Die machtige dijen van LeMayquote:Op zondag 27 januari 2013 20:57 schreef Remzz het volgende:
LeMay die vond ik vroeger echt heel leuk
<----
[..]
Hege Bokko blijft nu met stip bovenaan.
is wel vaker op dag 2. Er komt een nieuw WR op de 1000 meter van Nesbitt. Gok ik.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat volgens mij wel harder dan gisteren.
Of Richardson, als ze haar zenuwen in bedwang houdt.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:06 schreef snellejelle het volgende:
[..]
is wel vaker op dag 2. Er komt een nieuw WR op de 1000 meter van Nesbitt. Gok ik.
Of Richardson. Misschien kan SH Lee ook wel iets op de 500.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:06 schreef snellejelle het volgende:
[..]
is wel vaker op dag 2. Er komt een nieuw WR op de 1000 meter van Nesbitt. Gok ik.
Is dan ook een harde baas.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:08 schreef Szura het volgende:
Ze gaan het alleen maar over Wotherspoon hebben?
Frank Snoeks zit erquote:Op zondag 27 januari 2013 21:07 schreef Felagund het volgende:
Glijdt wel lekker volgens Herbert, de reden voor de snellere tijden is de vermindere luchtweerstand, of heeft dat ook invloed op de ijskwaliteit?
Tot al zijn deelnemers geweest zijn denk ikquote:Op zondag 27 januari 2013 21:08 schreef Szura het volgende:
Ze gaan het alleen maar over Wotherspoon hebben?
Op de stream zal Herbert wel zitten,,quote:
Ah, toch, was al aan het twijfelen, haal die twee altijd door elkaar.quote:
Herbert is denk ik door het natuurijs in Nederland een retourtje SLC door de neus geboord. Hij zat in Elburg en Skaterslan gisteren en eergisterenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op de stream zal Herbert wel zitten,,
slijm glijdt lekker.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat voor invloed heeft die op de snelheid?
Je zal maar Sugar heten.quote:
Dat heb ik ook, dan ga ik me altijd een wielerwedstrijd voor de geest halen ter vergelijkingquote:Op zondag 27 januari 2013 21:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, toch, was al aan het twijfelen, haal die twee altijd door elkaar.
Beetje domme opmerking inderdaad.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:20 schreef MiLalaa het volgende:
"Lee heeft bijzonder goed geloot, laatste binnenbocht"zo bijzonder is dat toch niet? 50% kans
Sterker nog, gisteren had ze laatste buitenbocht, dus nu binnenbocht.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:20 schreef MiLalaa het volgende:
"Lee heeft bijzonder goed geloot, laatste binnenbocht"zo bijzonder is dat toch niet? 50% kans
Dat is toch niet eens geloot, gisteren had ze een buitenbocht.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:20 schreef MiLalaa het volgende:
En die had ze geloot.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is toch niet eens geloot, gisteren had ze een buitenbocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |