Ik weet niet of het teleur gaat stellen, maar ik vind het inderdaad ´te bedacht´. Te typisch. Komt niet in de buurt bij Euphoria en ik kan me ook niet voorstellen dat dit nummer een hit wordt zoals Euphoria.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:59 schreef Andromache het volgende:
beetje te bedacht en gaat teleurstellen.
Sorry, ik kwam 'm toevallig tegen, het is ook niet de zelfde kwaliteit als de andere clipjes. F5 maar gewoon door!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:48 schreef Cyan9 het volgende:
Ben ik daarvoor F5 aan het spammen op de officiële site en youtube kanaal. Ik kan wel inpakken
Mjah, maar die lopen voor Piet met de korte achternaam te spelen omdat het playback moet zijn toch?quote:
Ik had dus hele hoge trommelaarverwachtingen naar aanleiding van deze post.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:02 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Ik had dus hele hoge trommelaarverwachtingen naar aanleiding van deze post.Maar ik heb hier van de week veel fijnere Deense exemplaren zien rondlopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was in Denemarken op vakantie in het jaar dat die knakkers wonnen, echt o-ver-al waar ik kwam was dat nummer te horen.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:34 schreef APK het volgende:
Ik heb het deze week twee keer geluisterd, maar ik word onpasselijk van dit afgezaagde en bijelkaar gejatte middle of the road kutnummer
Dit is momenteel de favoriet, maar als deze fantasieloze shit wint ga ik heel hard huilen
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:42 schreef Greys het volgende:
Dik favoriet bij de bookies, lijkt de gedoodverfde winnaar.
Persoonlijk vind ik het echt een leuk nummer, maar niet erg origineel. Tis echt zo van 'laten we alles wat de afgelopen jaren bij het ESF gewaardeerd werd er in kwakken en dan wordt het wat'. Trommeltje, riedeltje, zittend meisje met blote voeten etc etc. Maar goed, kennelijk werkt het
Ik huil met je mee. Iedere keer dat ze een zin begint met 'how' wil ik haar een klets op d'r wang geven.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:34 schreef APK het volgende:
Ik heb het deze week twee keer geluisterd, maar ik word onpasselijk van dit afgezaagde en bijelkaar gejatte middle of the road kutnummer
Dit is momenteel de favoriet, maar als deze fantasieloze shit wint ga ik heel hard huilen
Eens. Mensen zijn hier echt lyrisch van maar het is totaal niet onderscheidend van vroegere eurovisieacts ... :S Het lijkt wel alsof ze met dit nummer nog even terug willen naar 2005 toen je nog van die domme acts met tarzans en janes gillend op het podium en indianendansjes. Ik hoop dat faalt net als Safura die toen ook eerste stond bij de bookmakersquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:34 schreef APK het volgende:
Het nummer is wel een stuk toegankelijker dan de zware kost van Anouk.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:34 schreef APK het volgende:
Dat is wel zo, maar er zijn dit jaar toch wel wat betere nummers dan deze.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het nummer is wel een stuk toegankelijker dan de zware kost van Anouk.
Inderdaad. Tis een aardig liedje maar ik vind het lang niet zo catchy als bijv Euphoria van vorig jaar.quote:Op zondag 12 mei 2013 02:11 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Het is wel aardig, maar dan meer als iets dat dan 7e is geworden in 2006. Als dit wint, zou ik echt janken van de niveaudaling.
Ach meid, doe niet zo jaloersquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:50 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
hoe meer ik het hoor hoe meer ik het een zeiknummer vind. Hoe ze haar stem ook gebruik bij dat ´only teardrops´.
Alsof ze de toren van pizza omver probeert te blazen met haar adem. ´Hhhhonly teaaahhhhrdrohhps´. Irritant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |