quote:
Di Caprio, eindbaasquote:
Hij is me niet opgevallen in elk geval.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:35 schreef LeaderRoel het volgende:
Zat er ook eigenlijk een trunk shot in deze film?
[ afbeelding ]
Dit dus. Leuk, vermakelijk, maar geen meesterwerk a la Reservoir Dogs of Pulp Fiction.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:00 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Zaterdag gezien, best een aardige film.
In ieder geval niet het meesterwerk wat veel mensen er van maken.
Ik vond Jackon perfect gecast, een andere acteur was zeker niet zo goed overgekomen als Jackson.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:53 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Dit dus. Leuk, vermakelijk, maar geen meesterwerk a la Reservoir Dogs of Pulp Fiction.
Je hebt films die je in de bioscoop moet zien, films die je minimaal moet huren/downloaden en films waarbij je rustig de TV premiere af kunt wachten. Deze film valt voor mij in de 2e categorie.
Vond de rollen van Christoph Waltz en Leonardi di Caprio erg sterk, Samuel L Jackson erg matig. Daar had hij beter een echt bejaard persoon voor kunnen nemen. Zag er nu erg nep uit, zelfs voor een Tarantino film.
True. Alleen niet zo bejaard als hij in de film moet zijn. Ik vond zijn karakter een hoog "Big Momma's House" gehalte hebben.quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:16 schreef laurenzo85 het volgende:
Jackson wordt dit jaar ook 65, dus hij is alweer bijna echt bejaard
Dat ben ik wel met je eens hoor, maar vond zijn rol eerder irritant dan matig uitgevoerdquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:51 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
True. Alleen niet zo bejaard als hij in de film moet zijn. Ik vond zijn karakter een hoog "Big Momma's House" gehalte hebben.
Nee, vond ik juist fantastisch, voegde naar mijn mening wel wat toe.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 07:54 schreef cobain1994 het volgende:
Het enigste wat tegenviel/stoorde was de rapmuziek zo op het eind van de film, verder een topfilm.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:35 schreef LeaderRoel het volgende:
Zat er ook eigenlijk een trunk shot in deze film?
[ afbeelding ]
super dialogen... nou nou, ik had graag de dialogen van David Milch in deze film gezien.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:19 schreef Soldier2000 het volgende:
Geweldige film, super dialogen, en verveelde nergens. 265minuten vlogen voorbij. 9/10
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |