Alles beter dan Nesbittquote:Op zondag 27 januari 2013 20:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Richardson is altijd beter dan Nesbitt qua uiterlijk.
Jorrit Bergsma of Simon Kuipers?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Richardson is altijd beter dan Nesbitt qua uiterlijk.
Een partnerruil zou beter zijn. Bergsma met Nesbitt en Kuipers met Richardson.quote:
of Hege Bokko.quote:
is die laatste dan nog combi met Nesbitt? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Kuipers vader zou worden. Als ik Nesbitt zo zie rondrijden, iig niet van haar dan..quote:
Als ik man was, zou ik voor Catriona LeMay gaanquote:
Hege Bokko blijft nu met stip bovenaan.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:56 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Als ik man was, zou ik voor Catriona LeMay gaan, of Franziska Schenk misschien?
LeMay was niet onaardig qua uiterlijk. Van Schenk moet ik nog even wat foto's bekijken.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:56 schreef MiLalaa het volgende:
Als ik man was, zou ik voor Catriona LeMay gaan , of Franziska Schenk misschien? (ook al was dat natuurlijk een bitch )
Dat laatste is wel mogelijk. Dat eerste wordt iets lastiger.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:54 schreef Montov het volgende:
Oenema moet, om zicht te houden op het podium, op de 500m haar achterstand op Lee beperkt houden tot 8 hondersten, en een voorsprong van 66 hondersten op Nesbitt hebben. Ik zie dat eerlijk gezegd niet gebeuren.
Doe mij Kodaira maarquote:Op zondag 27 januari 2013 20:56 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Als ik man was, zou ik voor Catriona LeMay gaan, of Franziska Schenk misschien? (ook al was dat natuurlijk een bitch
)
Nee.quote:
Ja dacht ik ookquote:
Irritant ja..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop