-nominaties gaan niet door
-er komt een nieuwe bewoner bij (a la Mona)
-er gebeurd niets bijzonders
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 23-09-2000 15:19]
quote:Ah, er verandert dus niks.
Op 23 september 2000 15:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
-er gebeurd niets bijzonders
zoiets...
quote:Juist, ja. Maar op die nieuwe kan dan dus nog niet gestemd worden...
Op 23 september 2000 15:18 schreef Breuls het volgende:
-nominaties gaan wel door
quote:nominaties zijn al geweest, en donderdag gaat er gewoon weer iemand uit..
Op 23 september 2000 15:19 schreef Arcee het volgende:
Dus de nominaties van a.s. donderdag gaan niet door? Er gaat dus niemand uit? Wat gebeurt er dan met de stemmen van afgelopen donderdag?
quote:Wat bedoel je?
Op 23 september 2000 15:20 schreef Niques het volgende:
Ik ben er iig nog niet achter hoe ze het wilden doen met 12 personen en de nominaties ervan.
quote:want die is niet genomineerd..
Op 23 september 2000 15:20 schreef Arcee het volgende:
Juist, ja. Maar op die nieuwe kan dan dus nog niet gestemd worden...
quote:Tara vertrok op zondag (extra uitzending ingelast), Bianca en Mona op donderdag (kregen een aanbod tijdens de late live-uitzending)
Op 23 september 2000 15:20 schreef Niques het volgende:
Hoe komt het toch dat mensen die vrijwillig vertrekken altijd de zaterdag uitkiezen? (Tara, Bianca en Mona)
quote:volgens de regels wel...
Op 23 september 2000 15:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
OK, krijgen we dan wel of niet een nieuwe bewoner?
(Breuls op de quote-tour vandaag)
-De nu genomineerden blijven staan en 1 van hun zal donderdag het huis verlaten (Helaas wordt dat Ali)
-Jolanda gaat move vandaag en ze zullen zsm, misschien donderdag al, 3 nieuwe mogelijke bewoners voorstellen waarop we vervolgens weer via een foonlijn veronica kunnen spekken om onze voorkeur door te geven wie van die 3 erin moet
-Die uitgekozene via de foonstemming zal (als het zo is als vorig jaar en ik het me goed herinner) Dinsdag dan het huis in gaan, maar kan ook die donderdag erna zijn).
-Verder gaat alles als normaal, alleen zal de nieuwste bewoner niet de volledige hoofdprijs kunnen winnen daar ze/hij niet de volle tjd in het huis gezeten heeft.
Ennuh, andere vraag: Wanneer komt Jolanda in de Playboy? (niet dat ik daar op zit te wachten trouwens )
quote:Ik had begrepen dat het concept geschreven is op 10 personen ipv 12. Ik weet niet hoe het schema is van de datums van nomineren en vertrek.
Op 23 september 2000 15:21 schreef Arcee het volgende:
Wat bedoel je?
Vandaar dat ik er niet zeker van ben of er wel iemand voor Jolanda in de plaats komt.
Of is het de bedoeling van VOO om op het einde meerdere personen over te houden???
quote:Wat uit commercieel oogpunt niet weer zal gebeuren als je ook geld kan verdienen met een belronde wie het huis in mag...
Op 23 september 2000 15:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
euhm, bij Mona waren er geen 2 andere kandidaten, die werd gelijk het huis ingegooid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |