Nou zeg, verplicht worden tot kraambezoek...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:17 schreef Mangostine het volgende:
Is de uitspraak "dat ze alles al hebben" geen stiekeme sneer van die ouders? Aangezien jullie rijkelijk laat zijn met kraambezoek?![]()
Pff zijn er ouders die dat doen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:17 schreef Mangostine het volgende:
Is de uitspraak "dat ze alles al hebben" geen stiekeme sneer van die ouders? Aangezien jullie rijkelijk laat zijn met kraambezoek?![]()
16 & Pregnantquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:08 schreef Sam1993 het volgende:
Waarom geen cadeau bon van de speelgoed/babywinkel? Of van kruidvat etc.
Daar hebben wij veel na gevraagd zodat we nog dingen konden halen die we toch bleken te missen etc. Kruidvat vonden we handig voor last minute dingen te moeten halen voor dr medicijntjes luiers etc wanneer we krab bij kas zaten.
Anders misschien een leuk speeltje voor in de buggyinzet (duurt nog wel even voor ze daar in kan)
of inderdaad een leuk mutsje met sjaaltje of slofjes.
Nee, dat denk ik niet hoor. We zouden al eerder gaan maar toen was het kindje ziek.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:17 schreef Mangostine het volgende:
Want alle ouders en alle baby's zijn hetzelfde?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:34 schreef Grunsfan het volgende:
Doe de ouders een plezier en geef geeeeen knuffel!
Ja, wat knuffels betreft wel. Dat durf ik met 98% zekerheid te stellen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:13 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Want alle ouders en alle baby's zijn hetzelfde?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, wat knuffels betreft wel. Dat durf ik met 98% zekerheid te stellen.
Mijn dochtertjequote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:50 schreef Bleie het volgende:
Ik vermoed dat mensen die zeggen: "Knuffels kun je nooit genoeg hebben" zelf geen kinderen hebben. In elk geval geen kleine.
Kom over 2 jaar nog maar eens terug in dit topicquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:34 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Mijn dochtertjeis een maand oud.
En jij hebt behoefte aan 30 knuffels?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:34 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Mijn dochtertjeis een maand oud.
Ik denk dat ik er wel zo veel heb ja!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |