Idd je kan beter gewoon een bak zeebanket naar binnen stouwen, lekker normaalquote:Op maandag 28 januari 2013 17:08 schreef loveli het volgende:
Elke keer als ik 'chiazaadjes' lees, hoor ik de stem van de moeder uit 'rauw'.
Of Friso is doot.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ha Bea gaat ermee stoppen. Mooi geweest!
Misschien mis ik iets? Het komt wat venijnig over.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:11 schreef Perruche het volgende:
[..]
Idd je kan beter gewoon een bak zeebanket naar binnen stouwen, lekker normaal
Ze hadden ooit gemeld dat als er nieuws zou zijn daarover, dat de RVD dat zou melden. Lijkt me ook niet dat ze dat dan zelf doet.quote:
Ja, da's waar. Ben benieuwd!quote:Op maandag 28 januari 2013 17:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze hadden ooit gemeld dat als er nieuws zou zijn daarover, dat de RVD dat zou melden. Lijkt me ook niet dat ze dat dan zelf doet.
En ze wordt 75 donderdag.
Daar heb ik de discipline niet voor (gelukkig)quote:Op maandag 28 januari 2013 17:08 schreef loveli het volgende:
Elke keer als ik 'chiazaadjes' lees, hoor ik de stem van de moeder uit 'rauw'.
En is het lekker?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
Koken met restjes is vandaag een mix tussen coq au vin en risotto geworden
ik vind dit eigenlijk wel heel weinig, je lijstje! soep, een slade en een eitje...t stelt niet zoveel voor...quote:Op maandag 28 januari 2013 16:26 schreef An24 het volgende:
[..]Wat lekker!
![]()
En die witte met crisp is helemaalmaar die eet ik dus in 1 keer op!
En ik ben uniekerig bezig vandaag, vanwege de enorme carbweek heb ik een balansdagje vol met groenten:
O: Een gekookt eitje, een verse jus met chiazaadjes
S: een uur en en een kwartier yoga
L: salade van een drie kwart broccoli, sla, kipfilet, parmezaanse kaas en mosterd honing dressing
T: een kwart komkommer, 100 gram worteltjes en een halve paprika met tzaziki
T: 30 gram pure chocolade
D: Tom kai soep met paksoi, champignons, tauge en kipfilet
hetzelfde dacht ik vanmiddag om half vier! mooi lijstje!quote:Op maandag 28 januari 2013 17:32 schreef Xennia het volgende:
Fijn dat het nog niet helemaal donker is buiten, om half 6. Ik krijg er al wat lente-kriebels van, ook al duurt het nog best lang.
Lijstje:
O: griekse yoghurt met honing
T: gekookt ei, 2 plakjes ham, pecannoten
L: salade met garnaaltjes, paprika, komkommer, lente-ui en dressing
T: pecannoten
D: vegetarische lasagne met een berg groenten en geitenkaas
B: half uur wandelen
T: blokjes kaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |