Moet ik nog aanschaffen, daarom ff 1 keer hier.quote:
leuk toch, als ze humor heeft kan ze het wel waarderen hoorquote:Op zondag 27 januari 2013 00:41 schreef Drabit het volgende:
Ik was vandaag heel onhandig (zoals ik best vaak ben) Ik ging schaatsen met een goede vriend van me, ben ik bij de ijsbaan, komt daar dat ene leuke meisje aanIk helemaal blij natuurlijk, beetje met haar mee geschaatst en daarna terug naar die vriend van mij en beetje sneeuwballen gooien. Komt dat meisje voorbij en gooi ik per ongeluk precies recht in haar gezicht
En dit is maar 1 voorbeeld van mijn onhandigheid
Gewoon je ogen dicht doen en denken dat het een fietspompje is.quote:
Wat zeur je nouquote:Op zondag 27 januari 2013 00:41 schreef Drabit het volgende:
Ik was vandaag heel onhandig (zoals ik best vaak ben) Ik ging schaatsen met een goede vriend van me, ben ik bij de ijsbaan, komt daar dat ene leuke meisje aanIk helemaal blij natuurlijk, beetje met haar mee geschaatst en daarna terug naar die vriend van mij en beetje sneeuwballen gooien. Komt dat meisje voorbij en gooi ik per ongeluk precies recht in haar gezicht
En dit is maar 1 voorbeeld van mijn onhandigheid
Wilde t ff kwijt, maakt me niet uit of jullie dit een dom verhaal vinden
ik ookquote:Op zondag 27 januari 2013 00:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
Selena gomez gaat binnenkort in een leuke film spelen met james franco
Dat meisje lacht heel de dag doorquote:Op zondag 27 januari 2013 00:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
leuk toch, als ze humor heeft kan ze het wel waarderen hoor
Straks klapt me eikel ofzo, zo voelt het altijdquote:Op zondag 27 januari 2013 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon je ogen dicht doen en denken dat het een fietspompje is.
Ik ben goed in schaatsenquote:Op zondag 27 januari 2013 00:42 schreef JRRY het volgende:
ik had vandaag sjanss op de natuurijsbaan.
Hoe moet ik dokter spelen? Zeggen tegen haar, ja sorry, ging per ongeluk. Nee dat helptquote:Op zondag 27 januari 2013 00:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wat zeur je noukan je dokter spelen
#YOLOquote:Op zondag 27 januari 2013 00:42 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dat meisje lacht heel de dag doorheeft veel humor, maar de bal kwam hard aan en deed pijn. Ook was heel haar makeup uitgelopen
Ah joh, lijm je er wel weer aan.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Straks klapt me eikel ofzo, zo voelt het altijd
Jaquote:
They try to make me go to rehab, but I said no,no,no..quote:Op zondag 27 januari 2013 00:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja
Een blikje is al 2.2 units en ik drink door de weeks 3 blikjes en in het weekend 5 of 6
Ik ook, en dat vond zo'n meisje van een andere school die ikk dus niet ken ook, en ik ging haar lerenquote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
They try to make me go to rehab, but I said no,no,no..
Dan haal je de sneeuw uit dr gezicht, hand door dr haar en hoppa, je pakt dr.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:43 schreef Drabit het volgende:
[..]
Hoe moet ik dokter spelen? Zeggen tegen haar, ja sorry, ging per ongeluk. Nee dat helpt
Not badquote:Op zondag 27 januari 2013 00:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ook, en dat vond zo'n meisje van een andere school die ikk dus niet ken ook, en ik ging haar lerenen we gingen samen rondjes schaatsen en praten en nu heeft ze m'n nummer
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
They try to make me go to rehab, but I said no,no,no..
bedankt leermeester Rockquote:Op zondag 27 januari 2013 00:45 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dan haal je de sneeuw uit dr gezicht, hand door dr haar en hoppa, je pakt dr.
Wanneer leren jullie het nou eens
Ik weet niet waar jij vandaan komt maar dat gaat hier niet werkenquote:Op zondag 27 januari 2013 00:45 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dan haal je de sneeuw uit dr gezicht, hand door dr haar en hoppa, je pakt dr.
Wanneer leren jullie het nou eens
Dan ben je mis-/gebruiker.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja
Een blikje is al 2.2 units en ik drink door de weeks 3 blikjes en in het weekend 5 of 6
Nou, dan weet ik niet waar jij vandaan komtquote:Op zondag 27 januari 2013 00:45 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij vandaan komt maar dat gaat hier niet werken
Jaquote:
Beetje improviseren, iets warms pakken en op haar gezicht doenquote:Op zondag 27 januari 2013 00:43 schreef Drabit het volgende:
[..]
Hoe moet ik dokter spelen? Zeggen tegen haar, ja sorry, ging per ongeluk. Nee dat helpt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies. Zo kan je weer verder. Circle of life allezquote:Op zondag 27 januari 2013 00:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Is daar dat spul voor wat er uit komt?
Dankjequote:Op zondag 27 januari 2013 00:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee zeker niet. en ze heeft ook een heel leuke naam
Laat ons niet langer in spanningquote:Op zondag 27 januari 2013 00:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee zeker niet. en ze heeft ook een heel leuke naam
Tuurlijk, niet te druk over maken.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja
Nou ja, ooit zal ik wel stoppen of minderen denk ik
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Beetje improviseren, iets warms pakken en op haar gezicht doenDie van mij is nu koud hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Nee, dat zal ik niet doenquote:Op zondag 27 januari 2013 00:46 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Tuurlijk, niet te druk over maken.
Zolang je niet gaat rijden...
Nee, die neusring danquote:Op zondag 27 januari 2013 00:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee die fake ass olie bitchess van jou dan
Iemand midden op een ijsbaan pakken gebeurt denk ik niet op veel plaatsenquote:Op zondag 27 januari 2013 00:46 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nou, dan weet ik niet waar jij vandaan komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |