abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin zaterdag 23 september 2000 @ 18:59:41 #26
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_357167
Seki erbij zetten en de vonken vliegen er vanaf
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_357190
eehhh nou de nominaties gaan gewoon door..Jolanda gaat dus vrijwillig weg en Mohammed Ali MOET straks weg. Dus dan is er 1 teveel het huis uit en komt er dus een nwe dat huis in....Dus wat doet VOO er gaat dan wederom iemand dat huis in die allochtoon is, zingt en niet luistert.
Begin bij het begin en eindig nooit!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 23 september 2000 @ 19:24:06 #28
862 Arcee
Look closer
pi_357206
quote:
Op 23 september 2000 15:40 schreef DIGGER het volgende:
1 van hun zal donderdag het huis verlaten (Helaas wordt dat Ali)
Helaas, helaas inderdaad. Waar is BB-kijkend Nederland in godsnaam mee bezig?
quote:
Op 23 september 2000 15:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
euhm, bij Mona waren er geen 2 andere kandidaten, die werd gelijk het huis ingegooid
Maar bij Anouk en Cyrille wel (toen was er nog een kandidate met een paardebek ook bij).
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 23 september 2000 @ 19:32:43 #29
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_357215
Ja Nicolette!!
Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
  zaterdag 23 september 2000 @ 19:44:37 #30
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_357230
quote:
Op 23 september 2000 18:59 schreef Danny het volgende:
Seki erbij zetten en de vonken vliegen er vanaf
Dat zou pas echt stoer zijn ja. En dat dan Veronica een foutje maakt in het procentengedoe op teevee (verkeerde foto boven de procentenbalk die voor Ali bestemd was) waardoor Ferdi (ofzo) eruit moet en Ali dus in het huis komt te zitten samen met Seki. Dat levert absoluut de beste ooit televisie op.

VAMOS!!!!
JULLIE BEGRIJPEN MIJ GEWOON NIET!!!!

pi_357237
quote:
Op 23 september 2000 19:44 schreef Trainspotter het volgende:
Dat zou pas echt stoer zijn ja. En dat dan Veronica een foutje maakt in het procentengedoe op teevee (verkeerde foto boven de procentenbalk die voor Ali bestemd was) waardoor Ferdi (ofzo) eruit moet en Ali dus in het huis komt te zitten samen met Seki. Dat levert absoluut de beste ooit televisie op.

VAMOS!!!!
JULLIE BEGRIJPEN MIJ GEWOON NIET!!!!

Volgens mij gaat dat juist goed...Zo komen beide uit dezelfde stad ze kennen elkaar al op voorhand...na 2 minuten zeggen ze tegen elkaar " ik weet toch hoe je ben" " Je ben mijn vriend"..." Jij krijgt van mijn geen punten"..Alleen effe oppassen als Seki gaat zingen effe TV op mute zetten
Begin bij het begin en eindig nooit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')