Ohquote:Op zondag 27 januari 2013 16:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
nee ik wou kusjeknuffeltypen, zie nu pas dat dat daar niet staat
Leef je leven zoals je wil..quote:Op zondag 27 januari 2013 16:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
ahh ben ik toch veel te stoned voor jongen
Denk aan de verantwoordelijkheid die je hebt! Zonder jou kunnen mensen geen boodschappen doenquote:Op zondag 27 januari 2013 16:20 schreef Studeur het volgende:
Moet zo vakkenvullen maar ik ga niet verschijnen denk ik
lui lui lui
Zoals joints die inbranden en niet goed zijn gedraait en rook in je ogen?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:22 schreef Midnight_snack het volgende:
Hee zullen we nummer 13 overslaan dat brengt immers ongeluk jwz
Bijgeloofquote:Op zondag 27 januari 2013 16:22 schreef Midnight_snack het volgende:
Wel aanmaken, maar dan laten sluiten door een modjequote:Op zondag 27 januari 2013 16:22 schreef Midnight_snack het volgende:
vanavond worden alleen de koppen voor volgende week gevuld, en meestal zijn we een half uur eerder klaar dan geplanned, dus kunnen ze mij wel missen.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:22 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Denk aan de verantwoordelijkheid die je hebt! Zonder jou kunnen mensen geen boodschappen doen
Rook in je ogen is toch wel zo kut he!quote:Op zondag 27 januari 2013 16:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zoals joints die inbranden en niet goed zijn gedraait en rook in je ogen?
Ja precies, vingers die blijven plakken aan vloeitjes enzo, moeten niezen terwijl je aan het draaien, tipjes die eruit vallen kunnen we allemaal echt niet gebruiken manquote:Op zondag 27 januari 2013 16:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zoals joints die inbranden en niet goed zijn gedraait en rook in je ogen?
Rook in je ogen? Dan doe je iets niet goed.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:24 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Rook in je ogen is toch wel zo kut he!
echt he. Contactlenzen trouwens ook in gortdroge ogenquote:Op zondag 27 januari 2013 16:24 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ja, faallichaam kan niet eens tegen rookquote:Op zondag 27 januari 2013 16:24 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ja plakkende vingers had ik gister, maar kwam door me nieuwe stash wiet die ik verkruimel met me vingersquote:Op zondag 27 januari 2013 16:24 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja precies, vingers die blijven plakken aan vloeitjes enzo, moeten niezen terwijl je aan het draaien, tipjes die eruit vallen kunnen we allemaal echt niet gebruiken man
Gelquote:
Nooit gehad? Vooral als je bezig bent en ff de peuk op je lip laat hangen, dan trekt het soms zo recht je oog inquote:Op zondag 27 januari 2013 16:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Rook in je ogen? Dan doe je iets niet goed.
Jaquote:Op zondag 27 januari 2013 16:26 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nooit gehad? Vooral als je bezig bent en ff de peuk op je lip laat hangen, dan trekt het soms zo recht je oog in
Als je spliff zo heel kort is en je bekijkt hoe je joint gloeit terwijl je een hijsje neemt gebeurt het weleensquote:Op zondag 27 januari 2013 16:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Rook in je ogen? Dan doe je iets niet goed.
Dat is ook niet erg slim.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als je spliff zo heel kort is en je bekijkt hoe je joint gloeit terwijl je een hijsje neemt gebeurt het weleens
Jaquote:Op zondag 27 januari 2013 16:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als je spliff zo heel kort is en je bekijkt hoe je joint gloeit terwijl je een hijsje neemt gebeurt het weleens
Of de kat die tijdens het draaien op schoot springt en de nog niet dichtgerolde joint als prooi zietquote:Op zondag 27 januari 2013 16:24 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja precies, vingers die blijven plakken aan vloeitjes enzo, moeten niezen terwijl je aan het draaien, tipjes die eruit vallen kunnen we allemaal echt niet gebruiken man
quote:Op zondag 27 januari 2013 16:28 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Of de kat die tijdens het draaien op schoot springt en de nog niet dichtgerolde joint als prooi ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |