.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:35 schreef loveli het volgende:
Oh ja, frikadellen waren relatief low carb
Och meidquote:Op zondag 27 januari 2013 20:59 schreef the85mc het volgende:
Als we toch bezig zijn: Ik heb ook gesnoept: 4 koekjes gegeten.. Maar aan de andere kant ook 3 uur geschaatst en uur gefietst. Verder wel gezond gegeten. Dus ja. Overall wel aardig bezig denk ik..
quote:Op maandag 28 januari 2013 07:38 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Ontijt O*
Werken![]()
Sterkte ewe
[..]
Och meidwas het wel lekker?
Bij dezequote:Op maandag 28 januari 2013 08:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Insert the Bangles..!
sterkte Ewelina
Mc, koeken of koekjes?4 biskwietjes zijn een stuk braver dan 4 gevulde koeken bijv.
denk niet dat jij je snel zorgen hoeft te maken! ^^
Ja daar heb ik last vanquote:
Nooit bedacht dat het met de maan had te maken.quote:Op maandag 28 januari 2013 08:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja daar heb ik last vannooit gehoord van lunacy?
Ja een beetje te lang in de oven maar ze zijn wel lekker! had 2 soorten gemaakt, de kokosmakroontjes waren heel goed geluk.tquote:
Jambersquote:Op maandag 28 januari 2013 08:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 januari 2013 09:07 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja een beetje te lang in de oven maar ze zijn wel lekker! had 2 soorten gemaakt, de kokosmakroontjes waren heel goed geluk.t
Hahaha, was niet eens echt lekker eigenlijk. Waren van die appelkoeken, dus vrij grootquote:Op maandag 28 januari 2013 07:38 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Ontijt
Werken![]()
Sterkte ewe
[..]
Och meidwas het wel lekker?
Word je dan heel harig enzo? Vervelend lijkt me dat.quote:Op maandag 28 januari 2013 08:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb er inderdaad ook altijd last van...quote:Op maandag 28 januari 2013 08:42 schreef MaJo het volgende:
Meuning!ik heb weer ontzettend slecht geslapen en ja hoor, het was weer volle maan. Bizar dat dat altijd zoveel invloed op me heeft
ik soms ook, ja. Vergeet het altijd en bedenk het me achteraf. Oh ja, het was volle maan.quote:Op maandag 28 januari 2013 09:15 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ik heb er inderdaad ook altijd last van...
Ja als ik echt een nacht slecht slaap ga ik altijd kijken naar de maanstand en dan kom ik er dus altijd pas achter dat het vollemaan is. Vannacht ook veel woelen en korte slaapjes steeds.quote:Op maandag 28 januari 2013 09:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik soms ook, ja. Vergeet het altijd en bedenk het me achteraf. Oh ja, het was volle maan.
Heb vannacht wel geslapen, maar heb ook veel liggen woelen...
Ja ik vind dat appelspul altijd lijken op die rare tandartsenmeuk met appelsmaak, waar je in moest bijten vroeger..?quote:Op maandag 28 januari 2013 09:11 schreef the85mc het volgende:
[..]
Hahaha, was niet eens echt lekker eigenlijk. Waren van die appelkoeken, dus vrij grootWeet niet waarom t appelkoek heet, appels smaken heel anders. Deze zouden eigenlijk zoete meuk koeken moeten heten, maar dat verkoopt zo slecht
Ik eet rijstwafels met pindakaas op mijn werkquote:Op maandag 28 januari 2013 10:10 schreef Perruche het volgende:
Ok, die rijstwafels enzo is leuk en aardig, maar mijn collega's klagen dat het stinkt. Wie eet er hiet rijstwafels en plein publique?
Haha, eigen kantoor heeft zelfs de grote baas hier nietquote:Op maandag 28 januari 2013 10:12 schreef _aurum_ het volgende:
Promotie maken Perr, dan heb je een eigen kantoor en kan je eten wat je wil
Flexplekken ftwquote:Op maandag 28 januari 2013 10:16 schreef Perruche het volgende:
[..]
Haha, eigen kantoor heeft zelfs de grote baas hier niet
Ik ben zo blij met m'n eigen kantoor! Heerlijk, m'n eigen rotzooi om me heen.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:16 schreef Perruche het volgende:
[..]
Haha, eigen kantoor heeft zelfs de grote baas hier niet
quote:Op maandag 28 januari 2013 10:35 schreef Nallie het volgende:
En ik moet nu ouders mailen omdat hun kind (14) 50 tinten grijs aan het lezen was tijdens de lesVoor een autist lijkt me dat niet direct de beste keuze in lectuur
O gadver ja!!quote:Op maandag 28 januari 2013 10:10 schreef Perruche het volgende:
Ok, die rijstwafels enzo is leuk en aardig, maar mijn collega's klagen dat het stinkt. Wie eet er hier rijstwafels en plein publique?
Lunch niet, snack wel.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:45 schreef Probability het volgende:
[..]
O gadver ja!!
Maar zelf eet ik ze wel ondanks dat ze stinken
Maar eten jullie achter je bureau!
Wij wel op het moment, omdat onze kantine zo koud is op het moment.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:45 schreef Probability het volgende:
[..]
O gadver ja!!
Maar zelf eet ik ze wel ondanks dat ze stinken
Maar eten jullie achter je bureau!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |