quote:Op zondag 27 januari 2013 21:50 schreef Probability het volgende:
sigme heeft geen koelkast toch? misschien leuk artikel:
http://www.lowtechmagazin(...)t-2-jihyun-ryou.html
Coolquote:Op zondag 27 januari 2013 21:50 schreef Probability het volgende:
sigme heeft geen koelkast toch? misschien leuk artikel:
http://www.lowtechmagazin(...)t-2-jihyun-ryou.html
Ik heb na een paar uur weer honger, het vult gewoon niet goed. Maar af en toe wel lekker hoorquote:Op zondag 27 januari 2013 22:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bij de Mac eet ik als er bijvoorbeeld verbouwd wordt (tenminste, in mijn studententijd heb ik er een keer gegeten toen ik net was verhuisd en toen ik centrale verwarming kreeg en niet kon koken). Dus misschien moet een mens het ook niet vaker eten dan in zulke momenten
(en daarna heb je nog zeker twee dagen diarree)
O... die kun je onbeperkt eten dusquote:Op zondag 27 januari 2013 22:35 schreef loveli het volgende:
Oh ja, frikadellen waren relatief low carb
Ik heb uit zelfbescherming geen frituurpan.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:39 schreef loveli het volgende:
Heb ze niet in de vriezer en heb ook geen curry
.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:35 schreef loveli het volgende:
Oh ja, frikadellen waren relatief low carb
Och meidquote:Op zondag 27 januari 2013 20:59 schreef the85mc het volgende:
Als we toch bezig zijn: Ik heb ook gesnoept: 4 koekjes gegeten.. Maar aan de andere kant ook 3 uur geschaatst en uur gefietst. Verder wel gezond gegeten. Dus ja. Overall wel aardig bezig denk ik..
quote:Op maandag 28 januari 2013 07:38 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Ontijt O*
Werken![]()
Sterkte ewe
[..]
Och meidwas het wel lekker?
Bij dezequote:Op maandag 28 januari 2013 08:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Insert the Bangles..!
sterkte Ewelina
Mc, koeken of koekjes?4 biskwietjes zijn een stuk braver dan 4 gevulde koeken bijv.
denk niet dat jij je snel zorgen hoeft te maken! ^^
Ja daar heb ik last vanquote:
Nooit bedacht dat het met de maan had te maken.quote:Op maandag 28 januari 2013 08:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja daar heb ik last vannooit gehoord van lunacy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |