouwen die tips hebben? :@
Do not grieve, soon I shall be one with the matrix
  zondag 3 maart 2013 @ 22:40:52 #112
397807 skyland
elke dag weer een feest
pi_123596830
Een vrouw die er goed verzorgd uit ziet draagt meestel een hipster of een string
pi_123855166
Ik draag doordeweeks vaak setjes met hipsters en een matching bh.

Voor "gelegenheden" heb ik andere sets liggen. Body en bustiers met jarretelgordels. Ik trek die eigenlijk alleen aan als ik weet dat het gezien gaat worden, maar nu ik samenwoon is dat ook idioot; slapen doen we naakt (en als ik al een keer wat aanheb is het zo uit) en ik ga me niet eerst in andere lingerie steken zodat vriendlief me er 2 seconden in ziet voor het uitgaat..
En ik vind een bustier of jarretelgordel heel mooi, maar ik wil dat geen hele dag aan :/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')