Ik eet rijstwafels met pindakaas op mijn werkquote:Op maandag 28 januari 2013 10:10 schreef Perruche het volgende:
Ok, die rijstwafels enzo is leuk en aardig, maar mijn collega's klagen dat het stinkt. Wie eet er hiet rijstwafels en plein publique?
Haha, eigen kantoor heeft zelfs de grote baas hier nietquote:Op maandag 28 januari 2013 10:12 schreef _aurum_ het volgende:
Promotie maken Perr, dan heb je een eigen kantoor en kan je eten wat je wil
Flexplekken ftwquote:Op maandag 28 januari 2013 10:16 schreef Perruche het volgende:
[..]
Haha, eigen kantoor heeft zelfs de grote baas hier niet
Ik ben zo blij met m'n eigen kantoor! Heerlijk, m'n eigen rotzooi om me heen.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:16 schreef Perruche het volgende:
[..]
Haha, eigen kantoor heeft zelfs de grote baas hier niet
quote:Op maandag 28 januari 2013 10:35 schreef Nallie het volgende:
En ik moet nu ouders mailen omdat hun kind (14) 50 tinten grijs aan het lezen was tijdens de lesVoor een autist lijkt me dat niet direct de beste keuze in lectuur
O gadver ja!!quote:Op maandag 28 januari 2013 10:10 schreef Perruche het volgende:
Ok, die rijstwafels enzo is leuk en aardig, maar mijn collega's klagen dat het stinkt. Wie eet er hier rijstwafels en plein publique?
Lunch niet, snack wel.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:45 schreef Probability het volgende:
[..]
O gadver ja!!
Maar zelf eet ik ze wel ondanks dat ze stinken
Maar eten jullie achter je bureau!
Wij wel op het moment, omdat onze kantine zo koud is op het moment.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:45 schreef Probability het volgende:
[..]
O gadver ja!!
Maar zelf eet ik ze wel ondanks dat ze stinken
Maar eten jullie achter je bureau!
Eet je niet in een pauzekamer oid?quote:Op maandag 28 januari 2013 10:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik vind rijstwafels ook heel erg stinken idd.
/care aan collega's tot bepaalde hoogte, zou ik zeggen. Als je de hele dag het kantoor naar rijstwafel zou laten stinken, zou ik er ook niet echt blij van worden. Maar als je 't maar een of twee keer per dag eet, npnp. En dan scheelt het ook nog of je het recht onder mijn neus zou zitten munchen, of aan de andere kant van de kamer
Waar ga je heenquote:Op maandag 28 januari 2013 10:48 schreef _aurum_ het volgende:
Ik lunch ook achter mijn bureau![]()
nog 15 dagen en dan op vakantie![]()
Ik eet nooit rijstwafelsquote:Op maandag 28 januari 2013 10:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eet je niet in een pauzekamer oid?Mijn klasgenoten nemen mijn rijstwafels ook niet altijd in dank af
Dus wel de bagger, maar minder transvetten. Hm. kay.. vind die dingen beetje onzin eigenlijk. Als je gezond wilt doen koop je voorgebakken friet (dus met frituurolie van de fabriek er nog aan), die mik je in een dure machine en je krijgt procentueel blijkbaar minder vet binnen, dus gezond.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:44 schreef So_Surreal het volgende:
maar wel uit de Philips Airfryers en niet uit de frituurpan:
Ik heb m al gelezenquote:Op maandag 28 januari 2013 10:58 schreef loveli het volgende:
In beslag nemen en ruilen voor dat tractorboek.
Oi, refresh deed het niet en spuit 11
Ook minder stank wellicht?quote:Op maandag 28 januari 2013 11:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Dus wel de bagger, maar minder transvetten. Hm. kay.. vind die dingen beetje onzin eigenlijk. Als je gezond wilt doen koop je voorgebakken friet (dus met frituurolie van de fabriek er nog aan), die mik je in een dure machine en je krijgt procentueel blijkbaar minder vet binnen, dus gezond.
Pleur ze dan gewoon in de frituur, maar eet ze minder vaak. Scheelt je >100 euro aan apparaat.
Bitterballen uit de frituur
Oh...quote:Op maandag 28 januari 2013 11:06 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik heb m al gelezenen t was op zn iPad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |