Bij de gamma maar eens kijken dan. Die van jouw wiebelde leeg niet?quote:Op zondag 27 januari 2013 17:41 schreef Tja..1986 het volgende:
Bij gamma heb ik er laatst 2 gekocht (ook iets van 25,- geloof ik) voor in de schuur. Prima dingen. Let er wel op dat heel veel kasten (zeker goedkope) leeg nogal kunnen wiebelen.
In iedergeval niet dat ik mij herinner dus dat zal wel meevallen.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:49 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Bij de gamma maar eens kijken dan. Die van jouw wiebelde leeg niet?
Ik heb diezelfde kast ook bij de praxis als voorbeeld vol zien staan en toen voelde hij ook niet al te stevig aan.
Hoezo? Storten ze in?quote:Op zondag 27 januari 2013 17:54 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Voor stellingkasten geldt: goedkoop is duurkoop!
Gamma, Ikea, enzovoorts hebben wel goede stellingkasten in het assortiment, maar dan moet je wel een kast uit het hogere prijssegment uitkiezen.
Een tip: zoek eens op Marktplaats naar 2e hands kantoormeubilair!
Je bedoeld deze?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:25 schreef Brighteyes het volgende:
Gamma heeft goede.
Mooie stevige (aluminium) staanders met spaanplaat planken erin. En ze zijn groot, of hoe zeg je dat, lekker diep, dus er kaneen hoop op ook.
onzin. Een kast is een kast.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:54 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Voor stellingkasten geldt: goedkoop is duurkoop!
Gamma, Ikea, enzovoorts hebben wel goede stellingkasten in het assortiment, maar dan moet je wel een kast uit het hogere prijssegment uitkiezen.
Een tip: zoek eens op Marktplaats naar 2e hands kantoormeubilair!
Oja? Probeer dan die van 9 euro van de Ikea eens. Instorten gegarandeerd.quote:
Dat zijn inderdaad goede dingen, maar de 175kg die ze claimen te kunnen dragen zou ik in ieder geval niet op 1 plank zetten. Even gaat het goed maar na een maand of 3 lag dat motorblok toch op de grondquote:Op zondag 27 januari 2013 18:42 schreef exlurker het volgende:
[..]
Je bedoeld deze?
http://www.google.nl/imgr(...)=0CEQQ9QEwAw&dur=599
Deze werken perfect, heb er hier 4 staan, volgepakt en omvallen doen ze echt niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:42 schreef exlurker het volgende:
[..]
Je bedoeld deze?
die van de gamma, praxis, karwei, leenbakker en waar ze allemaal nog meer staan zijn precies dezelfden.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:42 schreef exlurker het volgende:
[..]
Je bedoeld deze?
De eerste serie was wel echt bloedlink, die hadden vreselijk scherpe randen. Ik geloof dat ze dat ondertussen wel aangepast hebben.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:43 schreef loecje het volgende:
[..]
die van de gamma, praxis, leenbakker en waar ze allemaal nog meer staan zijn precies dezelfden.
allemaal rond de 25 euro alleen net iets ander naampje.
idd prima kasten. als ze op een vlakke ondergrond staan.
Is dat niet meestal zo?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:43 schreef loecje het volgende:
[..]
die van de gamma, praxis, karwei, leenbakker en waar ze allemaal nog meer staan zijn precies dezelfden.
allemaal rond de 25 euro alleen net iets ander naampje.
idd prima kasten. als ze op een vlakke ondergrond staan.
Helemaal mee eens. Mijn tip: stellingkasten van het merk Ahrend. Niet kapot te krijgen en ook nog eens niet al te lelijk.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:00 schreef CafeRoker het volgende:
Als je echt degelijk spul wil zou je op marktplaats moeten kijken. Vroeger waren veel dingen toch degelijker.
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:04 schreef Stansfield het volgende:
Die van de gamma is precies wat ik zoek. Tnx.
?? Die van de gamma van 42 euro ziet er zo op het oog al steviger uit dan die van de praxis van 25 euro. Dus dat zit net een segment hoger en dus kwalitatief ook een stukje beter.quote:
Bij gamma zijn die 42 euro rekken ook vaak in de aanbieding voor 25 euro. En 'vaak' is zoiets als 'de helft van de tijd'.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:04 schreef Stansfield het volgende:
[..]
?? Die van de gamma van 42 euro ziet er zo op het oog al steviger uit dan die van de praxis van 25 euro. Dus dat zit net een segment hoger en dus kwalitatief ook een stukje beter.
Oh dat is niet zo mooi dat dat dus dezelfde kasten zijn. Heeft de gamma of andere niet een segmentje hoger?quote:Op maandag 28 januari 2013 16:59 schreef loecje het volgende:
het systeem van de gamma is hetzelfde als die van de praxis.
draagvermogen is ook hetzelfde.
in de aanbieding is die van de gamma ook 25euro.
het is een prima kast (zoals iedereen in dit topic roept). koop gewoon die van 25 euroquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:28 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Oh dat is niet zo mooi dat dat dus dezelfde kasten zijn. Heeft de gamma of andere niet een segmentje hoger?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |